Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisimpia itse kokemiasi nettikirppistapauksia?

Vierailija
05.05.2018 |

Minulla fb-kirppiksellä:
1. Olin myymässä 4 eurolla lasten takkia. Ostaja sanoi ensin, ettei pysty tarkalleen sanomaan, mihin kellonaikaan käy hakemassa seuraavana päivänä. Odotettiin koko päivä kotona. Klo 20 ilmoitin, että mennään nyt nukkumaan, oletan, että ostaja ei ole tulossa. Hän vastasi olevansa meillä 10 min. päästä. Osti 4 euron ostoksensa, ja tuhlasi kaikkien aikaa siihen koko päivän.
2. Myyjä oli myymässä muumimukeja. Vastasin sähköpostilla, että voin ostaa, ja maksan pyyntihinnan 15€. Myyjä vastasi viikon päästä, että on ollut matkoilla, mutta ei myy sillä hinnalla. Vastasin vihaisena, että jos hän itse määrittelee hinnaksi 15€, niin miksi kenenkään pitäisi maksaa enemmän. Hän vastasi, että on tutustunut huutonetin hintoihin, ja sama muki on siellä puolet kalliimpi. En vastannut enää mitään. Hän laittoi vielä yhden viestin, että jos kiinnostaa, voin tulla mukia katsomaan, on priimakuntoinen.
Kertokaa omia kokemuksianne!

Kommentit (2608)

Vierailija
1161/2608 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä onko tää niin omituinen, mutta harmillisen usein törmää ostajiin jotka luulee että myyjä on jotenkin varakas, ja ei tarvitsisi itse jokaista euroa jonka tuotteesta pyytää :D

Hirveässä rahapulassa (kaikki loppu, ei ollut edes vessapaperia)  laitoin toriin myyntiin kaksi superleffalippua, mielestäni hinta oli ihan kohtuullinen kahdesta lipusta: yhteensä 20 euroa. 

Joku mies soitti ja kysyi että voisiko ostaa yhden lipun, että paljonko pyytäisin vain yhdestä lipusta. Vastasin että no 10 euroa. Miehen välitön vastaus oli "Saan eläkeläislipun hintaan 11,60" 

Sanoin sitten "aa okei, no ehkä sun kannattaa sitten mennä sillä." 

Sit alkoi vänkäämään että kuinka paljon alaspäin voin siitä 10 eurosta vielä mennä :D

ei tullut kauppoja. 

Vierailija
1162/2608 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista omituisin:

Laitoin aurinkolasit myyntiin tori.fi, hinta 70 euroa. Useamman tinkaajan ja peruneen ostajaehdokkaan jälkeen sain viestin potentiaaliselta ostajalta. Yritin sopia tapaamisen seuraavalle päivälle, jotta en tuhlaisi aikaa mikäli tämäkin peruu, mutta ostajalle sopi vasta neljän päivän päästä, antoi summittaisen kellonajan ja sovittiin että nähdään yhdellä metroasemalla.

10-15 minuuttia ennen tätä antamaansa "noin"-aikaa ennen ilmoitti tarkemman ajan, minä ehdotin tarkkaa paikkaa ja annoin tuntomerkkini, hän mainitsi omaksi tuntomerkikseen takkinsa värin.

Menin paikalle, metrosta jääneet ihmiset purkautuu ulos, katselen ympärilleni - ei näy.

Kunnes viimeinkin bongaan oikean värisen takin, ja koska kyseinen ihminen näytti hieman eksyneeltä, ajattelin mennä luokseen kysymään oliko hän ostaja. Ja hänhän se oli.

Ojensin lasit tarkistettavaksi, hetken jälkeen ostaja otti lompakostaan kauppahinnan verran käteistä ja antoi ne minulle - ei siis yrittänyt paikan päällä tingata tai ehdottaa mobilepayta tms. Lähdin kotiin ja olin tästä normaalista poikkeavasta tori-kokemuksesta niin yllättynyt että laitoin oitis siskolleni viestiä asiasta.

