Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin treffikumppani -kisa!

Vierailija
03.05.2018 |

Kerro oudoimmista treffeistäsi! Pyri pitämään henkilö tunnistamattomana ja välttämään turhaa ilkeilyä. Kerron oman kokemukseni kommenteissa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppanini pinkaisi kesken kävelyretken ojan yli pellolle keräämään silokkeja. Ei tullut toisia treffejä.

Vierailija
22/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten menin treffeille erään entisen koulukaverin kanssa, johon olin kouluaikana ollut hieman ihastunut. Se alkoi myymään mulle treffeillä jotain älyttömän kallista kahvinkeitintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vaikutti oikein kunnon herrasmieheltä, kunnes kahvin juotuaan alkoi kaapia sormellaan kahvin jämiä kupin pohjalta ja nuolla sitten sormensa! Treffien jälkeen hän ilmoitti, ettei ole enää kiinnostunut näkemään. No joo, en minäkään.

Toinen outo tyyppi halusi nähdä useamman kerran, mutta oli todella vaivaannuttavaa, kun hän oli uskomaton tuppisuu. Yritin viritellä keskustelua kysymyksillä, mutta lähes aina vastaus oli: "En tiiä." Huoh.

Mullakin tuollainen kokemus, 4 kertaa käytiin treffeillä ja tuntui kun kahlais tervassa. Ei väliä mitä tai miten kysyin, niin vastaus oli joo,ei,ehkä,en tiiä. Voisin ehkä ymmärtää, jos olisi teini-ikäinen, mutta oltiin molemmat 30v...

Toinen "mielenkiintoinen" tapaus oli kun olin 24-25v. Oli puolituttu uskovainen nainen, tiesin että se on uskovainen, ja se tiesi että minä en ole. Oltiin molemmat samaa mieltä uskonnosta, että se on jokaisen oma asia, eikä omia aatteita tuputeta toiselle.

Noh, käytiin treffeillä, ja n.12 minuutin kohdalla sain kuulla olevani hukassa ilman Jumalaa, Jeesusta jne. Kuuntelin tätä pari minuuttia, ja totesin sille että eikö me sovittu että uskonto on jokaisen oma asia?Mussutus loppui 5 minuutiksi. Tämän jälkeen totesin että tästä nyt ei tule mitään, jolloin se toivotti Jumalan siunausta.

4 viikkoa myöhemmin posti toi paketin mulle, tältä daamilta.....raamattu.

Vierailija
24/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffikumppani oli katsonut kai liikaa Narutoa ja luuli olevansa ninja. Kesken ravintolatreffien alkoi tekemään niitä ihme käsimerkkejä "avatakseen chakransa, jotta jaksaa syödä". Oli tosissaan. Mies lähes 30v silloin ja minä halusin vajota maan alle.

Vierailija
25/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen vuosi sitten menin treffeille erään entisen koulukaverin kanssa, johon olin kouluaikana ollut hieman ihastunut. Se alkoi myymään mulle treffeillä jotain älyttömän kallista kahvinkeitintä.

Niin mullekin kävi, paitsi että yritti saada minut mukaan johonkin pyramiidihuijaukseen...

Vierailija
26/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva mies ja kivat treffit, joilta hän oli kuskaamassa minua takaisin kotiini. Tultiin asuntoni parkkikselle ja mies ihan pokkana totesi, että "Sä et varmaan suihin ota treffien päätteeks?" Totesin, että joo en ota, jolloin mies jatkoi, että "Et tekis poikkeusta? Ihan nopeesti?" Siis hän halusi, että ryhdyn imemään hänen kul-liaan siinä parkkipaikalla! En suostunut ja lähdin kotiin. Tapasin tyypin sattumalta myöhemmin, oli jonkun naisen kanssa liikenteessä, ilmeisesti treffeillä. Toivottavasti ei tyrkyttänyt penistään hänen suuhunsa, ainakaan kovin yllättäen.

Vierailija
27/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiva mies ja kivat treffit, joilta hän oli kuskaamassa minua takaisin kotiini. Tultiin asuntoni parkkikselle ja mies ihan pokkana totesi, että "Sä et varmaan suihin ota treffien päätteeks?" Totesin, että joo en ota, jolloin mies jatkoi, että "Et tekis poikkeusta? Ihan nopeesti?" Siis hän halusi, että ryhdyn imemään hänen kul-liaan siinä parkkipaikalla! En suostunut ja lähdin kotiin. Tapasin tyypin sattumalta myöhemmin, oli jonkun naisen kanssa liikenteessä, ilmeisesti treffeillä. Toivottavasti ei tyrkyttänyt penistään hänen suuhunsa, ainakaan kovin yllättäen.

