Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja mykkäkoulu

Vierailija
03.05.2018 |

Tapeltiin tänään miehen kanssa, kun se oli mennyt sopimaan multa kysymättä, että mennään ensi viikonloppuna anoppilaan äitienpäivänä. Loukkaannuin, että meni lupaamaan, koska mulla olis ollu muuta menoa, mutta näköjään mennään taas kerran hänen äidilleen. Hän siis suuttui, kun sanoin, et olis kiva jos vaikka kysyis ensin ennen kuin lupaa ja sopii. Ihan kuin mulla ei olis omaa mielipidettä. Ei näe asiaa ollenkaan mun kantilta, että joudun nyt joko olemaan menemättä ollenkaan, jolloin anoppi loukkaantuu, tai sitten perun kivan menon kaverin kanssa. Ja tein niin tai näin, niin mies yrmyttää, eikä puhu mulle mitään. En okis saanut sanoa, että oma meno on kivampi kuin anoppilan meno.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi mennä ilman sinua, hänen äitinsähän se on. Minä en koskaan osallistu mieheni sukulaiskutsuille.

Vierailija
2/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tätäkin ehdotin, mutta siitähän juuri loukkaantui. Hän haluaisi mut mukaan, mutta siellä anoppilassa saa muutenkin alvariinsa juosta. Eikä siinäkään mitään, jos vaan saisi edes itse valita, mutta kun mennään lupaamaan, että toki tulen, vaikkei ole mun kanssa edes asiasta puhunut. Nyt kon koitan kertoa ,mikä tässämualoukkaa, niin hän on täysin hiljaa, ihan sama, mitä sanon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista vallankäyttöähän se on mykkäkoulun pitäminen. Ei ole sinun asiasi siinä anteeksiantoa rukoilla, mies leppyy aikanaan.

Vierailija
4/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, aijai kun kiva lukea näitä valituksia avio/avo onnesta :D aina vali vali vali kun ei mies/vaimo sitä eikä tätä. On riitelyä ei saa munaa/pimppiä jne jne. Ei kiitos tuollaista elämää. Olen tosi onnekas kun ei ole kukaan naama norsun vitulla perseen juures vinkumassa !

Vierailija
5/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi sunnuntaina ei ole vielä äitienpäivä.

Vierailija
6/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurajille tiedoksi, että mies on kyllä yleensä aivan ihana. En tiedä, mikä sitä oikeasti nyt hiertää. Tää anoppiasia kyllä on vakioärsytyksen kohde, eli kun minä en sinne haluaisi mennä ja mies ei sinne yksin halua mennä, niin asetelma on jo valmiiksi aika huono. Ei jaksais tapella näin tyhmästä jutusta.

Ap

Vierailija
7/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, muistan nuo äitienpäivät anoppilassa. Nyt ex saa mennä keskenään ja pomotella jotain muuta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän