~*~*HAAVEILIJAT vko 17*~*~.
Kommentit (16)
Tansem: Eipä oo viel mies päättäny. Tuntuu vähä siltä et se yrittää käännyttää mua ettei hankittas viel vauvaa =( Mutta tämän tytön päätähän ei käännetä =) Ei meilläkää ton miehen kanssa hirveesti ikää oo, mut nyt tuntuu vaan oikealta ajalta hankkia lapsia.. Siis mun mielestä.
On ollu kyl ihana ilma tänään, ei tarvinnu pukee lapsille kurahousui päälle ku mentiin ulos.
Elikkäs neljännestä haaveillaan. Isot on jo niin " isoja" =)
8v, 6v ja 3v on nuo poijat=)
Itse olen" vasta" 26v, ettäaikaahan tässä on, kun iltatähtöstä ollaa (olen) suunnitellut. Mies ei vielä haluaisi missään nimessä, itsellä taas kovaakin kovempi hinku=))))
Nyt jopa jännitelään tässä kuussa, että onko meille käynyt " vanhanaikaiset" =O
onpas väellä kiirusta, kun ei viestejä..
enpä ole minäkään hirveesti kirjoitellu.
ovis aika alkaa lähetä... ja onnex viikonloppu vapaata..niin ehtii miehen kans touhata..
Kummityttö pian 1vee...lahja ehdotuksia otetaan vastaan!!
Myös kaipaan neuvoja koiran pentujan rekisteröintiin yms...
Meillä berninpaimenkoira joka pian saa pentuja. Isä ja emä rekisteris, mut ei näyttely käytös!
ps. lämmintä tääl 14 astetta
moi vaan kaikille. tuntuu aika hiljaista olevan täällä palstalla (hyvä kommentoida kun ítse käyn nykyään näköjään kerran kahdessa viikossa:)).
tosin mitäpä tässä kummempia, vapaapäivää viettelen ja oon hästänny siivousten, kaupassa käyntien ja nyt iltapäivällä nuitten meidän koulukkaitten kanssa. huh että voi olla vaikeeta välillä tuommosella vähän vajaa 10-vee tytöllä! jatkuva käninä jostain.. ihanaa uusioperheen elämään. tosin en vaihtais:)
saas nyt nähdä mille mallille meidän vauvahaaveet menee. oltiin jo sovittu että syksyllä alkaa yritys mutta nyt oon hakenu yhteen työhön ja jos satun siihen pääsemään niin sit kyllä suunnitelma siirtyy.no, toisaalta ei ole siihen uuteen työhön penniäkään vielä liossa, kiinnostavalta vaikutti mutta jos ei mitään kuulu niin ei sekään maata kaada. nykyisessä työssä varmaan tekemistä riittää, mutta on vaan alkanu tuntumaan että muutakin vois tehdä.
se kai tässä itseä nyt eniten mietityttää että lähteekö se meillä kovin helposti vai vaikeasti tulille tuo raskaus. sen kun tietäis niin vois suunnitella... oon " vähän" kontrollifriikki, on vaikea olla vaan ja odotella että asiat tapahtuu omalla ajallaan.
no, tämmöstä vuodatusta tällä kertaa. taidan lähteä pesemään viellä veskit...
Tosissaan kiirettä on pitäny enkä ole kerenny yksinkertasesti kertomaan kuulumisia!
Työt on hyvässä vauhdissa ja työ kaverit on todella mukavia=)Poitsulla alkaa tarha ens tiistaina,vähän jännittää miten alku menee kun nyt jo roikkuu mun jaloissa tiukasti ja huutaa äitiä=)
Huomenna on pitkä päivä joten saas nähä kerkeenkö lukemaan teidän juttuja=(
Sitten vielä jännätään raskaustesitä=)elikkä maanantaina teen testin ennen kun alotan pilsut.Juoksen pisulla koko ajajn ja väsyttä jms.gyne sano siis että pitää tehä kun oli tota vuotoa 3 viikkoo ja alotin ne väärin=)mutta nyt pitää lähteä kotia päin että pääsee kauppaan...
Tulin vasta töistä ja kiirettä on pitäny!!Ppoika sai uudet kengät jotka vilkkuu ja tuulipuvun(isi hemmottelee=))ei tässä kummosia kunha pinkan nostin ylös...tulen huomenna piipahtaa!
Piipahdanpa tässä pakkaamisen lomassa... Muutto on siis käynnissä. Miten tavaraa voi olla niin paljon? Perjantaina mies vie suurimmat Järvenpäähän ja ens viikko sit vielä ollaan Lappeenrannassa. Viikko siis vielä ja sit päästään lopullisesti uuteen kotiin!
Mulla on harjottelu menossa ja sit vielä työpäivän jälkeen on ollu kahden viikon ajan kolmena päivänä luennot, alkaen kolmelta. Sit kotiin tavaroita pakkaamaan, arvatkaa oonko väsyny?
Huomenna ois gyne... Kp 80. Vähän nyt kyllä jännittää, nännit on ollu hirveen kipeet ja tänään oon palellu koko ajan. Sunnuntaina meinasin ihan yhtäkkiä oksentaa, heti syömisen jälkeen tosin. Toki osa voi olla taas kuvittelua, sen kerran kun saa päähänsä, että mitä jos oonkin raskaana, mie ainakin alan löytää ties vaikka kuinka paljon kaikenlaisia oireita. Mut huomennahan se sit ratkee. Hirvee pettymys se kyllä on jos en oo raskaana, mutta mitä luultavimmin en kuitenkaan ole. Testiä en oo viittiny tehdä, kun huomenna gyne ultraa joka tapauksessa. Vaan oishan se hienoo, vaikka myönnettäköön, että tää ei nyt olis ihan paras mahdollinen sauma.
Sori kun nyt oli pelkkää omaa napaa, mut en ehtiny paneutua teidän kirjotuksiin lainkaan. En tiedä, millon pääsen koneelle seuraavan kerran, kun siihen menee kuitenkin jonkin aikaa, että saadaan netti uuteen kotiin. Ei edes tiedetä vielä, otetaanko Soneran vai Elisan netti... No, yritän kuitenkin päästä koneelle, ees antamaan jonkin näkösen elonmerkin!
-S-
On ollut hiljaista kun taidatte kaikki olla töissä ;) Itse olen vain taustaillut kun ei ole ollut mitään kummoisempaa kirjoitettavaa kun nuo pilleritkin ouduin aloittamaan, mutta silti kova haave ja toivo vauvasta kun kaksi lapsista on saanut alun pillereillä että toivoa vielä on vaikka tuo mies ei edelleenkään ole asiasta samaa mieltä =(
Snow:Mites on töissä mennyt?
Sonnai: Kävitkös jo gynellä, mikä oli tuomio? Toivottavasti siellä olisi ollut asukki yksiössään ;)
Nyt palailen siivoamaan ja yritän ahkerammin kirjoitella, tervetuloa uusille kuumeilijoille...
*Tansku*
Enpä sit päässy sinne gynelle, se oli se koko homma ryssitty ihan täysin... Ensin ne sano, että mulla on aika jollekin ihan muulle lääkärille, kun mille piti ja sit ne sano, et mulla ei ylipäätään oo tänään aikaa, vaan huomenna vasta. En tiedä, mitä on tapahtunu enkä viittiny jäädä kinaamaan... Joka tapauksessa miun huomenna pitäis päästä sinne. Vähän kyllä jännittää. Nännit on ihan sikakipeet ja yleensä mulla on kyllä ennen menkkoja ollu muuten rinnat kipeet, mut nimenomaan ei nännit. Voihan tietty olla, että oireet on muuttunu, kun horminitoimintakin on nyt erilainen kun en enää syö pillereitä. Jotenkin en millään usko enkä tavallaan haluakkaan uskoa, että oisin raskaana etten sit huomenna ihan hirveesti pety. Kun en kuitenkaan oo... Mut silti siitä haaveilee.
Olipa muuten kiva kuulla siusta pitkästä aikaa, Tansku!
Ja Snow:lle nyt muistaessani onnea uuden työpaikan johdosta myös miun puolesta!
No, pakko jatkaa taas pakkaamista. Voi kun tää muutto ois jo ohi... Yritän päästä huomenna tai lähipäivinä kuitenkin vielä kertomaan, mikä huominen tuomio on.
-S-
Huomenna on sitten sairaslomaa kun poitsu on 40 asteen kuumeessa=(saatiin ihan antibiootti kuumelääkettä!!Ei laskenu normaalilla panadolilla!!Sitten lauantaina pitäs jaksaa herätä aamu viideltä töihin=/ellei poitsu oo pahasti kipee....
Sonnai:kiitoksia onnitteluista=)toivottavasti nyt saisit selkoa tuosta sun jutusta!Ja varmaan piinaavaa kun tänään se gyne ei ollukkaan=(ilmotahan sit miten meni!
huomisii...
Jopas on hiljasta ollut!!Missäs kaikki haaveilijat on?Mulla ei oo mitään tekemistä kun poitsu on kipeenä.Tekis mieli lähteä duuniin mutta enhän mä pysty....toi pikkunen näyttäis siltä että nyt ei oo kipee mutta sitten illal alkaa taas kuume nousemaan=(
Mitäs ootte vappuna tekemässä?Me lähdetään vapputorille ja käydään terassilla muutamalla jos ilma sallii.Sitten meille tulee vieraita ja grillaillaan ja naukataan muutamat=)Tänään pitäs kaikki ostokset käydä tekemässä kun huomenna on hirveet ruuhkat ja pääsen kahelta töistä niin oon niin väsyny että en varmaan jaksa...
Nyt pitää lähtee vaippa vaihtaa...
Me ollaan lähössä huomenna mökille, takasin ihmisten ilmoille tullaan kyllä vapuks. Vappuna mennään miehen siskon luokse grillaamaan ja sitte kavereitten kanssa jonnekki viettää iltaa. Ite oon limulinjalla vapun, ei oikein huvita juoda mitää alkoholipitosta. Saa kaverit kyselesemisen aihetta ku en juo =)
Mie muutuin sit kertaheitolla toivottomasta haaveilijasta piinailijaks! Gyne katto ultralla ja sano, että toisessa munasrjassa näkyy oikein kunnon kelrarauhanen eli ovulaatio on tapahtunu kiertopäivänä 70+!!! Se sano, että ovulaatio on tapahtunu tässä muutaman viime päivän aikana ja myö puuhasteltiin sekä maanantaina ja tiistaina, joten kaiketi ihan hyvät mahikset vois olla! Pari viikkoa pitäis jaksaa odottaa, jos ei menkat ala, niin sit pitää tehdä testi. Jos nekin näyttää negaa niin sit hormoneita, mutta tällä erää se ei edes määränny mitään muuta kun tuon kertalkuurin. Jos en syksyyn mennessä oo raskaana niin sit pitää taas hakeutua lääkäriin.
Mie oon tietysti ihan tohkeissani, ensimmäistä kertaa mulla on ihan realistinen mahdollisuus oikeesti olla raskaana! JA samantien alko oireetkin, aina kun raskauden mahdollisuus tulee mieleen, miuta alkaa heti paleltaa ja oksettaa ja mahasta nipistää... ;) Kummallinen tuo psyykken vaikutus. Kuitenkin samaan aikaan pelkään, että tuun pettymään... Tavallaan haluisin, että aika pysähtyis ja tää onnellinen tunne raskauden mahdollisuudesta säilyis eikä sit tarviis pettyä.
Mieskin otti asian yllättävän rauhallisesti, tosin en kertonu sille kaikkee mitä lääkäri sano, ettei se nyt rupee liikaa panikoimaan tai toivomaan...
Jep jep, taidan lähteä, tulin kirjaston koneelle, että saan kerrottua teille, mut täällä on kieltämättä vähän kiusallista olla vauva-lehden sivuilla. Ja sori kun en taas kommentoi teidän juttuja, mut nyt ajatukset pyörii vaan tän yhden asian ympärillä.
Pitäkää peukkuja!
Ja oikein hauskaa vappua kaikille!
-S-
Ulkona on ihana ilma, kävin jo koiran kanssa pitkän lenkin tossa aamulla. Kohta lähetään grillailee. Mihis kaikki haaveilijat on kadonnu?
Ukon kanssa on pystytty parina päivänä keskustelee vauva asiasta ilman et ukko suuttuu. Ehkä se TAAS vähä lämpee ajatukselle =) Mun äiti anto jo hyviä vauvan hoito vinkkejä ku kävin vanhempieni luona kyläilemässä, eli seki on jo lämmenny ajatukselle että siitä saattaa tulla lähiaikoina mummi.
Mutta mutta... Hyvät vaput kaikille haaveilijoille!!!!!! =) =)
Lähti tuo alotus vähän liian nopeesti, kun en kerennyt mitään kirjoittaa :) Missäs kaikki tosiaan on kun on ollut niin hiljaista? Nauttimassa keväästä kun se nyt vihdoinkin suvitsi saapua vai? Tietysti jos ei oikein mitään oo tapahtunut niin vaikeehan se on mitään kirjotella. Ei mullekaan mitään erikoista kuulu, kuhan vaan tulin uuden pinon alottamaan.
Snow:llakin taitaa olla nyt kiirettä siellä uudessa työpaikassa, kun ei oo kerennyt pitkään aikaan kirjotella, mutta ymmärtäähän sen. Tulehan kertomaan kuulumisiasi, miten on työt lähtenyt sujumaan ja pojan hoito yms.
Risselle onnittelut miehen pään käännyttämisestä :)
Mitäs Sonnaille kuuluu? Vieläkö kirjottelet tänne vai onko multa mennyt ohi jotain? Vai oliko teillä nyt se muutto menossa?
Mites miimu, onko mies muuttanut mieltään takasin, että voisitte jo alottaa yrityksen?
Galluppiin: oon kuumeillut ja haaveillut vauvasta jo monta vuotta, muistaakseni yli neljä vuotta jo... mutta kun ei tuota ikää oo mulla eikä miehellä vielä kovin paljon niin saan varmaan vielä jonkin aikaa kuumeilla. Yhden keskenmenon oon saanut tuona aikana :(
No nyt pitää mennä taas lukemaan tenttiin...