Salen muotokuva julkistettu. Mitäs piditte?
Kommentit (78)
617 kirjoitti:
Miksi siinä on pikkukuva, jossa hevosenpää ja kravatti?
Mä luulin, että siinä on Trump.
Tä? Pyh.
Siinä mun ajatukseni kun klikkasin kuvan katsottavaksi.
Tilkkutäkkihän tuo on, ei mikään muotokuva.
Vau, todella positiivinen yllätys! Tykkään tosi paljon.
Minä pidin Halosen muotokuvasta enemmän. Tässä on ehkä hieman liikaa kaikkea, vaikka idea ei sinällään ole huono.
Maissinaksuko sillä on olkapäällä?
Näyttää ihan siltä vahakabinetin Niinistöltä
Vierailija kirjoitti:
617 kirjoitti:
Miksi siinä on pikkukuva, jossa hevosenpää ja kravatti?
Mä luulin, että siinä on Trump.
Samoin :)
Onkohan taiteilija huomannut krapuloissaan, että kuvan pitää olla valmis tunnin päästä ja mitään ei ole tehty. Nopsaan jotain kasaan ja siinä on.
Luulin vitsiksi. En usko että Sale itsekkään oli turhan tyytyväinen teokseen.
No huh. Tykkään kyllä modernimmastakin taiteesta, mutta ei tässä yhteydessä. Ei missään tapauksessa, kertakaikkinen virhe! Minusta presidentin muotokuvan pitää olla perinteinen, ei mikään moderni taideteos, ei sovi nyt yhtään tähän yhteyteen. Voisi olla mukana jossain näyttelyssä tms., mutta ei virallinen muotokuva. Kauhea.
Tuo on nyt vissiin muotia. Tytön kuvisryhmä oli tehnyt samanlaisen työn, ei siis pressasta, vaan muusta aiheesta. Tilkkutäkkityö, jota tehdessä tekijöillä on hauskaa. Ja ihan hauska on työkin, onko se sitten pressan kuvaksi sopiva....hmmm, minusta ei.
Voiko joku oikeasti tästä tykätä, vai onko nuo kaikki kommenoijat trolleja? Kohta varmaan saadaan kuulla, miten "taiteen kuuluu herättää vastustusta" ja ties mitä lie analyysejä, kun kansa ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taiteilija huomannut krapuloissaan, että kuvan pitää olla valmis tunnin päästä ja mitään ei ole tehty. Nopsaan jotain kasaan ja siinä on.
On sitten ollut sähellystä, kun taiteilijoita oli yli 90.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku oikeasti tästä tykätä, vai onko nuo kaikki kommenoijat trolleja? Kohta varmaan saadaan kuulla, miten "taiteen kuuluu herättää vastustusta" ja ties mitä lie analyysejä, kun kansa ei tykkää.
Musta toi on rehellisesti sanottuna todella hauska! Mutta en tiedä, onko tämä ilo aitoa vai vahingoniloa, joka kumpuaa inhosta kokoomusta kohtaan.
Kansalaisena kannattaisin klassista maalausta. Gallerian alamäki alkoi Glazunovin UKK & punatulkkuteoksesta, Manun käsistä, Martin kylpypyyhkeestä ja Tarjan väri-irrottelusta. Saulin seuraaja teettäneekin jo multivideohologrammin. Hankkikaa VR-lasit.
Komediarjassa Seinfeld oli jakso Fusilli Jerry,nyt saatiin palikka-Niinistö ;-)