Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas huomaa tämän palstan tason!

Vierailija
24.04.2006 |

Kun on joku aloitus, jossa on vähänkin epäilystä että siellä haukutaa muita, niin jopas kaikki vastaa siihen ja haukkuu kilpaa muita.

Mutta kun on jotain asiallista/tärkeää yms. Niin eipä näytä vastauksia olevan sellaisissa aloituksissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ ON KAIKKI NORMAALIT ÄIDIT PALSTALTA???????????

Vierailija
2/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä riittää porukkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi että niistä vastauksista on jotain hyötyä lopputyölle!



Niin suurin osa ei vastannut kysymyksiin, vaan rupes pilkkaamaan sitä aloittajaa!

" Miten voit tietää jos joku vastaa moneen kysymykseen" " ap on itse vastannut niihin kysymyksiin pitääkseen aloituksen ylhäällä" " eipä tälläisestä voi tulla kovin hyvä lopputyö" yms.



Ja aloittaja siinä ihan selvästi sanoi ettei se kysely ole sen lopputyön tärkein osa, vaan pienen pieni palanen koko työstä! Mutta eipä näytä suurin osa ymmärtävän sitä asiaa! Taikka ei haluta ymmärtää oikein ja on pakko saada tappelu aikaiseksi!



Miksi on sellaisia ihmisiä? Miksi pitää sitten ylipäätään vastata mitään, jossei siihen aiheeseen liity?

Vierailija
4/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä se tyhmyys vasta tiivistyykin, kukaan ei osaa enää ajatella omilla aivoillaan tms.

Vierailija
5/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olette tietoisia siitä että tällä palstalla on muitakin kuin meitä " kunnon" äitejä.

Tarkoitan nyt teinipoikia ym. provoilijoita.

Ja just eilen illalla täällä oli joku mies blackmetalbändistä, jolla ei ole perhettä mutta on siksi täällä kirjoittelemassa koska av on jo eräänlainen legenda kaikissa piireissä.

Vierailija
6/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että myös rasismia on nykyisin paljon, monessa eri ketjussa. Se on todella masentavaa, näinkö lasten äidit ajattelevat / kasvattavat? Omat asenteet kun tuppaavat heijastumaan lapsiinkin. Eli opetetaan kiusaamaan, pilkkaamaan, väheksymään, vihaamaan erilaisuutta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tosiaan tekijä tutkii jotain asiaa siten kun tutkii! Eihän kaikkien tarvitse tehdä 3 sivun kyselyä, jossa kysellään kaikkia pikkuasioita. Jos tässä oli ne tärkeimmät kysymykset, joihin kyselijä halusi saada vastauksia.?

Vierailija
8/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne hukkuu tuonne törkyjen sekaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


laittoi että niistä vastauksista on jotain hyötyä lopputyölle!

Niin suurin osa ei vastannut kysymyksiin, vaan rupes pilkkaamaan sitä aloittajaa!

" Miten voit tietää jos joku vastaa moneen kysymykseen" " ap on itse vastannut niihin kysymyksiin pitääkseen aloituksen ylhäällä" " eipä tälläisestä voi tulla kovin hyvä lopputyö" yms.

Ja aloittaja siinä ihan selvästi sanoi ettei se kysely ole sen lopputyön tärkein osa, vaan pienen pieni palanen koko työstä! Mutta eipä näytä suurin osa ymmärtävän sitä asiaa! Taikka ei haluta ymmärtää oikein ja on pakko saada tappelu aikaiseksi!

Miksi on sellaisia ihmisiä? Miksi pitää sitten ylipäätään vastata mitään, jossei siihen aiheeseen liity?

Vierailija
10/10 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloittajahan sanoi että asiassa piilee joku juju! Joten luulenpa että hän kyllä tietää mitä tekee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän