Poikaystävä sanoi uudesta kodistani "V*ttu mikä läävä"
Olen juuri muuttanut yksiöön ja kieltämättä tämä vanha puutalo ei ole kovin kaunis. Olen kuitenkin tehnyt parhaani saadakseni tästä kodikkaan. Tapetoinut, vaihtanut muovimatot laminaattiin, pessyt ja puunannut. Sisustanut. Kutsuin poikaystävän katsomaan aikaansaannostani ja kommentti oli "V*ittu mikä läävä" Itse elää vanhempiensa luona yhä lapsuuden huoneessaan vaikka ikää on 20v. Itse muutin omilleni pari viikkoa sitten kun täytin 17.
Kommentit (60)
Miksi parikymppinen asuu edelleen kotona? Ja ennen kaikkea miksi hän on sun poikakaveri? Ansaitset ihan jo tuon alustuksen takia huomattavasti paremman miehen. Miettii että itse olet asentanut laminaatit ja mies ei ole saanut edes muutettua omaan kotiin 😅
Vierailija kirjoitti:
Miksi parikymppinen asuu edelleen kotona? Ja ennen kaikkea miksi hän on sun poikakaveri? Ansaitset ihan jo tuon alustuksen takia huomattavasti paremman miehen. Miettii että itse olet asentanut laminaatit ja mies ei ole saanut edes muutettua omaan kotiin 😅
KATSO ALOITUKSEN PÄIVÄYS.
Jos tuo olisi minun kiukutteleva kakara niin olisi ansainnut yön tähtitaivaan alla. Kun aikuista miestä niin ei voi pakottaa nukkumaan ulkona niin saisi pysyä siellä vanhempien lintukodossa.
Ehkä se voisi nukkua ladossa ensi yön tai sikalassa?
No nyt alkoi kiinnostaa, vieläkö olette yhdessä ja millaiseksi parisuhteenne muodostui? Sanoitko koskaan hänelle, että lopeta v*ttuilu heti alkuunsa? Vieläkö asut samassa kämpässä?
Aikooko poikaystävä muuttaa kotoa?
Tämä on vanha aloitus. Silti mietityttää, eikö poikaystävä yhtään auttanut remppaamisessa? Tuli vaan arvostelemaan lopputulosta? Toivottavasti tyttö heitti tyypin kelkastaan jo ajat sitten!
pappa betalar kämpät ja rempat, ei poikkiksen tarvi uhrata siihen aikaa.
17v kirjoittelee miesvihapostauksia vauvavitunfi:ssä
okei....
Eikö poikaystävä voi auttaa sisustaminen?
Barbro
Miksi yleensäkään pitää sanoa jotain asuntoa lääväksi. Poikaystävä on täydellinen juntti, ei osaa 20 v. edes yksinkertaisimpia käyttäytymissääntöjä. Puheensa aivan ala-arvoista.
Et saa tapetoida ilman vuokranantajan lupaa.
V*ittu mikä poikaystävä. Vaihtoon! Olet onnellisempi vaikka yksin kuin tuollaisen sinua aliarvioivan ja pienentävän idiootin kanssa. Nyt heti! Et tuhlaa sekuntiakaan!
Vierailija kirjoitti:
Et se sinäkään osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se voisi nukkua ladossa ensi yön tai sikalassa?
Aloittaja asuu tässä vaiheessa merenrantahuvilassa jonkun fiksun puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleensäkään pitää sanoa jotain asuntoa lääväksi. Poikaystävä on täydellinen juntti, ei osaa 20 v. edes yksinkertaisimpia käyttäytymissääntöjä. Puheensa aivan ala-arvoista.
oli
Vanha ketju, mutta ei voi olla vakava suhde ("tyttöystävä", "poikaystävä"), jos sanoo toisen kodista - mikä on jokaisen pyhin paikka - jotain tuolla tavalla törkeää.
Siis vaikka toisella oikeasti olisi epäsiisti koti tai se ei vastaisi omia vaatimuksia, niin loukkaukset voi pitää omana tietonaan.
Ja jos vaikuttaa siltä, että toisen tapoja ei voi muuttaa (kuten ei yleensä voikaan), niin suhteenkin voi päättää sivistyneesti.
Jopa heittäisit tyypin niskaperseotteella ulos.
Miksi nostit esiin 8 vuotta vanhan aloituksen?