Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu kun vanhemmat ovat elossa?

Vierailija
05.05.2018 |

Olen 38 vuotias ja äitini sekä isäni ovat kuolleet. Olin 30v. kun äitini kuoli äkillisesti, isäni kuoli haimasyöpään minun ollessa 38v.
Isovanhempani ovat myös kuolleet. Välistä tulee aika "orpo" olo ja miettii miksi viikate niittää viljaa minun ympäriltä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista äitiäni, hän kuoli kolmekymppisenä minun ollessa 3 v. Isä kuoli myös kohta 20 v sitten autokolarissa. Olen 34 v ja tottunut ettei ole omia vanhempia. Välillä ihmettelen, kun kuuskymppiset työkaverit puhuvat vanhemmistaan, mikä on tietenkin normaalia kun ovat hyväkuntoisia kasikymppisiä ym. Kaikki me ei saada elää vanhaksi niin se vain menee. On mulla oma perhe ja tukiverkosto minkä olen luonut niin en ajattele asiaa paljoa.

Samoin, vanhempani kuolivat kuusikymppisinä enkä edes ole koskaan tuntenut ketään sen vanhempaa ihmistä. Tuntuu hullulta kun kuusikymppiset valittaa töissä ettei kasikymppinen äiti ollutkaan laittanut ruokaa tänään ruokatunniksi vaan piti mennä lounasruokalaan.

Vierailija
22/22 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista äitiäni, hän kuoli kolmekymppisenä minun ollessa 3 v. Isä kuoli myös kohta 20 v sitten autokolarissa. Olen 34 v ja tottunut ettei ole omia vanhempia. Välillä ihmettelen, kun kuuskymppiset työkaverit puhuvat vanhemmistaan, mikä on tietenkin normaalia kun ovat hyväkuntoisia kasikymppisiä ym. Kaikki me ei saada elää vanhaksi niin se vain menee. On mulla oma perhe ja tukiverkosto minkä olen luonut niin en ajattele asiaa paljoa.

Samoin, vanhempani kuolivat kuusikymppisinä enkä edes ole koskaan tuntenut ketään sen vanhempaa ihmistä. Tuntuu hullulta kun kuusikymppiset valittaa töissä ettei kasikymppinen äiti ollutkaan laittanut ruokaa tänään ruokatunniksi vaan piti mennä lounasruokalaan.

Miten aikuinen ihminen voi olettaa hänen äitinsä laittavan ruuan valmiiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi