Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaakkurin uudesta Citymarketista poistettiin lihatiski, mutta ei kalatiskiä

Vierailija
07.07.2024 |

Ilmeisesti ilmastoahdistusta poteva kauppiaspariskunta haluavat näin rankaista heteroa lihansyöjää.

Mutta onko oikein, että kauppiaat tuputtavat omaa ideologiaan ja määrävät mitä ihmisten pitäisi ostaa.

Mielestäni ei

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, Ala-Ahot  ryhtyneet moraalipoliisiksi.

Valtava remontti ja lihatiski poistettu, mielenkiintoista. Miksi ei kalatiskiä?

Vierailija
2/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on remontti käynnissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole poistettu liian vähäisen käytön vuoksi. Enemmistö haluaa ostaa lihan valmiiksi pakattuna.

Vierailija
4/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki liha tulee nykyään valmiiksi pakattuna. Kala sen sijaan on tuote minkä haluaa ostaa tuoreena

Vierailija
5/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut lihatiskiltä viimeksi 90-luvulla. 

Vierailija
6/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tulisi oikeasti aloittaa lihankulutuksen vähentäminen kieltämällä lihaa syövät lemmikit!

Vierailija
7/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ostanut lihatiskiltä viimeksi 90-luvulla. 

Aikoinaan haettiin seuraa lihatiskiltä.

Vierailija
8/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias saa itse päättää mitä pitää myynnissä ja määrätä kauppansa ideologian tietyin rajoituksin.

Vierailija
9/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kauppias saa valita valikoimansa. Mutta kannataako se tässä tapauksessa, se jää nähtäväksi.

Vähä-älyiset viherkommarit kun eivät vaan tajua, että he ovat häviävän pieni vähemmistö

Vierailija
10/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän tulisi oikeasti aloittaa lihankulutuksen vähentäminen kieltämällä lihaa syövät lemmikit!

Voihan alapeukku!

Oletteko ajatelleet, että syötämme Suomessa vuosittain miljoonia kiloja lihaa musteille ja mirreille, joita pidetään ihan vaan koska haluan kovasti.

Nämä mustit ja mirrit eivät edes kuulu enää planeettamme luontoon, koska olemme perverssien tarpeidemme takia jalostaneet niistä söpöjä.

Vierailija
11/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on törkeää wokettamista...

Vierailija
12/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan alapeukku!

Oletteko ajatelleet, että syötämme Suomessa vuosittain miljoonia kiloja lihaa musteille ja mirreille, joita pidetään ihan vaan koska haluan kovasti.

Nämä mustit ja mirrit eivät edes kuulu enää planeettamme luontoon, koska olemme perverssien tarpeidemme takia jalostaneet niistä söpöjä.

Ainuttakaan tuotantoeläintä ei kasvateta lemmikkien ruuaksi vaan lemmikkieläinten ruokiin käytetään lähinnä teurasjätteitä. 

Vierailija
13/13 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Citymarketissa ei ole ollut lihatiskiä vuosikausiin. On vaan pakattua lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi