Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan ottanut täyteainetta tai botoxia?

Vierailija
03.05.2018 |

:)

Oletko koskaan ottanut täyteainetta tai botoxia?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin näkee hoidot siitä, että kulmakarvat leijuu ihan eritasoilla siis ikäkkäämpänä. Joillakin jopa puolessa välissä otsaa toinen.

Vierailija
42/45 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoksia leukalinjaan niin että yönarskuttelu loppui :)

Kaventuivatko kasvosi? Huomaatko eroa leukalinjassa tai poskissa? Itselläni on huomattavan suuret purentalihakset, oikein kunnon pallot, koska jännitän ja jäystän hampaita/leukoja melkein jatkuvasti ja etenkin stressaantuneena. Ärsyttää tosi paljon :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otatte? Nuoremmalta näyttääksennekö.

Missä teitä näkee, vastaan ei ole kävellyt yhtään vaikka 40-45-vuotiasta naista, jota luulisin EDES kolmekymppiseksi.

Puolet sanoo jotain ottaneensa.

Huvittavaa.

Olen itse luomu ja 40++ ja kaikkia juttuja itseensä pistelleet näyttävät valehtelematta reippaasti vanhemmalta.

Ei niillä jutuilla saa esim. silmäkulmaryppyjä pois. Jos sais, niin kaikki kadulla näyttäs vaan kaksivitosilta.

Mutta kaikki Martinat ja muut, ne ei ole edes neljääkymmentä ja menisivät silti monta vuotta vanhemmasta jo.

Vierailija
44/45 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulis mieleenkään. Kyllä täytyy ihmisen totaalinen idiootti olla, jos antaa itseensä ruiskuttaa ties mitä sontaa.

Sontaa? Botox eli botuliini on lääkeaine jolla mm hoidetaan neurologisia vaivoja kuten migreeniä ja on hoidettu useita kymmeniä vuosia. Onko sulla pokkaa mennä sanomaan neurologisista vaivoista kärsivälle ihmiselle jolla on botuliinia, että sulla on sontaa elimistössä?

Eiköhän tässä alotuksessa tarkoteta turhuuden takia otettavia pistoksia, eikä lääkkeeksi otettavia.

Sontaahan se sillon on kun turhuuden takia otetaan kehoon lääkeaineita ym aineita. Suorastaan vaarallista.

Esimerkiksi minulla on syvät rypyt silmien välissä ja siristely laukaisee usein migreenikohtauksen.

Menin ottamaan botoxia noihin ryppyihin mutta samalla se auttoikin migreeniin. Kaikille se ei kuitenkaan auta , eli ei ole mikään 100% keino migreenikivun loppumiseen.

Hyaloronihappoa minulle pistetään tasaisesti kasvoihin syksyllä jotta iho pysyy kosteana talven yli. Se on kuin kosteuttava akupunktio.  Rentouttaa eikä satu, vaikka en neuloista pidä.

Kukaan ei ole huomannut ulkonäöstäni mitään oudon mallista turvostusta tai pöhötystä koska se on pistettu tasaisesti, eli ihoni näyttää sen avulla kuukausikaupalla siltä kuin olisin juuri tullut elvyttävästä ja silottavasta kasvohoidosta. Työkaverit kyselivät muutaman kerran että "taasko kävit kasvohoidossa kun näytät niin levänneeltä" :D

Miksi siristelet? Mene silmälääkäriin. Näköjuttuja.

Vierailija
45/45 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa laittaakaaaa….

Itse taas elän ja syön siten, että kaikki vaikuttaa sisältä päin.

Kiva välillä huomata jonkun itseäni nuoremman käyneen kaikki piikit läpi ja naama läheltä silti ihan rusoinen ja huulet räjähtämispisteessä, silmäripset punoittaa liimasta ja keinotukka kuivaa romua.

Sellainen kun huomaa, että jokuhan on saakeli vanhempi häntä, ei ole mitään kommervenkkejä laitellut ja näyttää lähes kulumattomalta, niin voi sitä supatusten määrää.

Niinhän se on , että yrittänyttä ei laiteta. Ei tosiaan.