Täällä rämmitään pohjamudissa. Viestini miehelle.
Olen tyystin pohjalla. Tällaisen viestin lähetin miehelleni. Mitä mieltä?
Istuin tässä ja mietin että olisiko parempi jos muuttaisin pois, niin teidän ei tarvii kattoo tällaista sekä fyysisesti että henkisesti sairasta akkaa?!
Teillä on oikeus elää hyvää elämää. Olen erittäin kiitollinen kaikesta tuesta ja ymmärryksestä jota olen sulta saanut.
Syy ei ole sinussa eikä X:ssä, vaan minussa. Tuntuu ettei vaan enää jaksa elää elämää ja ei ole oikein että jonkun muun pitää kannatella juuri ja juuri pinnalla. Nyt on mulla aika ottaa vastuu kokonaan itsestäni eikä aina luottaa siihen että sinä otat kopin kun mun asiat menee päin helvettiä.
Rakastan teitä aina.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa vastuun itse itsestäni ja siitä että saan itseni kuntoon. Ei ole reilua että mies ja lapsi joutuu elämään elämäänsä mun sairauksien ehdoilla. Mies on tukenut tarpeeksi mutta nyt tarviin muuta apua. En pysty selvittämään tämän itse.
Miksi menisin sossun luukulle? Ihan tienaan itse rahani ja niillä pärjään.
Huomiota en hae, vaan rakkaudesta aion jättää perheeni jotta he voisivat elää parempaa elämää.
ApJoo joo, mutta miks sitten kirjoittelit tänne jos asia on noin selvä?
Halusin kuulla mielipiteitä viestiin.
ApAi, luulin että lähetit jo viestin. Tuolla oli parempi ehdotus viestistä numero 4:lla.
Lähetin viestin. Kai sitä silti saa mielipiteitä kysellä.
Ap
Miks hitossa pitää muuttaa pois? Miten sä oikein riehut, jos sun kotona olo estää
onnellisen elämän?
Pakkoko se on samassa huoneessa nyhjätä koko aikaa?
Kuitenkin aiot tavata ja soitella?
En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa vastuun itse itsestäni ja siitä että saan itseni kuntoon. Ei ole reilua että mies ja lapsi joutuu elämään elämäänsä mun sairauksien ehdoilla. Mies on tukenut tarpeeksi mutta nyt tarviin muuta apua. En pysty selvittämään tämän itse.
Miksi menisin sossun luukulle? Ihan tienaan itse rahani ja niillä pärjään.
Huomiota en hae, vaan rakkaudesta aion jättää perheeni jotta he voisivat elää parempaa elämää.
Ap
no ei voi olla kovin pahoja fyysisiä ja henkisiä ongelmia mitkä rasittaa toiset pilalle, jos on työkykyinen.
Joko ukkos tuli lässyttää, että saat taas rypeä mudissas. Sehän tuon viestin tarkoitus kai?
En ole heittämässä ketään pihalle vaan lähden itse. Mies ja lapsi jää tänne.
Mies ei ole vielä tullut kotiin vielä. Tulee tossa reilun tunnin päästä.
Ap
Mistä me tiedämme, mitä on tapahtunut tai miten käyttäydyt? Siitähän riippuu, mitä mieltä tuosta viestistä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
En ole heittämässä ketään pihalle vaan lähden itse. Mies ja lapsi jää tänne.
Mies ei ole vielä tullut kotiin vielä. Tulee tossa reilun tunnin päästä.
Ap
Laita nyt sama viesti lapselle, niin voi tapahtuakin jotain. Miten alas ihminen voikaan vajota?
Jos haluat ottaa vastuuta, teet sen kantamalla nykyisen vastuusi vaimona ja äitinä etkä ottamalla hatkat. Itsestään voi huolehtia ja apua saada myös satuttamatta läheisiään.
Been there. Ja samanlaisen kirjeenkin kerran rustasin. Se päätyi roskiin.
Ai, luulin että lähetit jo viestin. Tuolla oli parempi ehdotus viestistä numero 4:lla.