No mut tottakai tyypin pitää saada palkkaa siitä että jaksoi viihdyttää sua :D

Mistä näitä urpoja sikiää :D

Vierailija
28/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt ei liity varsinaisesti kumppanin etsimistreffeihin, mutta tuli mieleeni muutamasta aiemmasta, että tapaamiset jonkun asian myymiseksi on syvältä.

Mulle on käynyt muutaman kerran niin, että tuttava halusi tapaamisen (nähtiin yleensä tietyssä porukassa, joten yhteydenotto ei ihan puskista tullut). Ihmettelin kuitenkin kovin, mutta koska olin maisemissa, ajattelin että mikäs siinä, voidaanhan me tavata. Ei mennyt varmaan minuuttiakaan kun oltiin kahvilan pöytään istuttu niin kaupattiin jo osallistumista juurikin pyramidihuijauskuvioon ja luvattiin jos sun mitä hyvää ja kaunista. Kuuntelin kyllä, mutta en lähtenyt mukaan, enkä testannut mitään, mistä olis voinut puolivahingossa lupautua johonkin. Ei kysellyt perään. Eniten ärsytti se, ettei maininnut sanallakaan etukäteen tästä mitään. Olisin voinut tapaamiseen suostua silloinkin, kun olisin tiennyt mistä kysymys, varsinkin kun rehellisesti olisi kertonut, nyt tuli lähinnä suunnaton ärsytys koko asiasta. 

Toinen laittoi viestiä (tunsin hänet samoista ympyröistä kuin edellisenkin), että mitä kuuluu ja olis mukava nähdä. Arvelin jo hiukka mistä kysymys ja esittikin sitten pyynnön että lähtisin kauppaamaan tiettyjä tuotteita. Vastasin, että kiva olis nähdä, mutta tuotteita en lähde myymään. No, eipä kiinnostanut sitten tapaaminenkaan :D.

Sorry, on aiheen ohi, mutta oli pakko purkautua..

Vierailija
29/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mies muuten oli, mutta jäänyt mieleen kun ehdotteli koiranpetiä auton takakontis kun en suostunut hotelliin. Oli vaihtanut lakanankin siihen. Hilkulla etten lähteny siinä vaihees kotiin. Ja oli 10 cm lyhempi myös. Mikä lie pleijeri.

Vierailija
30/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mulla ois tarinaa psykoosissa olevasta, Aspergerista, lyhyeksi haukutusta, murhaajasta, loputtoman monesta lastenvalvojan vihaajasta, merentutkijasta jolla oli päivän menu etuhampaiden välissä, salkkariohjaajasta joka asui äitinsä kaksiossa, eduskuntatalon virkamiehestä joka treffaa naisia eduskunnan kahviossa kätevästi, monesta epäonnen yrittäjästä hirmuisine velkoineen, helluntailaisesta, ja ihan parista kohtuu-normaalista. Täysin normaaleja oli ehkä yksi 30 joukossa..

Mutta en kerro, ovat varmaan kaikki edelleen sinkkuja..

Vierailija
31/33 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin netissä kivannäköisen miehen, joka vaikutti ihan normaalilta, mukavalta mieheltä. Sovittiin tapaaminen kahvilaan, jonne hän tulikin siistinä ja ajoissa. Otettiin kahvit ja ensimmäiset pari minuuttia meni hyvin, mutta yhtäkkiä alkoi tällainen keskustelu:

Hän: "Ei muuten istu toi takki tolle tytölle yhtään." ja vinkkasi päällään vähän pullean, about 15v ikäisen teinitytön suuntaan. 

Minä: "Nooh, harva sitä tuossa iässä tajuaa, miten hassulta näyttää. Mutta joo, mistä me puhuttiinkaan. Niin joo, mä olin kertomassa, että---" 

Hän: "Mä nään tiiätsä ihmisistä heti, jos niissä on joku vikana. Tolla kassamuijallakin oli äRRävika." Hän ei edes sanonut ärrävika, vaan äRRävika, matkien siis ärrävikaisen puhetta! Sitten hän kertoi, ettei suomalaiset naiset osaa pukeutua ja plaa plaa plaa. Paasauksen päätteeksi hän totesi, että "... sullakin on selkeesti jotain estoja, kun oot meikannu noin varovaisesti. Naisista yleensä huomaa meikin perusteella, et kuin villejä ne on sängyssä." Minulla oli siis meikitön meikki -meikki, jota olin päättänyt  yhden tutoriaalin innoittamana kokeilla. Sitten hän näytti kuvan eksästään, jolla oli samanlainen huulitäyte- ja hiustyyli kuin Tukiaisella! :D "Tällasest mä tykkään." Olin päättänyt olla kohtelias ja liueta paikalta jonkun tekosyyn varjolla, mutta kuvan nähdessäni repesinkin nauruun ja kahvit purskahtivat suustani ulos. Tyyppi ärsyyntyi sekunnissa ja rupesi puolihuutamaan, että ei hän minunlaistani harmaavarpusta huolisikaan. Tilanne oli nolon lisäksi mielestäni vähän koominen ja kun en ilmeisesti reagoinut miten mies olisi halunnut (en alkanut pyytämään anteeksi), hän paiskasi kahvikuppinsa hajalle ja säntäsi tiehensä. Ei siinä, otin vielä toisen kupin kahvia ja leivän ja aloin kirjoittamaan ystävälleni raporttia. Vartin päästä olin parkkihallissa kävelemässä autolleni, kun mies kiljui jostain väijyksistä, että ei minunlaistani naista kukaan normaali mies huolisi, korkeintaan joku epätoivoinen vaan. En viitsinyt vastata ja takapeilistä näin, kun kauppakeskuksen puolelta parkkihalliin astui kaksi vartijaa.

Vierailija
32/33 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin netissä kivannäköisen miehen, joka vaikutti ihan normaalilta, mukavalta mieheltä. Sovittiin tapaaminen kahvilaan, jonne hän tulikin siistinä ja ajoissa. Otettiin kahvit ja ensimmäiset pari minuuttia meni hyvin, mutta yhtäkkiä alkoi tällainen keskustelu:

Hän: "Ei muuten istu toi takki tolle tytölle yhtään." ja vinkkasi päällään vähän pullean, about 15v ikäisen teinitytön suuntaan. 

Minä: "Nooh, harva sitä tuossa iässä tajuaa, miten hassulta näyttää. Mutta joo, mistä me puhuttiinkaan. Niin joo, mä olin kertomassa, että---" 

Hän: "Mä nään tiiätsä ihmisistä heti, jos niissä on joku vikana. Tolla kassamuijallakin oli äRRävika." Hän ei edes sanonut ärrävika, vaan äRRävika, matkien siis ärrävikaisen puhetta! Sitten hän kertoi, ettei suomalaiset naiset osaa pukeutua ja plaa plaa plaa. Paasauksen päätteeksi hän totesi, että "... sullakin on selkeesti jotain estoja, kun oot meikannu noin varovaisesti. Naisista yleensä huomaa meikin perusteella, et kuin villejä ne on sängyssä." Minulla oli siis meikitön meikki -meikki, jota olin päättänyt  yhden tutoriaalin innoittamana kokeilla. Sitten hän näytti kuvan eksästään, jolla oli samanlainen huulitäyte- ja hiustyyli kuin Tukiaisella! :D "Tällasest mä tykkään." Olin päättänyt olla kohtelias ja liueta paikalta jonkun tekosyyn varjolla, mutta kuvan nähdessäni repesinkin nauruun ja kahvit purskahtivat suustani ulos. Tyyppi ärsyyntyi sekunnissa ja rupesi puolihuutamaan, että ei hän minunlaistani harmaavarpusta huolisikaan. Tilanne oli nolon lisäksi mielestäni vähän koominen ja kun en ilmeisesti reagoinut miten mies olisi halunnut (en alkanut pyytämään anteeksi), hän paiskasi kahvikuppinsa hajalle ja säntäsi tiehensä. Ei siinä, otin vielä toisen kupin kahvia ja leivän ja aloin kirjoittamaan ystävälleni raporttia. Vartin päästä olin parkkihallissa kävelemässä autolleni, kun mies kiljui jostain väijyksistä, että ei minunlaistani naista kukaan normaali mies huolisi, korkeintaan joku epätoivoinen vaan. En viitsinyt vastata ja takapeilistä näin, kun kauppakeskuksen puolelta parkkihalliin astui kaksi vartijaa.

Voittaja löytyi!

Vierailija
33/33 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiiii :DDD nyt hajoilen koko loppupäivän 😂😂😂😂