Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö pitkässä parisuhteessa jaksaa olla jatkuvasti kiinnostunut kumppaneitaan romanttis-seksuaalisesti?

Vierailija
03.05.2018 |

Mitä jos ei yhtään kiinnosta ja tekisi vain mieli olla yksin rauhassa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumppanistaan

Vierailija
2/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, miten pitkään. Joku saattaa kestää seksittömyyttä tai puhumattomuutta suhteessa vuosikymmeniä, joku ei kuukauttakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jo fyysisiä ahdistusoireita siitä etten saa olla tarpeeksi yksin. Ap

Vierailija
4/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla suhteessa jos haluaa vai olla rauhassa itsekseen?

Vierailija
5/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat. Itsellä pitkäliitto, enkä odota että mieheni jaksaisi kokoajan olla romantikko.

Mutta meillä onkin niin, että mieheni on enemmän romanttinen kuin minä. Mies tuo välillä kukkia vaikka pihinä ajattelen, että kukat ovat turhaa rahan haaskausta.. en myöskään kaipaa lahjoja, mielummin ostan itse tarpeellista itselleni. Ja mies haluaa juhlia hääpäivää vaikka olen itse unohtanut ne.

Mutta seksi.

Minulle olisi katastrofi jos mieheni ei haluaisi minua enää seksuaalisesti, ja siis kyse on siis halusta, ei kyvystä.

Minulle parisuhteen yksi tärkeimmistä asioista on seksi, jonka jaan vain oman rakkaan kanssa. Se tekee parisuhteesta ainutlaatuisen muihin ihmissuhteisiin nähden. Olisi kuin eläisin autiomaassa yksin, kylmissäni ja nälässä jos joutuisin elämään seksittömässä parisuhteessa. Haluan syvästi, että mieheni haluaa minua naisena ja minä ehdottomasti haluan nimen omaan miestäni miehenä.

Vierailija
6/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätää olet parisuhteessa? Kannattaisi ainakin sitten asua yksin ja vain seurustella. Mieluusti jonkun introvertin kanssa.

Vierailija
7/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätää olet parisuhteessa? Kannattaisi ainakin sitten asua yksin ja vain seurustella. Mieluusti jonkun introvertin kanssa.

Olen perheenäiti. Ap

Vierailija
8/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Sami Minkkistä on uskominen niin todellinen rakkaus on sitä että vaan tuijotellaan toisia silmiin vielä vuosikymmenten jälkeenkin.

Itselleni rakkaus on paljon arkisempaa enkä ole koskaan ollut kovin romanttinen. Ei tarvitse jatkuvasti olla kylki kyljessä, on kuitenkin ihanaa että on joku jonka kanssa jakaa arki ja juhla. Ja jonka kanssa on muutenkin kivaa.

Vierailija
9/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos Sami Minkkistä on uskominen niin todellinen rakkaus on sitä että vaan tuijotellaan toisia silmiin vielä vuosikymmenten jälkeenkin.

Itselleni rakkaus on paljon arkisempaa enkä ole koskaan ollut kovin romanttinen. Ei tarvitse jatkuvasti olla kylki kyljessä, on kuitenkin ihanaa että on joku jonka kanssa jakaa arki ja juhla. Ja jonka kanssa on muutenkin kivaa.

Hahaha monestako vuosikymmeniä kestävää suhdetta minkkisellä on plakkarissa?

Vierailija
10/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti. Ap

Ja nyt vasta huomasit, että haluat olla yksin?

Vierailija
11/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä pitäisi kysyä puolisolta eikä palstalta.

Vierailija
12/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi. Jos ei, niin ero on paras ratkaisu kummallekin osapuolelle.

Vierailija
13/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti. Ap

Olen aina halunnut olla paljon yksin mutten koko aikaa. Perheenäitinä en saa olla yksin rauhassa juuri koskaan. Ap

Vierailija
14/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti. Ap

Olen aina halunnut olla paljon yksin mutten koko aikaa. Perheenäitinä en saa olla yksin rauhassa juuri koskaan. Ap

Onko joku luvannut että saisit olla perheellisenä paljon rauhassa yksin? Jos on ikävä kyllä hän on valehdellut.

Vierailija
15/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parisuhteessakin pitää olla mahdollisuus olla välillä yksin, jos saa siitä voimaa. Jotkut meistä tarvivat enemmän itsekseenoloaikaa.

Mutta pitäisi kai se romanttis-seksuaalinen kiinnostus puolisoa kohtaan olla silti aina olemassa. Se ei tarkoita, että olisi pakko ihan koko ajan kyhnätä toisen kyljessä.

Vierailija
16/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parisuhteessakin pitää olla mahdollisuus olla välillä yksin, jos saa siitä voimaa. Jotkut meistä tarvivat enemmän itsekseenoloaikaa.

Mutta pitäisi kai se romanttis-seksuaalinen kiinnostus puolisoa kohtaan olla silti aina olemassa. Se ei tarkoita, että olisi pakko ihan koko ajan kyhnätä toisen kyljessä.

Kuinka pitkästä suhteesta sinulla on kokemusta?

Vierailija
17/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuotta kestäneestä.

Vierailija
18/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koko sen ajan olet tuntenut romanttis-seksuaalisia tunteita kumppania kohtaan?

Vierailija
19/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja koko sen ajan olet tuntenut romanttis-seksuaalisia tunteita kumppania kohtaan?

No jos ei ihan joka sekunti niin viikoittain kyllä.

Vierailija
20/22 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuossa mielestäsi jotain outoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme