Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin miestä monta kertaa...

Vierailija
04.05.2018 |

Mies on viimeisen kolmen vuoden aikana käynyt suuttuessaan käsiksi minuun varmaan kymmeniä kertoja. Yleensä en voi siinä tilanteessa tehdä mitään kun on minua niin paljon vahvempi. Nyt sitten raivostuin silmittömästi kun kävi taas kimppuun. Löin tosi monta kertaa häntä keskivartalon alueelle takaisin... Ja on todella todella huono omatunto... En tiedä mitä teen. Me erotaan nyt, mutta en kestä tätä fiilistä. En halua olla tällainen ja tuli tosi huono omatunto..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Mitäpä tähän nyt edes voi sanoa.

Vierailija
2/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi huono omatunto, jos en olisi jo ensimmäisellä kerralla tajunnut heti potkaista munille ja poistua suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu suhteesta jos ja kun vielä selviät ilman pahoinpitelysyytettä. Sitten ota aikalisä ja mieti että miten siinä noin kävi ja miten pidät huolen ettet laita itseäsi toiste samanlaiseen suhteeseen ja tilanteeseen.

Joka miekkaan tarttuu se vereen hukkuu.

Vierailija
4/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että eroatte. Kait sai vähän "tilejä" tasattua myös.

Vierailija
5/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi aika tehdä johtopäätökset ja erota hyvän sään aikana.

Vierailija
6/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sai ukko sitä mitä tilasi. Olisipa sitä vielä sattunut ja kunnolla. Älä ole turhasta pahoillasi, ukonpaska on lyönyt sinua ensimmäisenä.

Vierailija
7/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun eroat. Lyönnit oli sille sialle ihan oikein. Sitä saa mitä tilaa. Sattuko sitä kunnolla? Loppuko tilanne noihin lyönteihin vai miten?

Vierailija
8/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä tais sattua. Otin kunnolla vauhtia, löin ja samalla tönin että tipahti rahilta lattialle. Ei olla tämän jälkeen keskusteltu. Harmittaa vaan ihan sairaasti että alennuin samalle tasolle ja sekin tietty että satutin häntä fyysisesti. Joo olen ihan tyhmä kun ajattelen näin, hän on itse tehnyt mulle vastaavanlaista niin monta kertaa eikä ole aina edes pyytänyt anteeksi.. - ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän