Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten voisin testata olisiko minusta isäksi ja kasvattamaan tasapainoinen lapsi maailmaan?
05.05.2018 |
Olen 34-vuotias lapseton mies ja olen aina ollut sitä mieltä että lapsiluku tulee pysymään nollassa mutta nyt tänä keväänä on tullut ekaa kertaa mieleeni että pitäiskö sittenkin perustaa perhe?
Mulla ei ihan hirveästi ole lapsista kokemusta joten tod näk en tiedä mitä se lapsen vanhemmuus ja kasvattaminen vaatii. Lähipiirissäni ei ole kellään lapsia jotta voisin saada tuntumaa.
Kommentit (3)
Ei ole kellään muullakaan osaamista, ennen kuin se lapsi syntyy. Se on kuin heitettäisiin uimataidottomana syvään päähän. Joko oppii uimaan tai sitten ei.
Koiran kanssa voit harjoitella.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mee käymään lastentarhan pihalla kattoo mitä se touhu on, kato lastenhoitajien naamoja että onko kivaa.
Alue: Aihe vapaa
Sinun täytyy vaan luottaa itseesi. Ei tuota millään nettitestilläkään saa selvitettyä. Ja kun se lapsikaan ei ole aina sitä, mitä sen luuli olevan, koska kaikilla on tietysti oma luonteensa, niin jonkun tutun lapsen kanssa puuhastelukaan ei anna valmennusta juuri sinun lastasi varten.