Mikä on maailman aivottomin argumentti jota kuulee usein?
Listataan tähän ja peukutetaan.
Ei aleta jankkaamaan ja vänkyttämään mistään, vaan ilmaistaa alapeukulla jos tulee paha mieli.
Omani laitan seuraavaan viestiin.
Yksi per viesti, niin voi peukuttaa.
Kommentit (36)
"Rumat ne vaatteilla koreilee".
Fakta: Henkilö joka hokee tuota 1900-luvun puolenvälin noloa mantraa, on tuskin sellainen että hänen ulkonäköään tai tyyliään on koskaan kehuttu :D
Vierailija kirjoitti:
AP ei taida tietää miten rankkaa lehmän hoitaminen ja huoltaminen on ja kuinka paljon rahaa kuluu tiloihin ja ravintoon.
Ei jankata. Mutta ihan kuriositeettina sulle, että olen maitotilalta. =)
"Menikö tunteisiin"
:D Ei oo alikäsempää fraasia olemassa.
Vierailija kirjoitti:
"Haters gonna hate!"
Juuri näin. Someaikakauden naurettavin hokema. Tuota hokeva henkilö yleensä sellainen joka ei kestä itse edes minkäänlaista rakentavaa kritiikkiä, ja kuittaa kaiken aina sillä että vihaajat vihaa. Vaikkei se muiden tunne olisi edes vihan tasolla joten aika yli menee tuokin väite tunteen laadusta.
"Kaikki on vain itsestä kiinni"
"Jokainen on oman onnensa seppä"
Vierailija kirjoitti:
"Muuttaisit maalle, jos..." liittyen muiden ihmisten elämäntyyleistä häiriintymiseen. Aivoton siksi, että tuota voi käyttää menestyksekkäästi kumpikin väittelyn osapuoli. Muuttaisit maalle jos et kestä että koirani haukkuu 8 tuntia päivässä versus muuttaisit maalle jos et osaa koiraasi kasvattaa.
Jos ei "elämän" ääniä kestä niin korpeen vaan.
Koska Raamatussa sanotaan.
Sopii "argumentiksi" mihin tahansa, millä yritetään rajoittaa muiden ihmisten oikeuksia, elämää, tekemisiä.
Raamattu voi kieltää sinua tekemästä jotain asioita, se on ihan ok, jokainen voi valita itse perustaako elämänsä jonkun tuhat vuotta vanhan kirjoituskokoelman varaan, mutta muiden ihmisten tekemisiin se ei saa vaikuttaa. Pitäisi olla joku ihan oikea syy, eikä mikään mutku mun uskonto kieltää. Joo, sun uskonto kieltää sua, ei muita.
Jos AP pidät argumenttia huonona, olet joko tyhmä tai täysin kykemätön empatiaan.
"Kyllä jokainen äiti tietää mikä on omalle lapselle parasta"
Ja paskanvitut. Tuota on hyvä hokea vaikka silloin, kun oma kymmenenvuotias on niin lihava ettei jaksa kunnolla edes liikkua.
Vierailija kirjoitti:
"Haters gonna hate!"
Hyvä defenssi, kun ei kestä kritiikkiä. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen senjasen alan ammattilainen
Onko tämä niin huono?
Kai itsekin kuuntelet mieluummin lääkäriä vaivoissasi kuin koulun vahtimestaria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen senjasen alan ammattilainen
Onko tämä niin huono?
Kai itsekin kuuntelet mieluummin lääkäriä vaivoissasi kuin koulun vahtimestaria?
Sä uskot kaiken aaveella??
Mee töihin. No en todellakaan ole menossa.