Lähtisitkö treffeille kanssani - krapula edition?
Ikinä ei saisi palata rikospaikalle. Mutta olen vailla huomiota ja olitte viimeksi mukavia. Kokeillaan siis uudestaan:
Alkuun olennainen pois: olen mies.
Tässä sosiaalisessa kokeessa ajattelin viesti kerrallaan listata ominaisuuksiani ja katsoa mihin riittää. Paina nuolta ylös jos kertomani asia ei saa sinua perumaan treffejä ja nuoli alas jos kerrottu asia olisi sinulle liikaa.
Kiitos nuolen painamisesta.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, oli mukavin ketju pitkään aikaan. :) Mutta tällä kertaa voisit oikeasti lähteä treffeille jonkun kanssa, jos sieltä suunnalta löytyisi. Eiksje?
Voisin. Te kaikki olitte siinä ketjussa niin mukavia, että epäilin näkeväni harhoja.
ap
Ap kunnon ruskeakieli. Ilmeisesti olen ainoa, joka näkee tällaisen mielistelyn läpi. Nyt tulee varmasti paljon alapeukkuja, kun eihän palstalla seuraa etsivästä miehestä koskaan saa sanoa pahaa sanaa toisin kuin palstalla seuraa etsivästä naisesta.
Liian nopea uusinta samalle ketjulle.
Vierailija kirjoitti:
En katso suosittuja elokuvia.
ap
Muihin tuli yläpeukkua, mutta tämä jäi vähän mietityttämään, joten toivoisin, että avaisit vähän. Miksi et katso suosittuja elokuvia? Jätätkö ne katsomatta, jos ne vain ovat suosittuja? Ymmärrän, kyllä jos joku ei pidä ns. suosituista elokuvista, vaan katsoo mielummin vaikka ö-luokan leffoja, mutta itsellä kyllä karvat nostaa pystyyn, jos jotain elokuvaa ei katso pelkästään sen takia, että muut sitä katsovat.
Eikä oo liian nopee uusinta, kun jäi viimeks ihan kesken!
Niin, onko tää pelkkä sosiaalinen koe, vai lähdetkös oikeasti jonkun kanssa treffeille? (Minä jäävään itseni koska VV.) Otan popcornit esiin ja odotan, miten käy.
Enemmän kirjoja kuin kavereita, VOI KYLLÄ!
VV
p.s. Mikä on sivustoppari?
p.p.s. Hei sinä joka odotit mua tänne, tosi kiva ja hassu kuulla! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Muihin tuli yläpeukkua, mutta tämä jäi vähän mietityttämään, joten toivoisin, että avaisit vähän. Miksi et katso suosittuja elokuvia? Jätätkö ne katsomatta, jos ne vain ovat suosittuja? Ymmärrän, kyllä jos joku ei pidä ns. suosituista elokuvista, vaan katsoo mielummin vaikka ö-luokan leffoja, mutta itsellä kyllä karvat nostaa pystyyn, jos jotain elokuvaa ei katso pelkästään sen takia, että muut sitä katsovat.
Voin avata.
Tuo oli kärjistetty lausunto. Lähinnä tarkoitin, että en katso suosittuja elokuvia siinä hetkessä ja juuri nyt. Katson ne parin vuoden päästä, jos aihepiiri kiinnostaa. Mulla on katselulistassa ehkä 450 leffaa ja niiden keskiarvovuosi on noin 1976.
ap
Vierailija kirjoitti:
Liian nopea uusinta samalle ketjulle.
Sori.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, oli mukavin ketju pitkään aikaan. :) Mutta tällä kertaa voisit oikeasti lähteä treffeille jonkun kanssa, jos sieltä suunnalta löytyisi. Eiksje?
Voisin. Te kaikki olitte siinä ketjussa niin mukavia, että epäilin näkeväni harhoja.
ap
Ap kunnon ruskeakieli. Ilmeisesti olen ainoa, joka näkee tällaisen mielistelyn läpi. Nyt tulee varmasti paljon alapeukkuja, kun eihän palstalla seuraa etsivästä miehestä koskaan saa sanoa pahaa sanaa toisin kuin palstalla seuraa etsivästä naisesta.
Tää on sosiaalinen koe nro 2. Ole hyvä, ajattelin puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voin avata.
Tuo oli kärjistetty lausunto. Lähinnä tarkoitin, että en katso suosittuja elokuvia siinä hetkessä ja juuri nyt. Katson ne parin vuoden päästä, jos aihepiiri kiinnostaa. Mulla on katselulistassa ehkä 450 leffaa ja niiden keskiarvovuosi on noin 1976.
ap
Ahaa, no nyt avautui. :D No siinä tapauksessa vielä yläpeukku menee. Alapeukku olisi tullut, jos olisit omannut jonkin omituisen periaatteen siitä, että et voi katsoa suosittuja leffoja. Jatkakaa
Vierailija kirjoitti:
Eikä oo liian nopee uusinta, kun jäi viimeks ihan kesken!
Niin, onko tää pelkkä sosiaalinen koe, vai lähdetkös oikeasti jonkun kanssa treffeille? (Minä jäävään itseni koska VV.) Otan popcornit esiin ja odotan, miten käy.
Enemmän kirjoja kuin kavereita, VOI KYLLÄ!
VV
p.s. Mikä on sivustoppari?
p.p.s. Hei sinä joka odotit mua tänne, tosi kiva ja hassu kuulla! :D
Se on laite, jolla estetään sivun liian aikainen kääntyminen.
ap
Jotakuta nyt hermostuttaa ja yrittää myös triggeröidä. Kuule hernenenu, kyllä tällä palstalla ihan muut kuin naiset lyttää naisia, jotka etsii muttei löydä seuraa! Sinähän voit mennä lukemaan jotain mieleisempää ketjua.
Mitäs jos pidetään tää ketju hyväntuulisena, naisvihattomana ja ap-vihattomana ketjuna? Itse lykkään kuntosalille lähtöä, kun tää on jännempi, pakko seurata! VV
Mulla on yli kymmenen tuunattua sählymailaa.
ap
Minusta olisi ikävää, jos treffikumppanini olisi krapulassa. Ehken lähtisi, jos ei sen vertaa ole panostanut treffeihin, että olisi jättänyt viinalla läträämisen edellisenä yönä vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi ikävää, jos treffikumppanini olisi krapulassa. Ehken lähtisi, jos ei sen vertaa ole panostanut treffeihin, että olisi jättänyt viinalla läträämisen edellisenä yönä vähemmälle.
Ymmärrän. Olen samaa mieltä.
Eilen oli kaverin juhlat ja niistä jäi hieman väsynyt olo. Oikeasti jos lähtisin treffeille en ikinä olisi krapulassa. Olisin ennemmin kainalot märkinä ja taskussa lista puheenaiheista. Ketjun nimi on vain viitteellinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Okei todistan. Tässä on hauis ja sivustoppari:
ap
Tuo löllökroppa ei ole hauista nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä luin vaikka kuinka monta kertaa "kymmenen tuhatta sählymailaa".
Karsastan kokovalkoista sisustusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä luin vaikka kuinka monta kertaa "kymmenen tuhatta sählymailaa".
Eräs nainen totesi juuri näin.
ap
Mä ootin sua, vaikka en tuo ap olekaan. :)