Aa että mä oon iloinen. Bussireissu onnistui täydellisesti, vaikka viimeksi oon uskaltanut bussin kyytiin n.6v sitten. Aa että! Jollekin pieni juttu
Mutta mulle jännittävälle tyypille tosi iso juttu. Löysin oikean bussipysäkin ja pääsin vielä ehjänä perille määränpäähäni.
Mä aina pelkään että eksyn matkalla ja ajan oikean bussipysäkin ohi. Tämäkin reissu vaati paljon valmistautumista. Reitin etsimistä netistä ja oikeiden bussipysäkkien etsimistä, katsoin jopa google mapsista kuvan kyseisestä bussipysäkistä, että osaan varmasti hypätä oikeassa kohdassa pois.
Jess! Mä oon tyytyväinen! Aa että!
Mikä pieni asia on saanut sinut viimeksi iloiseksi ja tyytyväiseksi? Sellainen asia, mikä jostakin toisesta voi tuntua pieneltä tai mitättömältä, mutta sinulle iso juttu ja joka on ehkä vaatinut sinulta ylimääräisiä ponnisteluja?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Pienistä asioista ne estot lähtee purkautumaan. Hienoa ap. :)
Näinpä. Jospa se tästä, pitää vaan vähän useemmin ruveta liikkumaan linja-autolla niin ei olis enää niin jännittävää. Oikeastaan se bussilla meno oli aika mukavaa. 👍🏼 Ap
Kiva, toi on just paras tunne kun ylittää itsensä :) Aivan sama onko se bussilla matkustus vai benji-hyppy, se tunne siitä että on onnistunut jossain mitä aiemmin piti mahdottomana tai vähintään aivan sairaan vaikeana. Jee!
Hyvä ap! Itse tässä lähiaikoina olen huomannut, että olen tosi paljon notkistunut käytyäni vuoden verran joogassa. Olen aina ollut TODELLA kankea, ja hävennyt ihan sitä, kun en saanut sormia varpaisiin ym. Nyt yksi päivä tajusin, että taivun vaikka minkälaisiin asentoihin ihan helposti! :) Tuntuu tosi hyvältä, koska oli tosi iso kynnys lähteä sinne joogaan ensimmäistä kertaa, kun ihan todella häpesin itseäni ja kankeutta. Onneksi uskalsin!
Pienistä asioista ne estot lähtee purkautumaan. Hienoa ap. :)