Lapsen pienet aarteet, miten pitää löydyksissä?
Joka päivä menee aikaa siihen, kun etsin kissojen ja koirien kanssa jotain lapsen pienen pientä lelua tai muuta tavaraa, joka on just sillä hetkellä huipputärkeä. Jota ilman ei voi nukkua eikä syödä eikä mitään. Just tällä hetkellä ne ovat pieni pääsiäistipu ja pari pientä muovikoiraa.
Miten nämä sormenpään kokoiset aarteet saisi pidettyä löydyksissä niin, että niiden perään ei tarvitsisi joka päivä itkeä? Olen yrittänyt tarjota pientä pussia, kassia, rasiaa yms, joissa niitä kuljettaa, mutta ei...
Kommentit (2)
No meillä on laitettu ihan niihin pakasterasioihin. Olen sanonut, että keräävät sinne ne pikkulelut, jos ovat tärkeitä ja haluavat niillä leikkiä. Hyvin on mennyt perille, sillä itse en lähde kääntämään koko taloa ympäri lelujen takia. Harmi on kova, jos lelut on hukassa, joten ovat oppineet kantapään kautta.
Aarrearkku ei kelpaa?
Jos ipanalle sanoo, että laitetaas tää aarre tähän pakasterasiaan, niin ei tosiaan mee läpi. Mutta kokeile, mitä tapahtuu, jos ehdotat, että askarrellaan niille aarrearkku tästä aihiosta (samainen rasia).