Kaikki muu on tullut nähtyä, mutta sutjakasti sujuvia kauppoja harvemmin.

”Kunnes viimeinkin bongaan oikean värisen takin, ja koska kyseinen ihminen näytti hieman eksyneeltä, ajattelin mennä luokseen kysymään oliko hän ostaja. ... ostaja otti lompakostaan kauppahinnan verran käteistä ja antoi ne minulle”

Miksi näin päässäni tämän tilanteen niin, että ostajalla oli keltainen takki, musta pipo, Kekkosen silmälasien muotoiset lasit, mustat ulkohousut ja kuomat :D Hän seisoi selkä kumarassa (vanhempi nainen) ja katseli ympärilleen. Sinä tulet paikalle ja hän kääntyy tällainen ilme kasvoillaan sinuun:

https://images.app.goo.gl/NZP3QxwbHSbzrXgEA

Kaivaa kukkarosta rahat vaivalloisesti sanaakaan sanomatta, ojentaa ne sinulle ja lähtee paikalta selkä kumarassa laahustaen.

On se mielikuvitus vain ihmeellinen asia! :D

Ei, vaan James Potkukelkka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2608 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuton yhteydessä lahjoitin Torissa ilmaiseksi paljon kaikkea tarpeetonta tavaraa jolla ei ollut rahallista arvoa sen kummemmin. Yhdet ilmoitukset oli luokkaa ämpäri ja vanha matto, niin sama mies laittoi viestiä ensin matosta, että voisin ottaa tämän, ja sit vielä hetken päästä ämpäristä, että tämän myös. Vastasin sit hänelle että valitettavasti ehdin luvata jo ämpärin jollekin toiselle joka ehti laittaa viestin ensin, mutta maton saa tulla hakemaan. Niin eikös sieltä tullut hyvin kiukkuinen viesti että ei hän ainakaan sitä mattoa halua jos ei saa ämpäriä samalla! No, eihän siinä mun puolesta mitään, vähän nauratti vaan, ja vastasin että ok, annan sen maton sit kans seuraavalle kyselijälle jos et sitä halua, niin sain vielä toisen kiukkuisen viestin että kyllä hän olisi halunnut sen maton jos vain olisi saanut ämpärin myös. No, omapa on ongelmasi ja menetyksesi :D

Toisessa tapauksessa nainen halusi mun vanhan laukun (ilmaiseksi olin sitä antamassa myös, kun siinä oli rikkinäinen vuori), olin selkeästi ilmoittanut että vain nouto. Hän ensin ilmoittaa että voi tulla samana päivänä noutamaan, mut myöhemmin tulee viestiä et ei pääsekään tänään kun poikaystävä tarvii autoa tms, saisko tulla seuraavana päivänä, myönnyin sit et ok, kerta olin sen jo hälle luvannut. Mut seuraavana päivänä laittoi viestiä että ei pääse taaskaan hakemaan, että voisinko tulla tuomaan sittenkin sen laukun hänelle? Juu en lähtenyt, asui vielä sellaisessa kaupunginosassa mihin ei muuten ollut asiaa :D

Vierailija
1164/2608 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin kirjoitti:

Itse olen myynyt ja ostanut paljon tavaraa torissa ja kaikki sujunut moitteettomasti, mutta viime muuton yhteydessä oli sellainen tapaus että oksat pois. Olin myymässä keittiönpöytää muuton tieltä pois kun ei mahtunut uuteen asuntoon. Eräs vanhempi nainen soitti ja kysyi saako tulla katsomaan. Tuli sitten katsastamaan aikuiselle pojalleen pöytää ja tinkasi hinnan vielä kympillä halvemmaksi. Pöydälle jäi hintaa 25e josta hän maksoi vielä itse 20e ja sanoi että poikansa maksaa loput noudettaessa.. Sanoi että ilmoittaa pojalleen ja hän on sitten yhteydessä minuun noudosta. Vähän ajan päästä tuli puhelimeen viesti, jossa nimetön kyseli pöytää ja että sopisko sunnuntaina nouto. Oletin tietenkin tämän kys. henkilön olevan tämän rouvashenkilön poika ja sovittiin nouto. Sunnuntaina pöytä haettiin ja ostajat maksoivatkin täyden hinnan ja rupesin miettimään että onkohan sittenkin samaa porukkaa. Hetken päästä nainen soitti että hän (!) on tulossa sitä pöytää hakemaan, olenko kotona. Selitin puhelimessa että nyt on sattunut erehdys ja pöytä on myyty. Pyysin naiselta useaan otteeseen tilinumeroa että voisin palauttaa sen 20e koska olin juuri käynyt kaupassa ja käyttänyt käteisen siellä. Ihmetteli kovaan ääneen toimintaa ja päivitteli että myinkö toiselle porukalle vain siksi kun sain paremman hinnan. Laitoin vielä puhelun jälkeen naisen numeroon viestiä jossa pahoittelin asiaa ja pyysin tilinumeroa. Ei vastausta. Vasta illemmalla tuli viesti jossa hän ilmoitti että voin tuoda käteisenä sen 20e tänne paikkaan tähän aikaan. Ja että hänen veljensä on poliisi ja minun kannattaa miettiä haluanko joutua rikosrekisteriin kahdenkympin takia. Aivan sekopäinen nainen. Kannattaa jatkossa antaa pojan ostaa ihan itse huonekalunsa :D

Olet torvi, toitota muualla. Itse munasit kaupat. Tuollaista kutsutaan kusettajaksi.

Vierailija
1165/2608 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1166/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisista syistä lähinnä laitan jatkuvasti jotain myyntiin.

Esim käyn lastenvahtina. Palkaksi saan rahaa ja pussin kirppistavaraa.

Lähialueen fb.ssä minulla on iso kansio, jossa on useampi sata tavaraa.

Säännöllisesti joku kommentoi jotain asiatonta.

Myyn vaatteita hintaan 0,50 e kpl ja sekin on huonoa. Kuinka viitsin tehdä ilmoituksia noin pienestä summasta.

Miksi en vie näitä vain lahjoitukseen jne.

Onneksi kohta nämä noudetaan ja viedään peruskirppikselle myyntiin. Saan tyhjentää kansion kokonaan.

Jos ei ole mitään asiaa, miksi pitää kommentoida ?

Vierailija
1167/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa Torista moottoriajoneuvoa. Vaikutti olevan hyvässä kunnossa ilmoituksen mukaan, joten otin yhteyttä myyjään. Sitten muutaman viestin jälkeen paljastui, että olikin vaikka mitä vikaa. Jäi kaupat tekemättä.

Vinkki myyjille. Laittakaa ilmoitukseen aina ihan rehellisesti myös ne viat. Säästätte omaakin aikaanne.

No ei Suomessa kukaan ole enää pitkään aikaan ollut rehellinen, kun kyse on käytetyn auton yms. myynnistä.

Vierailija
1168/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan myynyt netissä mitään, ainoastaan ostanut. Myyjät on todellakin erilaisia, osa pitää hyvin yhteyttä ostajaan koko kaupanteon ajan, osa ei vaivaudu kommunikoimaan lainkaan. Yksi tällainen Huutonetin mykkä-myyjä otti yhteyttä vain kerran muistuttamalla, että minun pitää käydä arvioimassa kaupankäynnin sujuminen ja mieluiten positiivisesti, koska neutraali arvio = negatiivinen arvio :)

Vierailija
1169/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät varsinaisesti ole omituisia, mutta jäivät mieleen. Kerran pistin Toriin ilmaiseksi muutaman ison koristetyynyn. "Ostaja" sanoi viestissään, että ne sopisivat täydellisesti hänen mökilleen, ja sovimme noudon. Hän tulikin ajallaan, ja kun annoin tyynyt, hän otti autostaan kimpun tulppaaneja ja ojensi ne minulle! Olin ihan äimän käkenä, ja "ostaja" selitti että hänen oli ihan pakko tuoda kukkia kiitokseksi siitä, että ilmaiseksi annan hänelle täydelliset tyynyt. Tämä piristi kyllä pitkän aikaa!

Toinen samantyyppinen kokemus oli hiljattain, kun jälleen Torissa myin vitosella peltistä sisustuskylttiä. Siitä oli kiinnostunut vain yksi ostaja, josta viestiensä perusteella epäilin, että kauppoja ei välttämättä tule kun vastaili jotenkin epämääräisesti. Onnistuimme kuitenkin sopimaan noudon niin, että minä omien menojeni mukaan keskustaan mennessäni ottaisin kyltin mukaan ja tapaisimme metroaseman sisäänkäynnillä. Minulla oli koko ajan epäilykseni, että tyyppi ei varmaan edes ilmaannu, mutta jo pari minuuttia ennen tapaamisaikaa hän tekstasi olevansa paikalla. Siellä odotti ihan asiallisen näköinen mies, jolle annoin kyltin tarkistukseen, ja hän sanoi "vitonen on kyllä ihan naurettava hinta tästä". Mietin mielessäni että no niin, nyt se tinkaaminen alkaa, mutta mies ojensikin minulle kympin! Aloin tietysti tarjota vaihtorahaa, mutta hän ei suostunut ottamaan sitä vaan sanoi, että hän mielellään maksaa ylimääräistä siitä, että kaupat sujuivat niin helposti. Kiittelin tietysti vuolaasti ja tästäkin jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa. Onneksi mahtuu näitä hyviäkin kokemuksia mukaan, mitään tosi negatiivista en ole kirppiksillä onneksi kokenut (vielä).

1170/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiselle kävi viikonloppuna näin:

Myi huonekaluja torissa. Yksi ostaja tuli niin kännissä, että sammui autoonsa. Siis ajoi päissään pihaan ja ei päässyt enää pois. Pakkohan sukulaisen oli soittaa poliisi. Nyt sen ostajan auto töröttää sukulaisen pihassa ja kännykkä on siellä autossa.

Veikkaan että menee jatkossa sukulaiseni kamat kierrätyskeskukseen!

Vierailija
1171/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ostamassa Torista moottoriajoneuvoa. Vaikutti olevan hyvässä kunnossa ilmoituksen mukaan, joten otin yhteyttä myyjään. Sitten muutaman viestin jälkeen paljastui, että olikin vaikka mitä vikaa. Jäi kaupat tekemättä.

Vinkki myyjille. Laittakaa ilmoitukseen aina ihan rehellisesti myös ne viat. Säästätte omaakin aikaanne.

No ei Suomessa kukaan ole enää pitkään aikaan ollut rehellinen, kun kyse on käytetyn auton yms. myynnistä.

Hyvä vitsi! Myin Torissa muutama vuosi sitten autoani ja luettelin täysin rehellisesti kaikki pienetkin viat siinä luulossa että ei tarvitse noin 1000 kertaa selittää samoja asioita ja  inttää jokaisen kanssa. Oli kuvat katsastuskonttorin papereista selityksineen miksi on hylätty. Sain joitain kymmeniä kyselyitä "Miksi ei mennyt katsastuksesta läpi?", "Mikä autossa on vikana?", "voiko sillä ajaa?" jne. Eräs halusi tulla katsomaan autoa ja neuvoteltiin hinta kohdilleen ja sanoin että siitä en enää pudota. Neito tarkasti auton ja tarjosi -50% neuvotellusta hinnasta. En voinut kuin nauraa ääneen ja toivottaa tervemenoa :D Toinen tuli katsomaan autoa ja halusi maksaa vähemmän kuin pyysin ja sanoi tuovansa auton takaisin jos ei toimi :D Juuri olin selittänyt että ei mennyt katsastuksesta läpi vaatii yli 1000€ maksavan remontin korjaamolla ellei osaa itse tehdä. Lopputulemana totesin että suomalaiset ei ole edes keskivertoälykkäitä autonostajia.

Vierailija
1172/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä eivät varsinaisesti ole omituisia, mutta jäivät mieleen. Kerran pistin Toriin ilmaiseksi muutaman ison koristetyynyn. "Ostaja" sanoi viestissään, että ne sopisivat täydellisesti hänen mökilleen, ja sovimme noudon. Hän tulikin ajallaan, ja kun annoin tyynyt, hän otti autostaan kimpun tulppaaneja ja ojensi ne minulle! Olin ihan äimän käkenä, ja "ostaja" selitti että hänen oli ihan pakko tuoda kukkia kiitokseksi siitä, että ilmaiseksi annan hänelle täydelliset tyynyt. Tämä piristi kyllä pitkän aikaa!

Toinen samantyyppinen kokemus oli hiljattain, kun jälleen Torissa myin vitosella peltistä sisustuskylttiä. Siitä oli kiinnostunut vain yksi ostaja, josta viestiensä perusteella epäilin, että kauppoja ei välttämättä tule kun vastaili jotenkin epämääräisesti. Onnistuimme kuitenkin sopimaan noudon niin, että minä omien menojeni mukaan keskustaan mennessäni ottaisin kyltin mukaan ja tapaisimme metroaseman sisäänkäynnillä. Minulla oli koko ajan epäilykseni, että tyyppi ei varmaan edes ilmaannu, mutta jo pari minuuttia ennen tapaamisaikaa hän tekstasi olevansa paikalla. Siellä odotti ihan asiallisen näköinen mies, jolle annoin kyltin tarkistukseen, ja hän sanoi "vitonen on kyllä ihan naurettava hinta tästä". Mietin mielessäni että no niin, nyt se tinkaaminen alkaa, mutta mies ojensikin minulle kympin! Aloin tietysti tarjota vaihtorahaa, mutta hän ei suostunut ottamaan sitä vaan sanoi, että hän mielellään maksaa ylimääräistä siitä, että kaupat sujuivat niin helposti. Kiittelin tietysti vuolaasti ja tästäkin jäi hyvä mieli pitkäksi aikaa. Onneksi mahtuu näitä hyviäkin kokemuksia mukaan, mitään tosi negatiivista en ole kirppiksillä onneksi kokenut (vielä).

Minulle myös käynyt noin että lahjoitin pois jotain ja sain vaihdossa Fazerin sinisen suklaalevyn. Kiva pieni yllätys. Toinen lupasi tuoda kahvipaketin mutta eipä tuonutkaan mitään kun haki lahjoittamani pyörän.

Vierailija
1173/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista omituisin:

Laitoin aurinkolasit myyntiin tori.fi, hinta 70 euroa. Useamman tinkaajan ja peruneen ostajaehdokkaan jälkeen sain viestin potentiaaliselta ostajalta. Yritin sopia tapaamisen seuraavalle päivälle, jotta en tuhlaisi aikaa mikäli tämäkin peruu, mutta ostajalle sopi vasta neljän päivän päästä, antoi summittaisen kellonajan ja sovittiin että nähdään yhdellä metroasemalla.

10-15 minuuttia ennen tätä antamaansa "noin"-aikaa ennen ilmoitti tarkemman ajan, minä ehdotin tarkkaa paikkaa ja annoin tuntomerkkini, hän mainitsi omaksi tuntomerkikseen takkinsa värin.

Menin paikalle, metrosta jääneet ihmiset purkautuu ulos, katselen ympärilleni - ei näy.

Kunnes viimeinkin bongaan oikean värisen takin, ja koska kyseinen ihminen näytti hieman eksyneeltä, ajattelin mennä luokseen kysymään oliko hän ostaja. Ja hänhän se oli.

Ojensin lasit tarkistettavaksi, hetken jälkeen ostaja otti lompakostaan kauppahinnan verran käteistä ja antoi ne minulle - ei siis yrittänyt paikan päällä tingata tai ehdottaa mobilepayta tms. Lähdin kotiin ja olin tästä normaalista poikkeavasta tori-kokemuksesta niin yllättynyt että laitoin oitis siskolleni viestiä asiasta.

Jotenkin surullista että kun kaupat sujuu hyvin ja nopeasti, siitä yllättyy ja ilahtuu, vaikka senhän pitäisi olla ihan normaalia.

Vierailija
1174/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista omituisin:

Aika tyyriit lasit. Uutena oltava 200 eken. En oikein uskois, vai oliko käyttämättömät.

Vierailija
1175/2608 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan - tavaroiden hakijat. Aargh! Mielelläni antaisin käyttökelpoista, mutta sen kuntoista tavaraa etten kehtaa pyytää rahaa, jollekin. Ensimmäiset viisi kirjoittaa jotain tyyliin ” mulle” tai ” onko vielä” ja kun vastaa, näistä ei kuulu mitään. Seuraava kysyy kulkeutuuko jonnekin toiselle puolelle kaupunkia tai haluaisi varata viikoksi. Jonkun kanssa sovit noudon ja pari minuuttia ennen sovittua aikaa hän ilmoittaa ettei tarvitsekaan. Tämän jälkeen ehkä toinen tai kolmas kandidaatti saapuu paikalle ja tavarasta pääsee eroon. Roskikseen vieminen olisi joskus niin paljon helpompaa.

Vierailija
1176/2608 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi pitää myydä jo aivan loppuunkäytettyä, risaa vaatetta ja tavaraa. Jossain vaiheessa pitäisi tajuta että heittää roskikseen.

Vierailija
1177/2608 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui oudoin nettikirppis-tapaus kun olin antamassa siistiä sohvaa pois. 

Ilmoituksessa mainitsin että menee nopeimmalle ja ainoastaan nouto.

No eräs nainen ilmoitti tulevansa sen vaikka samantien ja ajattelin että sujuipa se helposti. 

EI! Tämä tuli kyllä pakun kanssa hakemaan sohvaa, mutta yksin. Olin vähän ärsyyntynyt, mutta raahasin kolmen-istuttavan divaanisohvan tämän kanssa autoon. 

Sitten tämä rupesi puhumaan että mene laittamaan päälle niin lähdetään. Olin että ihan mitä v* ttua?

No tämä siis ihan automaattisesti oletti lähden hänen mukaansa raahaamaan sohvaa myös hänen osoitteeseensa. 

No sanoin että en voi lähteä mihinkään kun lapset ovat kotona ja tämä kehtasi ehdottaa että voisin seurata häntä omalla autollani lasten kanssa. Kun kieltäydyin niin paiskoi pakun ovet kiinni ja huusi mennessään että mistä hän nyt saa kantoapua?!

En tiennyt itkeä vai nauraa.

Vierailija
1178/2608 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi oli pommittanut minua viesteillä, koska oli ERITTÄIN kiinnostunut myymästäni mekosta. Sovittiin noutopäivä ja aika. Hän ei saapunut paikalle eikä vastannut viesteihin.

Tätä palstaa lukiessa vaikuttaa siltä, että moinen käytös on ihan tavallista! Aika karua. Minusta tuo on aivan oksettavan itsekästä ja huonoa käytöstä, että ihmettelen, jos näillä tyypeillä on ystäviä lainkaan.

Ja toinen omituisuus on harhaan johtaminen. Myydää rikkinäistä tavaraa ihan väärillä spekseillä ja kadotaan ja lopetetaan viesteihin vastailu, kun asia selviää. Hyvin petollista ja olisi reilua jos esim. työnantajat saisivat tietää tällaisista vilpillisistä tyypeistä.

Vierailija
1179/2608 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa näitä. Olin myymässä maisemataulua, kysymys voiko ripustaa myös vaakasuunnassa? Vastasin, että mun puolesta.

Vierailija
1180/2608 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiautossakin vähän väliä pimeässä otettuja kuvia autosta ja varmaan jokatoisessa ilmoituksessa ajetut kilometrit mainitsematta. Minä ne luulee tollasella salailulla saavuttavansa, minut ainakin asiakkaana karkoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi