Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä sanoi uudesta kodistani "V*ttu mikä läävä"

Vierailija
05.05.2018 |

Olen juuri muuttanut yksiöön ja kieltämättä tämä vanha puutalo ei ole kovin kaunis. Olen kuitenkin tehnyt parhaani saadakseni tästä kodikkaan. Tapetoinut, vaihtanut muovimatot laminaattiin, pessyt ja puunannut. Sisustanut. Kutsuin poikaystävän katsomaan aikaansaannostani ja kommentti oli "V*ittu mikä läävä" Itse elää vanhempiensa luona yhä lapsuuden huoneessaan vaikka ikää on 20v. Itse muutin omilleni pari viikkoa sitten kun täytin 17.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuosta kannata olla huolissaan. Lapsuudenkodissaan asuva nuori mies ei ole ihan kartalla näissä asumisjutuissa. Hän ei varmaankaan tarkoittanut pahaa, mutta häneltä puuttuu viisautta tässä asiassa. Meidän jokaisen suusta voi joskus hypätä ulos sammakko. Jos hän on muuten mukava, jatkat ikäänkuin ei olisi mitään tapahtunut. Voit kyllä sanoa, että et oikein pitänyt hänen kommentistaan ja olit siitä aika loukkaantunutkin.

Poika ei tehnyt mitään väärää.

Miksi nostit esiin 8 vuotta vanhan aloituksen?

Vierailija
42/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi parikymppinen asuu edelleen kotona? Ja ennen kaikkea miksi hän on sun poikakaveri? Ansaitset ihan jo tuon alustuksen takia huomattavasti paremman miehen. Miettii että itse olet asentanut laminaatit ja mies ei ole saanut edes muutettua omaan kotiin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi parikymppinen asuu edelleen kotona? Ja ennen kaikkea miksi hän on sun poikakaveri? Ansaitset ihan jo tuon alustuksen takia huomattavasti paremman miehen. Miettii että itse olet asentanut laminaatit ja mies ei ole saanut edes muutettua omaan kotiin 😅

KATSO ALOITUKSEN PÄIVÄYS.

Vierailija
44/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi minun kiukutteleva kakara niin olisi ansainnut yön tähtitaivaan alla. Kun aikuista miestä niin ei voi pakottaa nukkumaan ulkona niin saisi pysyä siellä vanhempien lintukodossa.

Vierailija
45/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
46/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se voisi nukkua ladossa ensi yön tai sikalassa?

Vierailija
47/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt alkoi kiinnostaa, vieläkö olette yhdessä ja millaiseksi parisuhteenne muodostui? Sanoitko koskaan hänelle, että lopeta v*ttuilu heti alkuunsa? Vieläkö asut samassa kämpässä?

Vierailija
48/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko poikaystävä muuttaa kotoa?

Vierailija
49/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha aloitus. Silti mietityttää, eikö poikaystävä yhtään auttanut remppaamisessa? Tuli vaan arvostelemaan lopputulosta? Toivottavasti tyttö heitti tyypin kelkastaan jo ajat sitten!

Vierailija
50/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappa betalar kämpät ja rempat, ei poikkiksen tarvi uhrata siihen aikaa.

Vierailija
51/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v kirjoittelee miesvihapostauksia vauvavitunfi:ssä

okei....

Vierailija
52/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö poikaystävä voi auttaa sisustaminen?

Barbro 

Vierailija
53/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensäkään pitää sanoa jotain asuntoa lääväksi. Poikaystävä on täydellinen juntti, ei osaa 20 v. edes yksinkertaisimpia käyttäytymissääntöjä. Puheensa aivan ala-arvoista. 

Vierailija
54/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa tapetoida ilman vuokranantajan lupaa.

Vierailija
55/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ittu mikä poikaystävä. Vaihtoon! Olet onnellisempi vaikka yksin kuin tuollaisen sinua aliarvioivan ja pienentävän idiootin kanssa. Nyt heti! Et tuhlaa sekuntiakaan!

Vierailija
56/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et se sinäkään osaa lukea.

Vierailija
57/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se voisi nukkua ladossa ensi yön tai sikalassa?

Aloittaja asuu tässä vaiheessa merenrantahuvilassa jonkun fiksun puolison kanssa. 

Vierailija
58/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensäkään pitää sanoa jotain asuntoa lääväksi. Poikaystävä on täydellinen juntti, ei osaa 20 v. edes yksinkertaisimpia käyttäytymissääntöjä. Puheensa aivan ala-arvoista. 

oli

Vierailija
59/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta ei voi olla vakava suhde ("tyttöystävä", "poikaystävä"), jos sanoo toisen kodista - mikä on jokaisen pyhin paikka - jotain tuolla tavalla törkeää.

Siis vaikka toisella oikeasti olisi epäsiisti koti tai se ei vastaisi omia vaatimuksia, niin loukkaukset voi pitää omana tietonaan. 

Ja jos vaikuttaa siltä, että toisen tapoja ei voi muuttaa (kuten ei yleensä voikaan), niin suhteenkin voi päättää sivistyneesti.

Vierailija
60/60 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa heittäisit tyypin niskaperseotteella ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan