Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Zalandon kanssa ongelmia, kokemuksia?

Vierailija
03.05.2018 |

Tilasin kuukausi sitten Zalandolta kauan haluamiani vaatteita. Vaatteet tulivat normaalisti noin viikossa perille, tosin eri paketeissa, sillä yhden vaatteen jouduin tilaamaan myöhemmin koska kokoni oli loppu. Vaatteista vain pari oli sopivia ja loput palautin kaikki samassa paketissa Zalandolle ja loput maksoin. Kuitenkin, noin kuukauden päästä Zalandolta tuli maksumuistutus koskien vaatteita, jotka olin palauttanut jo. Postnordin sivuilta näen, että palautettu paketti on mennyt Zalandolle perille ja kyseltyäni asiasta he vastasivat että paketti odottaa käsittelyä varastolla. Minun tulisi odottaa että paketti käsitellään ja tuotteet merkataan palautetuksi. Olen nyt odotellut viikon ja mitään ei ole merkitty. Sain lomakkeen johon minun täytyy kirjallisesti vahvistaa, että olen palauttanut kaikki tuotteet. Pelottaa kuitenkin että tämä ei riitä ja jostain syystä joutuisin maksumieheksi vaatteista, jotka on ajat sitten palautettu jo. Aiemmin minulla ei ole ollut mitään valitettavaa Zalandosta ja kaikki on sujunut hyvin. Nopean googlettelun jälkeen kuitenkin tuli ilmi ettei Zalandon toimintakaan ole ollut kovin puhdasta ja kuluttaja-asiamieskin on saanut yhteydenottoja.

Onko teillä ollut vastaavia kokemuksia ja kuinka tilanne on saatu päätökseen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja palauttanut ongelmitta. Maksanut vain tuotteet, jotka pidin. Palauttaessa ehdottomasti täytettävä netissä palautuslomake ja kun palautat, pyydä kuitti ja pidä kuitti tallessa.

Kiitos. Kysyin teinipojan puolesta ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
42/47 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma yhtäkkiä! Aiemmin kaikki on toiminut hyvin mutta nyt kun tuotteita on alkanut tulla eri paketissa ja vaikka zalando sanoo että kaikki voi palauttaa samassa niin tuo ei toimi kun vaan osa on heillä kirjautunut :( Saan turhaan maksumuistutuksia ja nyt pitäisi todistaa kirjallisesti palautus, surkeaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät palauta pyydetylle tilille rahoja, vaan sille joka ensimmäiseksi mainittu. Mul Ei pyytävät numeroa, ellei sitä noudateta. Kuljetusmaksullisissa tilauksessa eivät informoi etteivät tilattua kykene lähettämään. Siitäkin vasta pyynnöstä (siis olemattomasta tuotteesta) palautettu velotettu hinta. En enää käytä. Viiveitä myös kuljetusajassa.

Vierailija
44/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuksia tulee mm., kun kokotaulukot eivät pidä yhtään paikkaansa.

Mikäli niihin luottaa esim. mekkoja tilatessa, saa valtavat teltat.

Olisikin erittäin tärkeää, että kunkin tuotteen kohdalla olisi kokonumeroittain tai kirjaimittain näkyvissä todellinen myynnissä olevan mekon rinnanympärysmitta.

Esim rinnanympärys koossa EU 44 tai XXL 126 cm.

Todellisuudessa Zalandon kokotaulukossa on EU 44 tai XXL 100 cm.

Ei ole ihme, että asiakas saa väärän kokoisen mekon. Normaalisti ostaa kokoa M tai L. Hiilijalanjälki senkun pitenee, kun joudutaan palauttamaan.

Vierailija
45/47 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tullu joka kerta väärä tuote. Nytkin tilasin naisten kengät koossa 38 ja tuli ihan random miesten kengät koossa 42. Kuitenki oli oma paketti omal nimel siinä, että ei ollu kenenkää muun paketti mut ihan väärä tuote sisällä. Monta kertaa jo käyny näin et ihan eri tuote tullu ku mitä tilannu ja nyt lähin nettiin ihmetteleen että onko muilla ollu samanlainen tuuri näiden kaa? Menee hermot tähän ku joutuu joka kerta säätään näiden palautusten kaa

Vierailija
46/47 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando saanut viime aikoina huonoa mainetta, ja ihan syystä. Oma kokemus oli että tilattu tuote katosi kokonaan matkalla..

Vierailija
47/47 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta cyber monday alennusten aikaan tuotteita. Paketti ei kuitenkaan, koskaan lähtenyt Postin lajittelupisteeltä minnekään. Laitoin asiakaspalveluun viestiä ja seuraavana päivänä kertoivat paketin palautuneen heille ja kehottivat tilaamaan tuotteet uudelleen tämän hetkisillä hinnoilla... Osa tuotteista oli kuitenkin huomattavasti halvempia tuolloin.

Aikaisemmin ei ongelmia Zalandon kanssa.