Jos tapailet mielenkiintoistabmiedtä, miten näytät hänelle ”vihreää valoa” intiimimpään kanssakäymiseen etenemiseen?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Vastaan miehenä, että yleensä naiset ovat joko kutsuneet yökylään tai tulleet yöksi luokseni. Se on poikkeuksetta johtanut seksiin.
Tämä on paha. Ei missään nimessä pidä olettaa saavansa seksiä. Itse olen yöpynyt ja luonani on yövytty, mutta en ole halunnut seksiä. Yöpyminen ei missään nimessä ole merkki seksistä.
Samaa mieltä, että ei pidä olettaa mitään. Paitsi jos selkeät pelisäännöt. Minulla mies "kaveri", jonka kanssa sopimus seksistä. Aina kun nähdään myös harrastetaan seksiä, joten nämä öykyläilyt ovat ns. sanaton sopimus.
Mun ei oo koskaan tarvinnut osoittaa sitä. Koskaan en ole myöskään halunnut. Vaikka haluaisin, en osoittaisi sitä. Mies joutuuu sen tekemään.
Kun istumme pöydässä juomassa kahvia, kysyn mieheltä apua, kerron, että olen hukannut jotain pimppiin ja hän voisi etsiä. Tämmöinen johtaa yleensä seksiin, en ole vielä keksinyt muuta konstia.
Ei ole tarvetta ollut ujostella ja näyttää vihreää valoa vaan ihan reippaasti kysymällä että saanko tai sanomalla että annan sulle.
Voi kuule kun nykyään on naisia jotka lyö luukut kiinni ja pahimmassa tapauksessa syyttävät miestä ahdistelusta, kun ovat vapaaehtoisesti jääneet yöksi. Isä naurahti ja sanoi että hänen nuoruudessaan asia meni ihan toisin. Taputti olalle ja sanoi että koeta kestää poika, ajat muuttuu, mutta ei välttämättä parempaan.
Sanon että milloin mennään naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kun istumme pöydässä juomassa kahvia, kysyn mieheltä apua, kerron, että olen hukannut jotain pimppiin ja hän voisi etsiä. Tämmöinen johtaa yleensä seksiin, en ole vielä keksinyt muuta konstia.
😄😄
Täytyykin kokeilla tätä.
”Painepesurini ja retkikeittimeni ovat hukassa. Voisitko tarkistaa?”
Minä heilutan isoa, lihavaa ja selluliittistä ahteriani ukon edessä. Jos ei siitä tajua, niin ei voi mitään.
laitan tietenkin vihreät pikkarit jalkaan, hivelen myös miestä joistain paikoista :D
Yksi vois olla myös: haluaisin mitata vaginani syvyyden. Saanko käyttää sinua mittatikkuna?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan miehenä, että yleensä naiset ovat joko kutsuneet yökylään tai tulleet yöksi luokseni. Se on poikkeuksetta johtanut seksiin.
Tämä on paha. Ei missään nimessä pidä olettaa saavansa seksiä. Itse olen yöpynyt ja luonani on yövytty, mutta en ole halunnut seksiä. Yöpyminen ei missään nimessä ole merkki seksistä.
Kuitenkin olen aina aikuisiälläni saanut kyseisessä tilanteessa ja niitä on aika paljon. Kerran yksi mimmi pyysi kämpilleen ja halusi vain nukkua. Vedin farkut jalkaan ja kun olin pistämässä kenkiä jalkaani, sekin halusi antaa.
Paljon on tullut alapeukkuja. Te ette vissiin ole niitä naisia, jotka aamulla "uskottavasti" sanovat: "Ei minulle ennen näin ole käynyt..." 😂
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin olen aina aikuisiälläni saanut kyseisessä tilanteessa ja niitä on aika paljon. Kerran yksi mimmi pyysi kämpilleen ja halusi vain nukkua. Vedin farkut jalkaan ja kun olin pistämässä kenkiä jalkaani, sekin halusi antaa.
Nolo nainen kun ei kunnioittanut itseään tuossa tilanteessa vaan jäi kiristyksesi uhriksi. Ei ole asiallista levittää sellaista sanomaa, että yöpyminen tarkottaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo nainen kun ei kunnioittanut itseään tuossa tilanteessa vaan jäi kiristyksesi uhriksi. Ei ole asiallista levittää sellaista sanomaa, että yöpyminen tarkottaisi seksiä.
Miksi te sitten pyydätte miehen yöksi kotiinne? Siivoamaan tai remontoimaan keskellä yötä?
Ymmärtäisin paheksuntanne, jos olisin jäänyt vonkaamaan puhumattakaan, että olisin yrittänyt väkisin. Minähän yritin peräytyä tilanteesta, kun nainen ei halunnutkaan seksiä.
On tutustuttu, istutaan lähekkäin, tulee vain tarve myös koskettaa niin voi koskettaa käsivarteen tai pitää kädestä. Katseesta sitten näkee suudellaanko vai peräännytäänkö. Katse katsoo vähän syvemmälle jos haluaa lähemmäs.
Kyllä minä hyvin ymmärrän, että jotkut haluavat "rautalangasta väännettynä" merkkejä. Telkkarin viihdesarjoissa kaikki on niin alleviivattua, ja oikeassa elämässä kuvakulmia on vain se yksi jonka mukaan täytyy päätellä tilanne - edes ääniraita ei kerro, mihin suuntaan tunnelma tiivistyy.
Aina voi myös kysyä. Etenkin siinä vaiheessa jos makoillaan sylikkäin. Haluatko edetä? Enhän kiirehdi liikaa? Onko sun hyvä olla näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta syytä olisi mennä yöksi? Näkemään unia yhdessä?
Eivät osaa. Nimittäin miehet. Usein ne luulee, että nainen tykkää seksistä, vaikkei tykkäisikään. Vaan vain siitä miehestä ja haluaa seurustella ja että mies kunnioittaa vaikkei saa tyydyttää tarpeitaan jos ei ole vielä herättänyt luottamusta seksiin asti.