Oletko koskaan ottanut täyteainetta tai botoxia?
Kommentit (45)
Otan huulitäytettä kerran kuussa koska haluan näyttää tältä idoliltani;
http://2.bp.blogspot.com/-fEfBQmLAkmM/VeAtGyONX1I/AAAAAAAAGRc/gUOUjy-y7…
Ruotsalaiset, tanskalaiset ja norjalaiset naiset ottaneet noita vuosikausia, sehän on ihan normaali juttu siellä. Turha hieroa kosteusvoidetta ja muuta anti-agetöhnää naamaan kun ei se ihon pintaa syvemmälle tehoa, vaikka se rasvapurkki maksaisi 500 euroa.
Suomessa ollaan kaikessa tosi paljon jäljessä, vaikka täällä on erittäin hyvät mahdollisuudet ja todella osaavat pistosten laittajat joilla lääkelisenssit ja aidot tuotteet, ja hinnatkin ovat kohtuulliset.
Luomuna meen, en ole kokenut vielä tarpeelliseksi. Katsoo sitten vanhempana joutuuko jollain tavoin operoimaan silmäluomia kun on sukuperintönä aika raskaan malliset. Aika moni vanhempi sukulainen on siinä kuudenkympin hujakoilla alkanut muistuttaa verikoiraa.
Miksei ole vaihtoehtoa, että en ole ottanut mutta ottaisin tai harkitsen tms.?
Olen 37 v babyface mutta ottaisin botoxia kyllä tarvittaessa - varmastikin ennen 50 v ikää voi tulla kyseeseen.
Juu ei niitä kannata alkaa alle nelikymppisenä ottamaan, muuten voi tulla aikamoiset arpikudokset naamaan 40v mennessä jos kakskymppisenä alkaa ottamaan (turhaan).
Vierailija kirjoitti:
Juu ei niitä kannata alkaa alle nelikymppisenä ottamaan, muuten voi tulla aikamoiset arpikudokset naamaan 40v mennessä jos kakskymppisenä alkaa ottamaan (turhaan).
arpikudokset, mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
arpikudokset, mistä?
Jos jatkuvasti piikittelee botoxia otsaan ja täyteaineita poskiin ja huuliin, niin tottakai iho menee niistä rikki uudestaan ja uudestaan. Etenkin huulet ovat sellaiset että niihin tulee helposti muhkuroita, mustelmia ja arpikudosta pistosten seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Luomuna meen, en ole kokenut vielä tarpeelliseksi. Katsoo sitten vanhempana joutuuko jollain tavoin operoimaan silmäluomia kun on sukuperintönä aika raskaan malliset. Aika moni vanhempi sukulainen on siinä kuudenkympin hujakoilla alkanut muistuttaa verikoiraa.
Botuliinilla saa nostettua ihoa hieman kulmakarvojen alta jotta ne silmäluomet kevenee. Minulla raskaat luomet ja tehty tätä 41-vuotiaasta saakka ja olen nyt 45-vuotias. Plastikkakirurgi sanoikin konsultaatiossa ettei minulle tarvitse tehdä silmäluomileikkausta kuin vasta 50+ ikäisenä jos vielä silloinkaan eli botuliinilla mennään siihen saakka.
Eihän noita eri aineita kannata tosiaan alkaa ottaa vasta kuin vanhuuttaan surkastuneisiin huuliin, hieman valahtaneisiin poskiin tai ryppyiseen otsaan.
Ilmejuonteita ei vielä kannata alkaa fiksaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuvat silmäluomet menevät julkisen terveydenhoidon piikkiin koska ne usein haittaavat näkökykyä. Perinnöllinen juttu tuo.
Botoksia leukalinjaan niin että yönarskuttelu loppui :)
Tosiaan moni tuttu käy Espoossa ottamassa botoksia silmien väliin ja ohimoille, migreeni- ja jännityspäänsärkykipujen takia, ja on auttanut heillä kaikilla.
Ei tulis mieleenkään. Kyllä täytyy ihmisen totaalinen idiootti olla, jos antaa itseensä ruiskuttaa ties mitä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulis mieleenkään. Kyllä täytyy ihmisen totaalinen idiootti olla, jos antaa itseensä ruiskuttaa ties mitä sontaa.
Sontaa? Botox eli botuliini on lääkeaine jolla mm hoidetaan neurologisia vaivoja kuten migreeniä ja on hoidettu useita kymmeniä vuosia. Onko sulla pokkaa mennä sanomaan neurologisista vaivoista kärsivälle ihmiselle jolla on botuliinia, että sulla on sontaa elimistössä?
Hyaluroni happo on täysin luonnollinen aine.
Mikään vaihtoehto ei sovi. En ole ottanut, mutta todennäköisesti jossain vaiheessa otan.
Olen saanut botoxia injektiona polviniveleen 3 kertaa. Oli niin paha niveltulehdus, että ortopedi kokeili heti vähän järeämmillä aineilla. 😊
Botoxia silmien väliin migreenin takia, kolmatta vuotta. Auttaa.
Silottaa myös ryppyjä siitä kohtaa, joten tuplavaikutus samalla hinnalla :D
Täyteainetta on laitettu kasvoihin sellaisena nestemäisempänä versiona, eli Restylane-merkin Skinboosters. Sillä ei tule mitään kohonneita tyynyposkia vaan iho on luonnollisen sileän näköinen joka puolelta. Tuo Skinboosters on hyaloronihappoa eli itse asiassa samaa ainetta jota meillä kaikilla on luonnostaan kehossa mutta sen tuotanto hidastuu ikääntyessä.