Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvolan mukaan palelu ei ole tyypillinen raskausoire

Vierailija
03.05.2018 |

Googlettelun mukaan todellakin on. Eikö siellä neuvolassa tiedetä yhtään mitään?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vaan on.

Vierailija
2/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se. Tai itselläni ainakin kyseessä on ollut lämpöily, jonka olen kokenut paleluna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettelun mukaan todellakin on. Eikö siellä neuvolassa tiedetä yhtään mitään?

Sinä tässä väärässä olet.

Vierailija
4/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo huolestua, että mikä hitto mua vaivaa kun viikkotolkulla palelee niin pirusti ja raskaana olen. Sanoin neuvolassa, että palelee, ja mulle sanottiin, ettei se ole tyypillinen raskausoire ja oon ehkä kipeä. Nyt olen googletellut asiaa, niin suurin piirtein joka toisella palelee alkuraskaudessa, että ihan normaalia on! Miten äitiysneuvolassa ei tuollaista asiaa tiedetä.

Ap

Vierailija
5/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä väärässä olet.

Eli palelu ei ole tyypillinen raskausoire? Ap

Vierailija
6/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viikolla 9 ja kyllä minua ainakin palelee ihan kamalasti. On palellut jo monta viikkoa. Ymmärtääkseni se johtuu aineenvaihdunnan vilkastumisesta ja veren määrän lisääntymisestä. Eli liittyy olennaisesti alkuraskauden muutoksiin naisen kehossa.

Vierailija
7/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on se ihan ALKUraskaus, vkot ennen 8. Neuvola ei sitä porukkaa edes tapaa..

Vierailija
8/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelin kovin odottaessani ja vielä synnytyspöydälläkin. Kätilö väitti minun olevan saamassa flunssan. En saanut...odottajat ovat yksilöitä ja kokevat odotusaikansa jokainen omalla tavallaan. Tietysti joukossa on näitä oppikirjaesimerkkejäkin.

Vierailija
9/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on se ihan ALKUraskaus, vkot ennen 8. Neuvola ei sitä porukkaa edes tapaa..

Kävin neuvolassa juurikin viikolla 8 ekaa kertaa, ja silloin tuo keskustelu käytiin. Nyt olen rv 9 ja edelleen palelee. Ap

Vierailija
10/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut että kukaan olisi palellut, enkä itse ole palellut vaikka olen useamman kerran ollut raskaana. Yleensä ollut enemmänkin tuskanhiki päällä pahoinvoinnin ym. takia.

Joten en usko vaikka google sanois että joka toisella sellaista on.

Vierailija
11/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kolmessa raskaudessa ainakin palellut. Minulle neuvolassa sanottiin ettei huimaus/pyörrytyksen tunne ole raskausoire ja kylläpä vaan googlettamalla löytyi näitäkin vaikka kuinka ketä pyörryttää. Ruoan imeytymishäiriöstä oli kyse tämän terkan mukaan.

Vierailija
12/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, minua ei paleltanut ollenkaan alkuraskaudessa. Janotti kyllä kamalasti ja teki mieli salmiakkia (yleensä en salmiakkia syö. Meitä on moneksi

Onnea ap raskaudesta.

Vierailija
13/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa hikoilu ja kuuman tunne olla paljon tyypillisempää.

Syötkö ap tarpeeksi?

Vierailija
14/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin neuvolassa juurikin viikolla 8 ekaa kertaa, ja silloin tuo keskustelu käytiin. Nyt olen rv 9 ja edelleen palelee. Ap

Voin lohduttaa, että YLEENSÄ palelu loppuu vkon 10 tienoilla (ja se on samat viikot kun esim Espoossa pääse ekaan neuvolaan).

Vierailija
15/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kolmessa raskaudessa ainakin palellut. Minulle neuvolassa sanottiin ettei huimaus/pyörrytyksen tunne ole raskausoire ja kylläpä vaan googlettamalla löytyi näitäkin vaikka kuinka ketä pyörryttää. Ruoan imeytymishäiriöstä oli kyse tämän terkan mukaan.

Mulla huimaus oli vasta keskiraskauden oire. Tässäkin on eroja ihmisten kesken😀

Vierailija
16/16 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin jo huolestua, että mikä hitto mua vaivaa kun viikkotolkulla palelee niin pirusti ja raskaana olen. Sanoin neuvolassa, että palelee, ja mulle sanottiin, ettei se ole tyypillinen raskausoire ja oon ehkä kipeä. Nyt olen googletellut asiaa, niin suurin piirtein joka toisella palelee alkuraskaudessa, että ihan normaalia on! Miten äitiysneuvolassa ei tuollaista asiaa tiedetä.

Ap

No mitä väliä?? Jos oot raskaana? Vaikka oireena olisi mikä vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi