Unohdin kertoa miehelle jättäneen pillerit pois
Oli kyllä puhetta muista ehkäisystä kun pillerit eivät ole koskaan mulle oikein sopineet ja sivuvaikutukset olleet kurjia. Jotenkin epähuomiossa jäi sitten uusimatta pilleriresepti ja hankkimatta uusia. Ilman niitä oon ollut selvästi iloisempi, verenpaine laski normaalitasolle ja sitämyötö päänsäryt jäivät historiaan. Paino on alkanut laskemaan. Meillä on ollut töissä ihan tosi kiireistä ja esikoinen sairastellut paljon joten muistin piikkiin mä kyllä laitan tämän että unohdin koko asian.
No tänään nyt sitten plussasin. Ei toinen lapsi kummallekaan mikään kauhistus ole, mies otti asian ihan positiivisesti. Kummasteli vaan että vauva päätti haluta maailmaan pillereistä huolimatta.
Pitääkö mun kertoa, että mokasin kun unohdin koko pilleriasian vai onko sillä enää väliä sitten? Joka tapauksessa en enää koskaan elämässäni tule vetämään noita hirveitä hormoneja jotka eivät vaan yksinkertaisesti mulle sovi. Pitkään sinnittelyn kuitenkin niiden kanssa, nyt nautin kun ei masenna eikä ketuta että sikäli hyvä ratkaisu. Terveyshenkilöt se on tärkeintä.
Kommentit (15)
Terveyshenkilöt? Voi mun ennakoiva. Siis terveys kuitenkin on tärkeintä! Ap
Epähuomiossa? Hah! Tuo on pahimman luokan petos parisuhteessa. Ei mitään asiaa jatkaa liittoa tuollaisen jälkeen.
Ap aikoo sitten valehdella miehelleen? On jo valehdellut, koska ei ole kertonut? Hyi, ei voi muuta sanoa.
Mitä suotta totuutta kertomaan, kun näin ihanasti kävi ja näin heti pillereiden jättämisen jälkeen!!!
- laihtuminen
- iloinen mieli
- verenpaine laskenut
- päänsäryt historiaa
Niin mä jotenkin unohdin koko asian kun jäi se resepti uusimatta. Mutta sitä ennen oltiin kyllä keskusteltu muusta ehkäisystä kun pillerit nosti mulla verenpainetta ja teki päänsärkyä ja vaikutti mielialaan. Sitten oli arki tosi hektistä. En mä sitä tahallani tehnyt, mutta no onko sillä enää sitten väliä? Pelkään että mies käsittää väärin jos nyt kerron tuon. Koska se oli huolimattomuutta eikä tahallista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta totuutta kertomaan, kun näin ihanasti kävi ja näin heti pillereiden jättämisen jälkeen!!!
- laihtuminen
- iloinen mieli
- verenpaine laskenut
- päänsäryt historiaa
Nämä ovat kyllä hyviä asioita. Ap
Jotenkin unohdin. Keskusteltu muusta ehkäisystä. Olet huijari.
Teillä näyttää olevan hyvä puheyhteys. Se ennustaa teille loistavaa yhteistä tulevaisuutta avioliiton saralla.
Zen Cafe pohti tätäkin asiaa jo liki parikymmentä vuotta sitten:
Kannattaako tunnustaa jos pettää
Pitäisikö heti kertoa
Tulisiko olla, että anna mulle anteeksi
Kannattaako tunnustaa jos pettää
Vai olisiko viisaampaa et tapahtuman salaisi
Ei puhuis siitä mitään siis ei hetkiin niihin palaisi
Viikon kestäis morkkis muttei sekään loputtomiin jatku
Ja jos toinen kyselee
Syytä outoon hiljaisuuteen joka kodissanne kiertää
Syyttäis vuodenaikoja, tai kuukauden kiertoa
Vuoden päästä tuntuis ettei mitään tapahtunut eikä
Juuri mikään muuttunut
Ois helppo katsoo silmiin, helppo käydä saman patjan päälle
Helppo nousta aamuisin
Äh, mä unohdin, että mulla olis ollut eilen pyykkitupa...
Toivottavasti mies tajuaa totuuden!!! Ei kukaan ratkaisu jos on pillerit olleet vuosia
Seuraavaksi ap muistaa, että itseasiassa lapsi onkin naapurin isännän siittämä.
Mitenkä tuommoisen asian voi noin vain unohtaa? Minun sisäinen kello tottui pilleriaikaan muutamassa kuukaudessa ja muistan ottaa sen vaikkei kello soisi, sekä tiedän jatkuvasti paljonko niitä on jäljellä.
Mies ansaitsee saada tietää. Ole rehti nainen ja kanna vastuu, tuleva lapsikin ansaitsee rehellisen kunnollisen äidin joka ei pidä noin merkittäviä salaisuuksia perheeltään.
Jos sinä vain unohdit tosiaan, niin kertomisessahan ei sitten pitäisi edes olla mitään ihmeellistä. Pyydät anteeksi ja selität tilanteen. Mies on maannut kanssasi siinä uskossa, että sinulla on e-pillerit käytössä - siis suostui seksiin tietämänsä perusteella. Jos sinä muutat ehtoja jälkeenpäin, lasketaan se hyväksikäytöksi.
Olet varmaan tunnetusti hajamielinen jos unohdat tällaisia asioita. Joten ehkä miehesi ymmärtää eikä kertomista pitäisi pelätä.
Joka tapauksessa kerro. Jos et kerro, syyllistyt hyväksikäyttöön. Ihmisellä on oikeus tietää mihin suostuu, oli se seksissä tai missä vain muussa. Suostumus on tärkeää, ja myös miehen suostumus ja ihmisoikeudet ovat aivan yhtä tärkeät kuin naisen. Sinun ei tulisi edes miettiä kertomatta jättämistä!
Asia olisi selkeä kaikille varmasti, jos makaisit miehen kanssa joka valehteli teettäneensä vasektomian. Sitten ymmärtäisimme kaikki heti että hän käytti sinua hyväksi.
Tässä on kyse samankaltaisesta asiasta.
Itsesi vuoksi; ole rehti, ansaitset parempaa kuin elämän joka on täynnä "valkoisia valheita" jotka tosiasiassa ovatkin lähes rikollista juonimista.
Kenen jättäneen? Suvaitkaa kirjoittaa edes otsikot kunnolla.