Montako tyhjää viinapulloa sinulla on kirjahyllyssäsi?
Minulla on neljä: Aperita, Carillo, Gambina ja Sorbus.
Kommentit (32)
0. Mulla on kirjoja kirjahyllyssä. Viinat on keittiössä kaapissa. Ja sielläkään ei ole tyhjiä pulloja, täysiä ja vajaita 25kpl.
Ehkä noin viisitoista mallasviskipulloa. Tosin yksikään ei ole tyhjä, mutta ei toisaalta täysikään.
Silmää alkaisi särkemää , jos jossain tuollaista sisustusta näkisin.
Tein tämän aloituksen läpällä luettuani yhtä ketjua, jossa kysyttiin, miksi ihmisillä on yhä kirjahyllyjä. En muista, oliko jo aloituksessa vai jossakin kommentissa ihmetelty asiaa senkin kannalta, että jotkut säilyttävät kirjahyllyssään jopa tyhjiä viinapulloja. Tämä ketju oli se kimmoke, jonka vuoksi tämän aloituksen tein. Heitin vielä "omaan kirjahyllyyn" ne tunnetuimmat pultsariviinapullot, jotka tiesin ja oletin, että ketjuun tulisi lähinnä humoristisia kommentteja, mutta ilmeisesti vitsi meni aika monelta ohi. No, ei se mitään. Kiitos kommenteista yhtä kaikki.
ap
Kylläpäs nyt oli latautunut kysymys! Ei mulla ole kirjahyllyä.
Näin pienessä kämpässä ei ole tilaa pitää hyllyssä mitään tyhjää.
Eikös nuo kaikki ole väkeviä viinejä?
Mulla on 226 kossupulloa "kirjahyllyssä". Yhdessä on vielä pari desiä jäljellä. Sen jälkeen Alkoon eli n. 10 minuutin kuluttua.
Kellarissa on muutama tuhat. Kerään näes tyhjiä viinapulloja. On hyvä olla jokin harrastus.
Mulla on kirjahyllyssä vhs-kasetteja ja c-levyjä.
Kirjahylly löytyy, mutta ei tyhjiä pulloja siinä. Ihmettelisin, jos aikuinen ihminen säilyttelisi tyhjiä viinapulloja kuin jotain aarteita tyyliin "kattokaa kuin hienoo juomaa on tullu maisteltua". Mies pitää jääkaapin yläpuolella olevassa kaapissa pientä viinavarastoa jotain viskiä ym. Minä sitten sieltä heivaan ne tyhjät vaivihkaa pullon- tai lasinkeräykseen. Se kun laittaa jostain syystä pullot tyhjänä aina sinne takaisin.
Kaksi (tyhjää) Sorbus-pulloa jostain 1970-luvulta, koska ovat ruskeaa lasia.
Mulla on yksi ulostuslääkepullo, muttei yhtään viinapulloa.
Tämä oli siis nro 15.