Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

inhoan kotini sisustusta....

Vierailija
24.04.2006 |

olohuoneessa 2eriväristä sohvaa, inhottva kirjahylly/vitriini/tv-taso-systeemi, ruma matto, kaunis pitkä vitriinikaapisto (matala), makkareista ja lastenhuoneista puhumattakaan.

ja mies ei suostu uusien hommaamiseen, koska vanhat ovat ehjiä ja käyttökelpoisia....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sellaisesta kirjahylly-vitriini-tv-taso-lastulevyhökötyksestä erillisen vitriinin ja tv-tason. Maalasinkin vielä laatikot eri värisiksi, niin on aivan toisen näköistä. Sohviin voi laittaa uudet päälliset, vaikka pelkän viltin päälle.

Vierailija
2/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä lapset anna minkään vilttien olla sohvien päällä (lapset alle 1v ja reilu 2v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvat voi muodistaa irtopäällisillä, mutta Sotka-hyllyyn ei auta mikään...

Vierailija
4/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 3hlö:n sohvaan en ole löytänyt sopivaa irtopäällystä, on joku maxi kokoinen sohva.

ap

Vierailija
5/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teet niin, että suunnittelet valmiiksi uudet kalustekokonaisuudet, teet tietokoneella valmiin kuvan uudesta olkkarista ja lasket hinnat. Sitten annat miehen käteen sen paperin, ja sanot että lähetääs ukko huonekalukauppaan. Mun mies ei ole kertaakaan kieltäytynyt kun olen tehnyt noin. :D

Vierailija
6/6 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaa reilusti vinoon ja mattoa erillailla kun ennen jne. Mä kun kyllästyn kotiini niin vaihdan vaan reilusti huonekalujen järjestystä.. Kirppareilta saa kivoja sohvia ja tasoja jne. halvalla. tauluja voi uusia, seinät maalaa halvalla ja verhot ei paljoa maksa!