Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkako monta oikeaa taulua seinilläsi on?

Vierailija
05.05.2018 |

Nyt ei lasketa painokuvia, palapelejä eikä taulu-tv:tä.

Itselläni tauluja on seinillä 12 ja jemmassa ainakin toinen mokoma. Vasinaisia arvoteoksia ei ole, kallein (Aarne Alanko) on noilla kehyksillä ehkä 150 euroa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Vierailija
22/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tai 6, appiukon maalaamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI ole kuin valkoiset seinä kuin hullujenhuoneella. Sitten on kukalliset marimekon verhot. V"tuiksi niissä meni vaan se että niisä kukissa, niistä silmä löytää ihmisen kasvoja sivuprofiilista.

Sitten papan hiitolalainen kello. Sitä minä katselen ja kuuntelen monesti tätä laulua. Ja mietin että millaista se oli silloin.

Vierailija
24/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtää. Vihaan miettiä ”taulujen” paikkoja. Muutettiin vuosi sitten ha yksikään ”taulu” ei sovi mihinkään tässä uudessa kämpässä.

Päätin etten mitään laita. Olkoon paljaat valkoiset seinät.

Vierailija
25/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenkunta seinillä, saman verran jemmassa. Vaihtelen tauluja ehkä parin vuoden välein.

Vierailija
26/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 taulua.

Vierailija
27/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta seinillä, saman verran jemmassa. Vaihtelen tauluja ehkä parin vuoden välein.

Tauluissa kiinni ehkä 11000 €. Nykyään oon niin persaukinen ettei oo varaa enempää hankkia ai ainakaan lähitulevaisuudessa.

Vierailija
28/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauluissa kiinni ehkä 11000 €. Nykyään oon niin persaukinen ettei oo varaa enempää hankkia ai ainakaan lähitulevaisuudessa.

Olet kuitenkin sijoittanut tauluihin sen 11000 €. Arvostan korkealle taiteeseen sijoittavia ihmisiä.

Vierailija
29/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matrikkelitaiteilijoiden tauluja 2 kpl.

Jos taiteilija ei ole matrikkelissa, kyse on käsityötaiteesta, niitä muutama.

Ja isoja peilejä.

Vai niin.Sittenhän minulla on noita oikeita taideteoksia hirveä määrä.Kymmeniä,kymmeniä.Omiani tosin pääosin.Seinillä ei toki.

Vierailija
30/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkataulu on.

Vierailija
31/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkä on taidetta? Minulla on parkymmentä työtä, joista osa vanhoja printtejä, pati tussilaveerusta, akvarelleja, parivgrafiikn pari grafiikan lehteä, jokunen hiilipiirros, sekä öljyvärimaalauksia. Ja kaksi tidevalokuvaa, toisen ottaja jo edesmennyt tunnettu kuvaaja. Minulle ne ka ikki on rakkaita. Kaapissa on lisää, mutta kaikki ei mahdu seinille. Esim erään taiteilihan varhaistyö, koska se on minusta tylsä, vaikka myöhemmin hän sai kunnian maalata presidentin virallisen muotokuvan.

Vierailija
32/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 grafiikkateosta (joista 5 samaa sarjaa), 1 melkein metrixmetri silkkimaalaus, pari japanilaista puupiirrosta ja 4 öljymaalausta - näistä erityisen rakas on talomme rakennuttaneen ex-omistajan (nyt jo edesmennyt taiteilija joka sokeutui ja joutui muuttamaan palvelutaloon) maalaama merimaisema. Ihastuin tauluun (ja omistajaan ja taloon) kun kävimme katsomassa taloa ensimmäistä kertaa, ja ihana vanha herrasmies olikin sitten jättänyt sen seinälle. Joka kerta taulun ohi kävellessä muistan häntä lämmöllä (ja taulukin on oikeasti kaunis).

Vierailija
33/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kehystettyjä julisteita. Niitä on 5.

Vierailija
34/34 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeiden taiteilijoiden" kymmenkunta. Suvussa on ollut myös innokkaita harrastelija taiteilijoita, joiden töistä osa esillä, osa varastossa. Veistoksia muutama kappale.