Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tyhjää viinapulloa sinulla on kirjahyllyssäsi?

Vierailija
04.05.2018 |

Minulla on neljä: Aperita, Carillo, Gambina ja Sorbus.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkintokaappi? kirjoitti:

aika wt:tä pitää tyhjiä pulloja kirjahyllyssä, ihan kuin saavutuksena jostakin.

En pidä niitä saavutuksena mistään, vaan lähinnä muistutuksena siitä mitä on tullut ostettua vuosien varrella, osa viskipulloista on myös ihan tyylikkäitä. Osassa jopa tuoksuu edelleen viskin aromit, kun avaa korkin. Ostan niitä harvakseltaan 0 - 2 kertaa vuodessa ja ne kuluvat hitaasti. Mutta ymmärrän jos joku pitää sitä wt:nä.

Tämä oli siis nro 15.

Vierailija
22/32 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Mulla on kirjoja kirjahyllyssä. Viinat on keittiössä kaapissa. Ja sielläkään ei ole tyhjiä pulloja, täysiä ja vajaita 25kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin viisitoista mallasviskipulloa. Tosin yksikään ei ole tyhjä, mutta ei toisaalta täysikään.

Vierailija
24/32 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmää alkaisi särkemää , jos jossain tuollaista sisustusta näkisin.

Vierailija
25/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän aloituksen läpällä luettuani yhtä ketjua, jossa kysyttiin, miksi ihmisillä on yhä kirjahyllyjä. En muista, oliko jo aloituksessa vai jossakin kommentissa ihmetelty asiaa senkin kannalta, että jotkut säilyttävät kirjahyllyssään jopa tyhjiä viinapulloja. Tämä ketju oli se kimmoke, jonka vuoksi tämän aloituksen tein. Heitin vielä "omaan kirjahyllyyn" ne tunnetuimmat pultsariviinapullot, jotka tiesin ja oletin, että ketjuun tulisi lähinnä humoristisia kommentteja, mutta ilmeisesti vitsi meni aika monelta ohi. No, ei se mitään. Kiitos  kommenteista yhtä kaikki.

ap

Vierailija
26/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt oli latautunut kysymys! Ei mulla ole kirjahyllyä.

Vierailija
27/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pienessä kämpässä ei ole tilaa pitää hyllyssä mitään tyhjää.

Vierailija
28/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo kaikki ole väkeviä viinejä? 

Mulla on 226 kossupulloa "kirjahyllyssä". Yhdessä on vielä pari desiä jäljellä. Sen jälkeen Alkoon eli n. 10 minuutin kuluttua. 

Kellarissa on muutama tuhat. Kerään näes tyhjiä viinapulloja. On hyvä olla jokin harrastus. 

Vierailija
29/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirjahyllyssä vhs-kasetteja ja c-levyjä.

Vierailija
30/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly löytyy, mutta ei tyhjiä pulloja siinä. Ihmettelisin, jos aikuinen ihminen säilyttelisi tyhjiä viinapulloja kuin jotain aarteita tyyliin "kattokaa kuin hienoo juomaa on tullu maisteltua". Mies pitää jääkaapin yläpuolella olevassa kaapissa pientä viinavarastoa jotain viskiä ym. Minä sitten sieltä heivaan ne tyhjät vaivihkaa pullon- tai lasinkeräykseen. Se kun laittaa jostain syystä pullot tyhjänä aina sinne takaisin.

Vierailija
31/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi (tyhjää) Sorbus-pulloa jostain 1970-luvulta, koska ovat ruskeaa lasia.

Vierailija
32/32 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ulostuslääkepullo, muttei yhtään viinapulloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi