Karvoituskeskusteluja lukeneena pistää miettimään miksi muiden karvattomuus on niin suuri asia joillekin ihmisille
Itse olen ajanut kaikki pois siitä lähtien kun karvat ovat kasvaneet. Joskus kokeilin kasvattaa useamman kuukauden ja olo oli sitä tukalampi, mitä pidempi karvoitus oli. Sen sijaan mulle on aivan sama mitä muilla on haarovälissä. En mä ilku niille joilla on karvainen alapää, enkä kiinnitä asiaan mitään huomiota.
Miksi siis noissa karvakeskusteluissa ilkutaan posliineille, eikä voida hyväksyä sitä, että toiset kokevat olonsa yksinkertaisesti mukavammaksi ilman karvoja?
Kommentit (51)
Miksi luet noita keskusteluja mielestäsi merkityksettömästä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luet noita keskusteluja mielestäsi merkityksettömästä asiasta?
On ne tavallaan hupaisia.
Monilla suomalaisilla, etenkään vaaleilla - ei juuri edes ole karvaa. Silloin on helppo hehkuttaa karvaisuuttakin, luonnollisena vaihtoehtona.
Karvattomuus on pikemminkin se nykynormi kuitenkin.
Karvallisten naisten neutraalia suhtautumista sheivaajiin auttaisi kovasti, jos naisen luonnollista karvoitusta ei nimiteltäisi rämemajavaksi, kasarikolmioksi, epähygieeniseksi puskaksi...
Niin metsä vastaa kuin siihen huutaa. Sitäpaitsi karvallisuus on tutkimuksissa todettu infektioilta suojaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on säärikarvojen funktio?
Jäänne ajalta kun karvoituksen piti lämmittää. Sen sijaan alapään karvoituksella hyöty on vieläkin ja tulee aina olemaan. Nahkaksi sheivattu toosa ei koskaan ole terveempi kuin luomu.
Olen mies ja ihmetellyt samaa asiaa, mutta siten, että kun minulle naisen karvoitus toimii kiihottimena, niin karvattomat tuntuvat yökkivän oikein kuorossa, että hyi vttu, yök karvoja. Minun silmään karvaton pimpsa näyttää tyhmältä eikä se kiihota sillä tavalla kuin kaunis karvoitus.
En kelpuuta edes irtoseksiiin niitä kalkkuna pimppejä, suhteesta nyt puhumattakaan.
M45
Samaa olen miettinyt. Eihän kukaan edes näe mun alapäätä mieheni lisäksi. Ei yhtään tulehdusta ja karvattomana 22 vuotta. Ei ole keneltäkään pois.
Pari syytä miksi olen posliniutta vastaan:
1) se aiheuttaa tutkitusti mm. hiivaa.
2) karvattomuus ei paranna hygieniaa, tutkittua tämäkin.
3) aiheuttaa nuorille ja lapsille paineita
4) poistaa naisesta aikuisen naisen piirteen, kuin vaikka jos poistaisi rinnat tai lantion
5) aivan turha "pakkorutiini" naisen elämässä, teriä, repimistä, kemikaaleja, haavaumia --> lopputulos kalkkuna
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ihmetellyt samaa asiaa, mutta siten, että kun minulle naisen karvoitus toimii kiihottimena, niin karvattomat tuntuvat yökkivän oikein kuorossa, että hyi vttu, yök karvoja. Minun silmään karvaton pimpsa näyttää tyhmältä eikä se kiihota sillä tavalla kuin kaunis karvoitus.
Mutta ymmärrät varmaan, että suurinta osaa kiihottaa enemmän karvattomuus. Lisäksi kai se on pariskunnan oma asia ajelevatko karvansa vai ei.
Kyllähän tupakoitsijoidenkin huonoa tapaa pidetään ällönä, koska se on epähygieenistä ja tyhmän näköistä joidenkin mielestä. Sitä se on alapään sheivauskin. Mitä uutta oli?
Mitä muiden karvat kellekään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ymmärrät varmaan, että suurinta osaa kiihottaa enemmän karvattomuus. Lisäksi kai se on pariskunnan oma asia ajelevatko karvansa vai ei.
Niin, miksi karvattomuus kiihottaa? Miksi miestä tai naista kiihottaa kun nainen on karvaton kuin esiteini? Miksi naiseuden merkin poistaminen kiihottaa? Lapsuuden ihannointi syynä?
Up