Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis päihdevieroituksessa saa akupunktiota?!

Vierailija
04.05.2018 |

Kiva että mulle ei tarjota, fyysiseen ei-itseaiheutettuun sairauteen, johon se todennäköisesti auttaisi. Päihderiippuvaisia vaan paapotaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista myös tietää, onko jotain tutkimustuloksia, että akupunktio auttaa päihdeongelmaan? Tai onko joku joka hyötyi/tietää jonkun hyötyneen? Ap

Vierailija
2/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa?  Eikös sitä tee jotkut ihan tk-lääkäritkin? Ja ainahan voit mennä yksityiselle. Minä käyn säännöllisesti vyöhyketerapiassa, moninverroin paremman avun olen saanut sieltä kuin mistään lääkehoidoista ja vielä ilman sivuvaikutuksia. Maksaahan se jonkun verran, mutta nipistän mielelläni jostain muusta, kunhan saan tehokasta hoitoa vaivaani. Eihän lääkkeetkään ihan ilmaisia ole ja minä lasken sen niinkin, että kun vyöhyketerapia pitää mut työkuntoisena, niin saanhan palkan, en joudu millään päivärahalla olemaan. Mahtava tietysti olisi, jos edes osa tehokkaasta hoidosta korvattaisiin, mutta sitä saanee odotella vielä joitakin vuosikymmeniä. 

Vierailija
4/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, koska se ei kuulu hoitosuositukseen eikä ole tutkimusnäyttöä, että se tehoaisi sairauteeni.

Minulla on sairauskuluja niin paljon jo valmiiksi, että en pysty maksamaan akupunktiota.

Olen käsittänyt, että päihderiippuvaiset saavat jatkohoidon, lääkkeet, akupunktion, keskusteluavun ja korvaushoidon ilmaiseksi. Toki kaikki halukkaat eivät päihdehoitoon pääse.

Mutta ei se ole oikein, että muista sairauksista kärsivien pitää maksaa hoidot itse. Ap

Vierailija
5/5 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi miten harmi. Näin se vain menee, yhteiskunta korvaa ties mitä humpuukihoitoja ja vaarallisia ja haitallisia lääkkeitä, mutta ei sitä, jos haluaa kokeilla jotain muuta, joka voi tehota paremmin ja olla haitattomampaa. Pitäisi varmaan perustaa oikein joku kansanliike ajamaan tätä asiaa. Kuitenkin puolet ihmisistä käyttää säännöllisesti kokemusperäisiä hoitoja, eivät käyttäisi taatusti, ellei niistä ole apua. Yhteiskunta säästäisi paljon rahaa korvaamalla näitä hoitoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi