Miten pystytte olemaan anoppilassa yötä
Syöminen toisten katsoessa, wc :(, puoliso taantuu, kokoaikaista vakoilua, saattaa tulla yllätysvieraita tai -lähtöjä jonnekin tapahtumiin tai vieraisille, painostetaan saunaan naiset/miehet eikä omassa porukassa...
Kommentit (12)
Kukaan ei kyttää miten muut syö, saunotaan vaan omassa porukassa. Miksei mies voi sanoa tuosta saunomisesta vanhemmilleen?
Vessassa käyn niinkuin kotonakin, tuskin kukaan siinä oven takana kuuntelee?
Jos tulee yllätyslähtö johonkin niin eihän niihin ole pakko osallistua.
Saatan mennä sänkyyn kattele puhelinta jos vieraita tulee kun siellä olen itsekkin kylässä. Ei ne mun vieraita ole.
Pitääkin kysyä miniältä, joka juuri tuli kolmeksi viikoksi meille. Ja aikoo tulla myös kesällä kolmeksi viikoksi.
On kai se aika helppoa, kun anoppi hoitaa ruoanlaiton, viihdyttää lapsia ja pesee pyykit ja laskostaa ne valmiiksi koriin kaappiin laitettavaksi. Mikäs miniällä ollessa?
Ei ole ollut ikinä mitään ongelmia. Hyvin on nukuttanut ja hauskaa on ollut.
Mun anoppi on pirun hyvä tyyppi. Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja periaatteessa valitsin myös anopin.😂
Miehelleni ja minulle on aina anopin yläkerrassa oma huone (edesmenneen appeni entinen työhuone) jonka vieressä kylppäri ja vastapäätä mieheni entinen lastenhuone, jossa lapsemme nukkuvat. Ihana anoppini herättelee lapset hyvin aikaisin tekemään aamutouhuja kanssaan alakertaan. Kun me nousemme, ovat lapset jo syöneet cornflakesinsa ja piirtelevät rauhallisesti tai katsovat lastenohjelmia. Mieheni jää aamupäivällä äitinsä kanssa käymään läpi joitain papereita tai asioita tai auttamaan jossain, kun minä lähden lasten kanssa ostoksille. Anoppini on iloinen ja ,,otettu kun palaamme ja hetken hän vielä yrittää antaa minulle rahaa ostoksista, muttei onnistu. Kokkaamme kaikki yhdessä, teemme jonkun pienen reissun yhdessä, saatamme innostua leipomaan illan suussa. . . Omaan äitiini minulla ei ole niin sydämellistä suhdetta, joten nautin joka hetkestä anoppini luona.
Vierailija kirjoitti:
Mun anoppi on pirun hyvä tyyppi. Ihmisen ydin syntyy siellä lapsuudessa ja periaatteessa valitsin myös anopin.😂
Tää on tosi hyvä pointti. Tsekkaa minkälainen on puolison äiti ja painota tätä puolison valinnassa. Jos on vaikea anoppiehdokas niin juokse hyvä ihminen.
Ei tarvitse. Emme halua toisten nurkkiin ja heillä on pieni kaksio niin otamme muun majoituksen kun vierailemme.
Hyvin voi yöpyä anoppilassa. Asioista osataan keskustella eikä vessa käyntejä tarvitse hävetä kuten ap ilmeisesti tekee.
Oikein hyvin onnistui aikoinaan kolmen lapsemme kanssa. Lämmöllä muistelen jo edesmenneitä appivanhempiani.
Wiinaa aamusta iltaan. Anoppi hoitaa lapsenlapset. Muuten ei jaksa.