Ajattele!! Joka kolmas tk-käynti päättyy selittämättömiin oireisiin!
Lääkärit eivät vain halua myöntää että kyseessä ovat elimistön lukuisat loiset!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Siis menen terveyskeskukseen keuhkokuumeen takia ja poistun sieltä niin, että olen käynnin aikana saanut selittämättömiä, keuhkokuumeeseen liittymättömiä oireita? Pelottavaa.
Höpönassu. Kuulut niihin 2/3 osaan jotka saavat sennoikean diagnoosin! 1/ 3 osaa eisaa ja se on paljon!
30% käynneistä johtuu mielenterveysongelmista. Iso osa noista käynneistä on turhia, oireet osin kuviteltuja. Eikä tämä masentuneen vika ole. Nimim. Itsekin vuosia ravasin lääkärissä milloin minkäkin takia.
Juu, minäkin olen tehnyt näitä käyntejä jotka päättyy selittämättömiin oireisiin.
Yksityisellä on sitten löytynyt endometrioosi, kilpirauhastulehdus ja luunmurtuma. Eli selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis menen terveyskeskukseen keuhkokuumeen takia ja poistun sieltä niin, että olen käynnin aikana saanut selittämättömiä, keuhkokuumeeseen liittymättömiä oireita? Pelottavaa.
Höpönassu. Kuulut niihin 2/3 osaan jotka saavat sennoikean diagnoosin! 1/ 3 osaa eisaa ja se on paljon!
Otsikon kukaan 30% käynneistä päättyy selittämättömiin oireisiin. Sinun mukaasi 30% ei saa oikeaa diagnoosia.
Kaksi ihan eri asiaa!
Toisaalta lääkärit tietävät hyvin, että oikea diagnoosi kyllä saataisiin, jos olisi varaa tutkia. Nykyisin lääkäri tekee edelleen diagnoosin kuin 50 vuotta sitten eli keuhkojen/sydämen kuuntelu, näkyvien oireiden tarkkailu (esim. punoittava haava) ja oireiden kysely. Ihan sama, miten lääketiede on kehittynyt ja miten saataisiin nopeasti oikea hoito alkamaan, koska meillä ei ole varaa siihen tekniikkaan, joka tuo varmuuden.