Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuteen viikkoon tammenterhot

24.04.2006 |

Ja jälleen on maanantai, vaikka tuntuu kyllä että nämä viikot menevät uskomattoman hitaasti.

Kenellä alkaa olla todellinen piinan paikka tällä viikolla? Oikein kovasti plussatuulia ja tarrasukkia matkaan!

Omaa napaa, kp 18/30-41 tai jotain. Ovis on taidettu ohittaa ja pupuiltu tietysti kovasti =) Nyt vaan sitten odotellaan. Kyllä odottavan aika on piitkää. Ensimmäistä yrityskiertoa ja nyt jo ihan malttamattomana, miten sitä unohtikaan miten tähän jää koukkuun (meillä ennestään tyttö 04/05). Pitää välillä parikin kertaa päivässä laskee että mikäs se kiertopäivä nyt olikaa jne. =) Kovasti täytyis kehitellä jotain tekemistä jotta saisi jotain muuta miettimistä.

Olisko hyviä vinkkejä kiertoon odottamista odottaville?? =)

Mukavaa viikonalkua kaikille

B

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kevätpäiviä ollut. Ollan viihdytty lapsen kanssa ulkona istuttamassa kukkia ja hiekkalaatikolla. Tätiä odotan vierailulle lähipäivinä mahakivuista päätellen. " Kuukautiskivut" onkin kestäneet jo yli viikon. Kai tuo pillereiden lopetus saa monenlasta myllerrystä aikaan. Eilen raskaustesti negaa ja olen tällä kierrolla luopunut jo toivosta. Kummasti sitä menee kuumeiluun mukaan, vaikka olisi kuinka päättänyt suhtautua asiaan tjot-asenteella. Jos ei täti tule kylään ennen vappua, testaan kuitenkin varmuudeksi aattoaamuna. Aurinkoista ja iloista vappua kaikille!

Vierailija
22/29 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin jyräämille ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Täällä vielä ovista odotellaan. Ihan rauhallisella mielellä mennään, vaikka aikaisemmin panikoin saadaanko yhtään lastia simppoja ajoissa liikkeelle, kun nuo miehen työkuviot " sotkee" nyt vähän tätä meidän normaalia arkea. Ollaan nyt oltu ekstra-ahkeria tuolla sänkykammariosastolla ja luulisin että jo lähteneistä satseista saattaisi tärpätä, jos ovis tulee ajallaan. Toisaalta pieni varmistelu tänään tai huomenna ei varmaankaa tekisi pahaa. Täytyy katsoa, jos mies pääsisi ajoissa töistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut taas tosi mukava ja lämmin päivä,ollaan oltu tyttöjen kanssa nyt joka päivä ainakin 3h vaunuilemassa.Tänään tein myös raskaustestin ja + tuli,mä oon ollut koko päivän ihan onnessani,niinku mun mieskin.Meidän tytöt ovat syntyneet 04 ja 05 ja tällä uudella tulokkaalla ois la 4.1.2007 laskurin mukaan,mutta hyvää vappua kaikille ja plussa onnea!!!

Vierailija
24/29 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla nuo kaikki " puhuvat" erilaisista testeistä. Meidän apteekista vaan löytyy Apteekin raskaustesi. Onkohan se paljonkin huonompi kuin joku muu merkki? Mielestäni siinä ei lukenut herkkyydestä sen enempää vaikka niitä kai on erilaisia. Mistäköhän niitä herkempiä kannttais ostaa tai tilata halutessaan?

M

Vierailija
25/29 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on rauhallista, kaikki taitaa olla auringosta nauttimassa.

Minä olen aina käyttänyt apteekin omaa raskaustestiä, syystä että se oli monta vuotta meidän apteekin halvin, nyt on tullut noita Aconia yms, mutta mie olen pysytellyt samassa testissä. Aina olen viimeistään rv 5+2 saanut ihan päiväs aikaan plussan aikaiseksi. Siinä ei kyllä taida lukea kuinka herkkä se on, mutta toimii, ainakin sitten ajallaan.

Täällä kp21/26-28, nyt tuntuu siltä ettei tärpänny, rinnat tuntuu ihan normaaleilta, mutta toisaalta ovis oli vasta lauantaina, joten ei niitten välttämättä tartteis vielä ollakkaan sen kummemmat... Jotenkin on vaan nyt niiiiiin hermo heikko, ettei tosikaan. Ja masennus-iloisuus vaivaa, ystäväni sai eilen vauvan, ja hekin olivat yrittäneet vuosikausia ja todella " ansaitsivat" vauvansa, mutta silti aina se pieni pisto sydämmen pohjalla... =( Noh onneksi aurinko piristää kummasti mieltä, ja eihän tässä voi vielä kirvestä kaivoon heittää!!!!

-E-

Vierailija
26/29 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI!

Ajattelin minäkin jokusen sanan raapustaa, kun kerta haaveissa vauva olisi. Piinailu on aikamoista vaikka pitäs mennä ihan vaan " tulee jos on tullakseen" meiningillä. Mutta eipä voi mitään, kun kuumeilu vie mennessään ja itteään tulee tarkkailtua ihan liikaa ja päiviä laskettua...

Meillä tilanne se että esikoinen on 7kk ja vielä rintamaitoa juomakseen saa. Menkat mulla alko pyörimään helmikuussa ja ovat olleet suht säännölliset. Mitään ehkäisyä emme ole käyttäneet. Kolmet menkat siis olleet. Tikkuja yms ei käytössä ole, vaan tosiaan ihan harrastelijoiden puuhastelulla yritetään saada tulosta =) Periaatteessa ei edes kiire, kun typykkämmekin vielä niin pieni. Kuume kuitenkin mulla kova. Ensimmäinen lapsemme sai alkunsa viidennestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen.

Oireista en osaa sanoa (niitä kuitenkin on); joka toinen hetki ajattelen niiden olevan menkkaoireita ja sitten taas haaveilen niiden johtuvan raskaudesta - mene ja tiedä, molempiin voisi sopia. Imetyskin tietty vielä tuo oman lisänsä tähän hormonien soppaan! Kp 23/24-29 Koitan olla hosumatta testaamisen kanssa, ilmoittakoon menkat mieluummin negasta, jos niikseen tulee. Niin ja toivottu la olis siinä 10.1, pitää käydä vielä laskurista tarkistamassa. Palaillaan!

Plussaonnea kovasti meille kaikille toivoo

dynasty

Vierailija
27/29 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavakin tärppi ehtisi tammikuun puolelle, joten en putoa listalta. Harmittaa, vaikka ei heti pillereiden lopetuksen jälkeen ole realistista odottaa raskautta. Onhan sentään positiivista, että oma hormonitoiminta on heti säännöllistä. Niin hassu sitä kuitenkin on, että pettyy. Onneksi mukavaa vapunvietto-ohjelmaa tiedossa eikä tarvitse nyt juoda sitä alkoholitonta vaihtoehtoa salaa.

Vierailija
28/29 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut mansemammalle plussasta!!!

Pahoittelut fandangolle menkoista!

Tänään bongasin elämäni ensimmäiset kunnon ovislimat! Eilen saattiin vielä lasti simppoja munasolua odottamaan. Eli pikku hiljaa kohti piina-aikoja mennään!

Vierailija
29/29 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä viikko on mennyt ns nettipimennossa. Ihan alkuun suuren suuret onnittelut plussanneille! Ihanaa =) paljon bd bd bd odotustaipaleelle.

Oma napa.... tuota,tuota.. ovis taisi olla viime su-ma (kp14-15) ja tänään kp19 ja kainalonaluset/rinnan sivut kipeät sekä jonkunlaista nippailua ollut eilen ja tänään. Ehkä mielikuvitus laukkaa... viikko ainakin pitäis malttaa odottaa et uskaltais testata.. puuh, odottavan aika on superpiiiiitkä.

Monta plussaa lisää tammivauvaa haaveileville =)