Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä harrastuksessa niitä miehiä tapaa?

Vierailija
04.05.2018 |

Joku taistelulajiko?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljanjuontipaikat, hevifestarit, musiikkiopistot, maalauskoulut, autonrassaus ja ralli, tietotekniset kurssit...

Ja ihan kaduilla ja julkisilla paikoillakin voi jutella.

Vierailija
22/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastamisessa

Näin olisin itsekin sanonut. Aina kun sitä harrastan jonkun toisen kanssa, läsnä on mies.

On muutenkin paras harrastus 50-vuotiaalle naiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallista, itse käyn 3-5 krt viikossa ja tykkäisin kovasti jos joku kiva nainen alkaisi juttelemaan tai edes antaisi tosi selvät merkit että minä voisin alkaa juttelemaan.

Vierailija
24/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppailulajit ovat hyviä. Lähde vaikka BJJ:n peruskurssille.

Mieluummin BJ:n peruskurssille.

Vierailija
25/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sniif kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakiokoskeni rannalle ilmestyi 10 vuotta sitten nätinpuoleinen nuori nainen. Sittenhän se iski silmänsä yhteen hiljaiseen mutta komeahkoon perhokalastusta harrastavaan nuorukaiseen, vaihtoi virvelin perhokalastukseen ja jossain vaiheessa alkoivat yhdessä käymään kalassa. Siitä muutaman vuoden kuluttua kalastustapahtumat meni jotenkin niin että toinen keinutteli vaunuja rannalla toisen kahlaillessa koskella ja jossain vaiheessa "vaihto". Nykyään kaksi muksua ja koko perhe käy kalassa, siellä missä äiskäja iskä kohtasi ensi kertaa.

Sanoisinko että aika selkeä pläni oli ko neidolla - hankkiutui sinne missä oli "mieskeskittymä", tutustui väkeen ja alkoi vamppaamaan tuota nuorta ujohkoa juippia. Sai päälle vielä harrastuksenkin, josta tuli koko perheen juttu.

Ihana tarina. 

Sinänsä oli huvittavaa huomata, että kosken laavulla kun tuo naikkonen istui aika tyrkystikin sen juipin viereen ja yritti tehdä tuttavuutta, hepulla alkoi silminnähden kaffikuksa täristä kätösessä, kulautti kaffit kurkkuun ja suorastaan pakeni koskeen :D, naisen silmissä selkeä harmistus kun toinen lähtee tiehensä kun yritti tehdä tuttavuutta. Mutta typy ei antanut periksi, kahluuhousut jalkaan ja perässä viereen kalaan jopa sopimattonan lähelle niin ettei siimojen sotkeentumiselta voinut välttyä :D

Kateeksi käy, miksi minua ei koskaan yritetty vampata kalareissuilla samalla tavalla.

Vierailija
26/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun lähde ihan lenkille.

Ei aikaakaan kun joku urpo liimaantuu töllistelemään ja höpöttämään, kun pysähdyt vähän lepäämään.

Seuraa saa, mutta mieluummin olisi ilman.

Vierailija
27/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VPK

Vierailija
28/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kaikkien suomalaisten yritysten osakkeita 1kpl ja ala käymään yhtiökokouksissa kahvittelemassa.

Vierailija
29/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin joskus jollain metsänomistajien peruskurssilla eli siellä kerrottiin perusteita metsänhoidosta, taloudesta jne. Aika miesvaltainen tapahtuma, joten sinkkunainen olisi voinut tuolta jotain bongatakin. Ei tarvii välttämättä omaa metsää jos vaan sattuu olemaan kiinnostunut aiheesta. Sitten on tietenkin koiran ottaminen. Perinteisesti koiraa on vaikea ulkoiluttaa ilman, että joku tulee puhumaan. Lavatansseja on vaikea tanssia ilman, että tapaisi miehiä.

Käykö lavatansseissa muita kuin eläkeläisiä? Musiikki on ainakin sitä tasoa.

M35

Pysy poissa vaan, kun et näemmä ymmärrä lajista edes alkeita.

Vierailija
30/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistuskursseilla pääsee ryhmässä metsän siimekseen,  jos siitä sitten parisuunnistukseen

Vierailija
31/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin joskus jollain metsänomistajien peruskurssilla eli siellä kerrottiin perusteita metsänhoidosta, taloudesta jne. Aika miesvaltainen tapahtuma, joten sinkkunainen olisi voinut tuolta jotain bongatakin. Ei tarvii välttämättä omaa metsää jos vaan sattuu olemaan kiinnostunut aiheesta. Sitten on tietenkin koiran ottaminen. Perinteisesti koiraa on vaikea ulkoiluttaa ilman, että joku tulee puhumaan. Lavatansseja on vaikea tanssia ilman, että tapaisi miehiä.

Käykö lavatansseissa muita kuin eläkeläisiä? Musiikki on ainakin sitä tasoa.

M35

Pysy poissa vaan, kun et näemmä ymmärrä lajista edes alkeita.

Voit olla ihan huoleti, ei löydy rytmitajua tanssimiseen.

M35

Vierailija
32/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että kuntosalilla, koska olen lyhyt 148 cm jouduin pyytämään miehen apua että sain jalkaprässin lukituksen auki.... mies jäi hollille, halusi jäädä auttamaan, mutta sanoin hyvin jäätävän kylmäst kiitos. Se hyvä kroppainen nainen halusi vain_ja_ainoastaan_apua. Mies pettyi selvästi. Sorry. En ole jaossa.

Vierailija
33/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin peräkammariin, takuuvarmaa tavaraa!

Vierailija
34/34 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksichateissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi