Millainen on teidän mielestä karismaattinen nainen?
Voiko karismaattinen nainen olla kaunis tai seksikäs? Vetoaakin karismaattinen nainen tai aiheuttaako kateutta?
Kommentit (39)
Ei ainakaan kateellinen, katkera ja tyytymätön. Vaikea selittää, joissakin vain on sitä jotakin, aika harvoin kohtaa karismaattisia ihmisiä.
Ehkä miehistä tulee mieleen ex poliitikko Clas Andersson. Rauhallinen ja fiksu ilnan turhaa draamaa. Naisista ei tule mieleen oikein ketään.
Eräs opettajani oli. Se on sellainen tietynlainen yhdistelmä avointa olemusta, itsevarmuutta ja mielenkiintoista persoonallisuutta.
Amanda Harkimo
Crista Jaatinen
Marianne Kallio
Henna Peltonen
Susanna Penttilä
Janita Janatuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ivanka Trump
Eli siis Trumppelon tytär.
Erittäin karismaattinen.
Siinähän alapeukutatte tulevaa naispresidenttiä.
Presidenttiys ei aina tarkoita karismaa, rikkaus ei tuo karismaa eikä ole sen seuraus eikä etenkään rikkauden pitäisi johtaa presidenttiyteen.
Yksi kollega it-alalla on ihan karismaattinen. On myös aika hyvännäköinen. On kova osaaja mutta melko vaatimaton tyyppi muuten.
Demareiden Sanna Marin koska on niin älykäs. Ei tarkoita että pitäisin henkilöstä kuitenkaan.
Goldie Hawn oli ainakin nuorempana karismaattinen. Tytär ei ole perinyt sitä karismaattisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Demareiden Sanna Marin koska on niin älykäs. Ei tarkoita että pitäisin henkilöstä kuitenkaan.
Niin ja Li Andersson myös karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ihminen voi olla karismaattinen olematta pelkästään hyvännäköinen. Tervettä itsevarmuutta ilman teennäisyyttä, aidolla tavalla miellyttävä, rento, sosiaalisesti osaava ja mukaansatempaava.
Fiktioissa pahiksetkin "saavat" usein karismaa, mutta reaalimaailmassa se kumpuaa ihmisen sisäisestä olemuksesta, habituksesta, käytöksestä ja hänen usein kovin kypsästä suhteestaan kanssaihmisiin.
Ei karisma tarkoita sitä, että henkilö on aina miellyttävä. Karismaattinen ihminen tietää, että kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Joku täällä jo sanoikin, että karismaattisia ihmisiä joko vihataan tai rakastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ivanka Trump
Eli siis Trumppelon tytär.
Erittäin karismaattinen.
Ei pätkääkään, liian nukkemainen, laskelmoiva ja hillitty. Eikä ole Melaniakaan.
Floor Jansen on mielestäni karismaattinen
Itsevarmuus, aitous ja erityisesti läsnäolo. Niin miehillä kuin naisillakin. Lisäksi teeskentelemätön persoonallisuus, äly ja huumori. Ei ulkonäöstäkään haittaa ole.
Mua on useampi sanonut karismaattiseksi ja olen pistänyt merkillekin, että moni hakeutuu seuraani. Olen itsevarma ja avoin, mutten mielestäni liian. Mitään muuta erityistä luonteenpiirrettä en ole itsessäni havainnut, millä poikkeaisin muista. Ja on toki muitakin, joilla on nämä piirteet. Itse en omaa karismaani näe, sillä mielestäni poikkean sellaisista ihmisistä, jotka näkyvät minun silmissä karismaattisina. Enkä voi sanoa olevani karismaattinen, sillä mielipide on kuitenkin vain muutaman ihmisen, tuskin voisin mitään lahkoa perustaa karismallani.
Sellainen ihminen joka täyttää tilan, silmät jäävät häneen kiinni ja tekee vaan mieli seurailla..voimaa, positiivisuutta, sädehtivyyttä!
itsevarma ihminen on aina karismaattisempi kuin hiljainen hissukka. itseluottamuksessa ei ole mitään pahaa, kunhan se ei mene liiallisuuksiin