Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE-uutiset: jokaisella pitäisi olla 14 paria kenkiä

Vierailija
05.05.2018 |

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänkö takia multa peritään yle-veroa?

Vierailija
2/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat Euroopan köyhälistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole varaa vaihtaa kenkiä noin usein. Kyllä niitä käytetään vuosikausia. Eihän ne edes mene rikki. Työkenkiä joutuu vaihtamaan vähän useammin.

Vierailija
4/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä?

https://yle.fi/uutiset/3-10190962

Haluan ostaa YLE-verolla kenkiä!

Vierailija
5/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla työttömällä, on yhdet talvikengät, ja kesäksi risaiset tennarit ja varvastossut. Muista vaatteista puhumattakaan. Yritä näillä resuilla saada töitä tässä kilpailutilanteessa.

Vierailija
6/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin on naisilla ongelma. Monilla on kenkiä koko eteinen täynnä, kymmeniä pareja ja suurinta osaa ei kovin montaa kertaa vuodessa käytetä.

Vierailija
7/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla Imelda Marcos omistaakseen paljon kenkiä :)

Vierailija
8/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla laskea..

Vierailija
9/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla työttömällä, on yhdet talvikengät, ja kesäksi risaiset tennarit ja varvastossut. Muista vaatteista puhumattakaan. Yritä näillä resuilla saada töitä tässä kilpailutilanteessa.

Ihan kaikella ystävällisyydellä, esim. H&M:ltä saa tennareita alkaen 10 e, niin ei tarvitse niissä rikkinäisissä töitä hakea. Kirpparit, myös Facebookin, kannattaa nekin tarkistaa, monesti löytää tosi edullisesti siistejä kenkiä. 

Vierailija
10/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin miehenä laadukkaat talvikengät oli 13 talvea ja kumisaappaat töissä 2 vuotta ja työkengät 3 vuotta.Hyvät juhlakengät 22 vuotta sitten hankitut.Jos miehellä jo viidetkin kengät niin kummasti sitten niihin hukutaan komero tilan taistelussa.Nyt kun enään nuori niin marketin kengät saa monasti kelvata.

Vierailija
11/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, oliko mies tehnyt tämän päätelmän. Mulla on 14 paria yksinomaan eteisessä. Kaapissa on lisää. Nuorempana oli vielä enemmän.

Vierailija
12/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistin joskus lähemmäs 100 paria, nykyään käytössä on vuoden aikana 4 eri väriset tennarit keväästä syksyyn, 1 juoksukengät, 1 salikengät, 2 talvikengät, 1 kumpparit, 1 ballerinat, 1 sandaalit ja parit eri sään korkkarit, eri tilaisuuksiin, eli 12-14 paria käytössä vuoden aikana.

Vierailija
13/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla Imelda Marcos omistaakseen paljon kenkiä :)

Juu ei 😊

1. Juoksulenkkarit

2. Jumppa/salikengat

3. Sisäpelikengät

4. Vapaa-ajan kengät eli Converset

5 . Kumisaappaat

6. Urheilusandaalit

7goretex ulkoilujalkineet

8. Talvikengät

9. Nilkkurit

10. Korkkarit

11. Saapikkaat

12. Kesäsandaalit

13. Avokkaat

14 kävelykengät

15. Varvassandaalit

Harvalle riittää nämä

Vierailija
14/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että meillä olisi sitten 98 paria kenkiä...196 kenkää...

Vierailija
15/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, olen siis 42 v. ikäni töitä tehnyt hyin toimeen tuleva henkilö omista kyseise kengät

kumisaappaat

lenkkarit

korkkarit 

avokkaat

monot

remmikengät

kävely kengät kaupungille 

crogsit

pakkasile soveltuvat nilkkurit

vanhat lenkkarit joita käytän esim, lasten kanssa puistossa

En keksi mitkä kengät tarvitsisin lisää, neljä paria ilmeisesti ylen mielestä uupuu

Vierailija
16/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikella ystävällisyydellä, esim. H&M:ltä saa tennareita alkaen 10 e, niin ei tarvitse niissä rikkinäisissä töitä hakea. Kirpparit, myös Facebookin, kannattaa nekin tarkistaa, monesti löytää tosi edullisesti siistejä kenkiä. 

Työttömänä 55 v. naisena , kelan työttömyyskorvaus 518€ /netto. Ei ole varaa ostaa edes kirpputorin kenkiä. Pakko näillä ikälopuilla rytkyillä , ilman meikkejä tms. ylellisyystarvikkeita, yrittää pärjätä tässä työelämän hakuprosesseissa.

Vierailija
17/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 40 paria. Ihan liikaa, en mitenkään ehdi kaikkia käyttää, mutta aina vaan tulee ostettua uusia. Ostan vain sellaisia, jotka ovat todella hyvät jalkaan, materiaaliksi kelpuutan vain nahkan tai tennareissa tietysti kankaan myös. Monesti laitan lähes käyttämättömiä myyntiin, mutta kukaan ei niitä osta, vaikka hintana on joku 2 - 5 euroa.

Vierailija
18/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla laskea..

En pysty laskemaan...

Vierailija
19/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 7 henkinen perhe 7x14 on 98

ei ihme että meillä on ahdas eteinen, vaikka asutaankin shut isossa omakotitalossa

Vierailija
20/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelen tuota kengät kestää jotain (alle) vuoden - väitettä. Mulla on helposti kymmenen vuotta vanhojakin puolisäännöllisessä käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän