Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyvätkö normaalit feministit feminatsismin?

Vierailija
04.05.2018 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sitä ainakaan missään omatahtoisesti tuomitse, eli kyllä hyväksyvät.

Vierailija
2/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin miettimään asiaa, ja taidankin olla itse feminatsi, vaikka keskustelukumppanit ovat olleet aina toista mieltä. Hyväksyn kuitenkin aika radikaalitkin jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin molemmat, niin voidaan keskustella.

Vierailija
4/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä mustat univormut?

Vierailija
5/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys. Keskustelua ei pyydetty.

Vierailija
6/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niillä mustat univormut?

Niillä S-maan n-lla ei ollut univormuja vaan jäsenkirjat, kuten esim. ns.taistolaisilla

Vierailija
7/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenet siihen ryhmään luet. Olen itse tosi tiukka feministi, mutta en hyväksy osaa näistä "youtube-sankarittarista", jotka eivät perustele kantaansa tasa-arvolla vaan heidän motiivinsa on puhtaasti miesvihamielinen. He itse uskovat sen kuuluvan feminismiin, mutta ei se kuulu.

Jos taas puhutaan sellaisesta feminatsina, jonka arvopohja pysyy tasa-arvossa, mutta hän on vain viimeiseen asti tarkka niin kuin kielioppinatsi niin mielestäni se on ainoa tapa olla feministi. Kyse on nimenomaan ajatusmallista ja periaatteesta joiden tulee toteutua myös niissä "turhalta tuntuvissa" asioissa. En hyväksy niitä naisia jotka ottavat kantaa vain jos teko tai asia on kyllin törkeä. He sietävät äärettömän määrän sovinismia ja epätasa-arvoa ja se on väärin.

Vierailija
8/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy, ja myönnän että ilmiötä esiintyy aika paljonkin. Valitettavasti tätä ei nykyisessä diskurssissa uskalla ääneen sanoa, sillä jos mainitsetkin asiasta, sinut lynkataan (ja tämän edeltävän sanan käyttäminen on myös kiellettyä, kuinka ovelaa).

Vierailija
9/9 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kenet siihen ryhmään luet. Olen itse tosi tiukka feministi, mutta en hyväksy osaa näistä "youtube-sankarittarista", jotka eivät perustele kantaansa tasa-arvolla vaan heidän motiivinsa on puhtaasti miesvihamielinen. He itse uskovat sen kuuluvan feminismiin, mutta ei se kuulu.

Jos taas puhutaan sellaisesta feminatsina, jonka arvopohja pysyy tasa-arvossa, mutta hän on vain viimeiseen asti tarkka niin kuin kielioppinatsi niin mielestäni se on ainoa tapa olla feministi. Kyse on nimenomaan ajatusmallista ja periaatteesta joiden tulee toteutua myös niissä "turhalta tuntuvissa" asioissa. En hyväksy niitä naisia jotka ottavat kantaa vain jos teko tai asia on kyllin törkeä. He sietävät äärettömän määrän sovinismia ja epätasa-arvoa ja se on väärin.

Puit ajatukseni sanoiksi. Toki se, että joku tapa olisi ainoa tapa olla feministi on mielestäni vähän turhaa "puhdasoppisuutta", mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä siitä, miten feminatsismin voisi määritellä.

T: 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan