Muilla tosi huomionkipeitä kissoja?
Mun kissa tulee aina syliin kun istahdan alas ja nukkuu aina yöt vieressä ja jos käännän kylkeä niin kissakin vaihtaa.
Nytkin kun kirjoitan tätä niin kissa makaa päällä. Onko outo kissa vai onko yleistä että kissa näin hellyydenkipeä.
Ennen kissani ovat olleet sellaisia että viihtyivät enempi yksinään kun sylissä.
Kommentit (6)
Täällä yksi murmeli jolle ainoa oikea paikka on hyristä olkapäällä ja nojata mun kaulaan. Kuuntelee varmaan sydämen ääntä samalla kun raa'asti hyväksikäyttää mua radiaattorina ja rollaattorina. Toinen on sitten vetäytyvämpää tyyppiä, tulee syliin vain harvoin eikä siihen silloinkaan saisi koskea. Erakko on kuitenkin selkeästi uteliaampi ja yleensä seurailee pienen matkan päässä ja istuu tarkkailemassa jos teen jotain.
Mun kissavainaa oli tuollainen sylissä ja kainalossa viihtyvä tapaus. Hieman erikoista oli se että myös tuntemattomien syliin oli kiva mennä 😂
Että onkin taas ikävä sitä 😢
On erittäin huomionkipeä, vaikka ei sylissä viihdykään. Kiipeää yöllä päälleni nukkumaan ja muuten hakee huomiota naukumalla tai seuraamalla joka paikkaan. On kyllä ihana otus silti, vaikka yöllä olisi kivempi kun saisi nukkua rauhassa ilman kissan painoa päällä.
Meidän kissa on takuulla Huomionkipeiden Kissojen Kuningas!
Komentaa minut koneelta istumaan nojatuoliin kiipeily- ja nukkuma-alustakseen. Pukkaa ja pussaa ja kiipeää päälle. Kun haluaa mennä sängyssä peiton alle, menee makkariin ja karjaisee taas. Sitten mennään peittelemään...
Mutta on se Niin Ihana Kissa!
Vierailija kirjoitti:
Mun kissavainaa oli tuollainen sylissä ja kainalossa viihtyvä tapaus. Hieman erikoista oli se että myös tuntemattomien syliin oli kiva mennä 😂
Että onkin taas ikävä sitä 😢
Niin mullakin on ikävä mun omaa villikissaani, joka on ollut kuolleena jo 14 vuotta. Sellaista kaveria ei unohda! Toivoisin silti, että voisin ottaa kissan nyt. Mutta monet asiat vaan pitäisi ratkoa, joten kai mä kärsin tästä kissankaipuusta kuolemaani saakka. Enkä oikein kestäisi enää rakkaan eläimen menetystäkään.
Toi on aika paljon. Mulla tosin oli aikanaan kissa joka halusi nukkua paan paalla. Siis tyynyn ja sangynpaadyn valissa. Se oli kylla kiva. Aina illalla kun oli mennyt nukkumaan, hetken paasta kuului tassutus......