Eronneet: Mitä olette tehneet sormuksillenne eron jälkeen?
Pian 3v erosta. Kihla- ja vihkisormus edelleen laatikon pohjalla. Kannattaisiko niitä yrittää myydä kultasepälle vai voisiko niistä teettää jotain? Onko joku teetättänyt uuden korun?
Kyseessä valkokultaiset flakkasormukset. Vihkisormuksessa 36 timanttia.
Kommentit (34)
Myin sormukset, ex:ltä lahjaksi saamani kultaketjut ja korvakorut romukullaksi. Halusin vain eroon niistä. Sain yht. 400 e. Ei hassumpi summa.
Siirsiin oikeaan nimettömään. Kalliit ja kauniis sormukset, joista pidän edelleenkin
Vierailija kirjoitti:
Siirsiin oikeaan nimettömään. Kalliit ja kauniis sormukset, joista pidän edelleenkin
Sua luullaan nyt ortodoksiksi...
Uuden kumppanin kanssa ollaan oltu yhdessä 2v ja kihloista ollaan puhuttu. Materiaalia voisi käyttää myös uusiin sormuksiin. Silti jossain mielessä ajatus tuntuu oudolta. Liioittelenko kauhisteluissani vai pystyisikö kukaan muu teettämään uudet?
Ap
Ovat laatikon pohjalla ja saavat olla. Ehkä joku lapsista haluaa ne sitten aikansaan kun tyhjentävät kuolinpesää. Ellen sitten köyhdy pahasti ja tule tarvetta vaihtaa turhat helyt rahaksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Se siittä ikuisesta rinkulasta.
Omasi varmaan on ikuinen eikä elämä yllätä. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Uuden kumppanin kanssa ollaan oltu yhdessä 2v ja kihloista ollaan puhuttu. Materiaalia voisi käyttää myös uusiin sormuksiin. Silti jossain mielessä ajatus tuntuu oudolta. Liioittelenko kauhisteluissani vai pystyisikö kukaan muu teettämään uudet?
Ap
Pystyisin, mutta miksi teettäisin? Sama ostaa uudet ja pitää vanhat laatikossa.
Mä käytän niitä silloin tällöin. Ne ei näytä perinteisiltä vihkisormuksilta, joten hyvin voi käyttää muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulisi varmasti halvemmaksi, kun vanhat eivät mitään halpoja olleet. Olisi uusissakin laadukas materiaali. Kuitenkin se ajatus vain tuntuu niin oudolta.
Ap
Vein kanikonttoriin eli siis panttilainaamoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tulisi varmasti halvemmaksi, kun vanhat eivät mitään halpoja olleet. Olisi uusissakin laadukas materiaali. Kuitenkin se ajatus vain tuntuu niin oudolta.
Ap
No todellakin. Älä vaan vihkisormuksia niistä teille teetä.
Mulla on erosta 30v, sormus on edelleen laatikon pohjalla. On siellä muitakin kultaesineitä joita en ole käyttänyt vuosiin, ei ne mua vaivaa. Joskus osuessaan silmiin on muistuttaneet nuoruuden tapahtumista jotka olisi saaneet jäädä kokematta.
Myin kultakauppiaalle, sain ihan hyvät rahat, muistaakseni 300-400 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Myin kultakauppiaalle, sain ihan hyvät rahat, muistaakseni 300-400 euroa.
Täytyypä käydä kyselemässä mitä voisi saada. Tuskin kuitenkaan edes murto-osaa uuden arvosta vaikka kullan hinta onkin vielä suht korkealla.
Ap
Myin sekä miehen että omat kihla- ja vihkisormukset. Ostin tilalle "erosormuksen".On muuten hienompi ja kalliimpi kuin entiset yhteensä :)
Minä olen myös heti myynyt ne. Mitä sellaisia säilömään.
Kiertoon vaan