Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapailet mielenkiintoistabmiedtä, miten näytät hänelle ”vihreää valoa” intiimimpään kanssakäymiseen etenemiseen?

Vierailija
05.05.2018 |

Niin?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mielenkiintoista miestä.

Vierailija
2/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suutelemisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla. T. Ujo mies, joka ei uskalla tehdä aloitteita

Vierailija
4/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että vois paistaa lettuja tai panna.

Vierailija
5/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä, että yleensä naiset ovat joko kutsuneet yökylään tai tulleet yöksi luokseni. Se on poikkeuksetta johtanut seksiin.

Vierailija
6/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siinä yleensä hirveästi mitään valoja ole tarvinnut näyttää, asiat nyt vaan menee omalla painollaan

Vierailija
7/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun pikkuhousuni ja heiluttelen niitä kasvojeni edessä huuliani lipoen.

Vierailija
8/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei siinä yleensä hirveästi mitään valoja ole tarvinnut näyttää, asiat nyt vaan menee omalla painollaan

Tämä. Normaaleilla vuorovaikutustaidoilla varustetut ihmiset osaavat kyllä lukea toisiaan ja edetä vähän kerrallaan kohti seksiä.

Vierailija
9/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Vastaan miehenä, että yleensä naiset ovat joko kutsuneet yökylään tai tulleet yöksi luokseni. Se on poikkeuksetta johtanut seksiin.

Tämä on paha. Ei missään nimessä pidä olettaa saavansa seksiä. Itse olen yöpynyt ja luonani on yövytty, mutta en ole halunnut seksiä. Yöpyminen ei missään nimessä ole merkki seksistä.

Vierailija
10/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkin pitää palstauunolle kertoa erikseen.

Mitä tilanteeseen muuta tarvitaan kuin jatkot baari-illan jälkeen jommankumman kotona, tai jos he eivät juo, niin illallinen toisen kotona ja sit sohvalle juomaan teetä ja kuuntelemaan musaa. Eka suudellaan ja sit viedään asiaa pidemmälle. Eikö nykyään osata enää nussia?

Vierailija
11/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pussailua. Siihen on matalampi kynnys tehdä aloite. Pussailua voi muuttaa kiihkeämmäksi, kieli mukaan jos se on molemmille ok. Kun pussaillessa vetää miestä lähemmäs itseään ja hieroo lantiotaan miehen lantiota vasten, viesti alkaa olla jo aika selvä.

Vierailija
12/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat toisen käden etusormen ja peukalon yhteen, niin että siitä tulee reikä ja toisen käden etusormella työntelet reiän läpi. Samalla hihittelet ja vilkuilet nopeasti miestä ja käännät pään pois jos katsoo silmiin. Tästä pitäisi miehen jo ymmärtää mitä haluat.

Vierailija
13/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole silmillä ja muulla käytöksellä saanut selväksi,olen silitellyt vaikka käsivartta tai olkapäätä.Kai se sitten on saanut ajattelemaan miltä se kosketus muualla tuntuisi kun on ne housut edessäin aina tippunut.vastavuoroisesti mies heittäytyy sängylle ja vihjailee kuinka mukava siiinä on kölliä "tuuks kokeileen".Tai sit vaan kertoo et mä kyllä sua haluaisin kovasti panna.

Vierailija
14/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tilanne on mennyt siihen omalla painollaan. Kerran olen myös kysynyt suoraan, että haluaako seksiä, kun ei siitä tilanteesta ottanut selvää. Halusihan hän.

Vierailija
15/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on makkarin ovessa ihka oikeat liikennevalot. Luulisi olevan selvää milloin lohkeaa.

Vierailija
16/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on paha. Ei missään nimessä pidä olettaa saavansa seksiä. Itse olen yöpynyt ja luonani on yövytty, mutta en ole halunnut seksiä. Yöpyminen ei missään nimessä ole merkki seksistä.

Kuitenkin olen aina aikuisiälläni saanut kyseisessä tilanteessa ja niitä on aika paljon. Kerran yksi mimmi pyysi kämpilleen ja halusi vain nukkua. Vedin farkut jalkaan ja kun olin pistämässä kenkiä jalkaani, sekin halusi antaa.

Vierailija
17/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagface jos tykkäät että nuoltaisiin :P

Vierailija
18/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joudun torjumaan miestä kuukauden tai kaksi kunnes jonain päivänä en torju enää.

Vierailija
19/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tissit käsiin, intensiivinen katsekontaksi, huulien lipomista, housut alas ja pyllistys, käsillä pakaroita erilleen ja kurkkaus olan yli, voi tehostaa sanomalla, nussi mua.

Vierailija
20/37 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat toisen käden etusormen ja peukalon yhteen, niin että siitä tulee reikä ja toisen käden etusormella työntelet reiän läpi. Samalla hihittelet ja vilkuilet nopeasti miestä ja käännät pään pois jos katsoo silmiin. Tästä pitäisi miehen jo ymmärtää mitä haluat.

Nauroin ääneen 😂

Just näin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan