Siis mitä nyt Kela? Miksi niin hidasta? Niin pirun kova nälkä alkaa olemaan
Lähestytään kolmatta viikkoa ja sairauslaskuista on vielä korvaukset maksamatta tilille. Niin kovaa tekee mieli vaan syödä jotain. Muilla samaa?
Onko mitään tapaa nopeuttaa toimintaa tai mitään numeroa minne soittaa?
Kommentit (20)
Menet sinne paikalle ja kerrot asian.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kelan sivuilta löytyy konkreettisempaa tietoa kuin täältä.
Mene nuolemaan pippeliä, senkin juntti. Mene nyt helevettiin täältä
Vierailija kirjoitti:
En varmastikkaan astu semmoseen kuolemanpesään. Kuolemaa tekeviä vanhuksia työskentelemässä toimistossa, puurtavan papereita papereiden jälkeen. Elämättömyys on tartunnallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pientä aamukiukkua ilmassa?
Sinnehän voi laittaa viestin Kelan sivujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmastikkaan astu semmoseen kuolemanpesään. Kuolemaa tekeviä vanhuksia työskentelemässä toimistossa, puurtavan papereita papereiden jälkeen. Elämättömyys on tartunnallista.
Oi oi mikä elämäntaiteilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä koita selvitä 50 sentillä päivässä viikon ajan ja katotaan kuka on kiukkunen sitten.
Tulin sosialistiseen maahan tukien vuoksi, miksi helevetissä niiden kanssa näin paljon ongelmia? Turhauttavaa tämä Suomi touhu
Oot kolme viikkoo ollu syömättä? Et mitään muuta rahaa saa? Just just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä koita selvitä 50 sentillä päivässä viikon ajan ja katotaan kuka on kiukkunen sitten.
Elämä on täynnä valintoja. Sinä olet selkeästi valinnut matkan varrella väärin jos rahaa on kahden makaroonipussin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on täynnä valintoja. Sinä olet selkeästi valinnut matkan varrella väärin jos rahaa on kahden makaroonipussin verran.
Sinä minua et kuule puhu noin. Minä olen parempi ku sinä sosialistinen työntekijä rotta. Et vaan ymmärrä todellisen Suomalaisen paineita, painu takasin itään tekemään sun töitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on turha valittaa jos ei ole itse valmis tekemään mitään. Jos tarpeeksi nälkä on niin ihminen edistää kyllä omaa asiaansa ja pärjäämistään. Siinä saa ideologiansa laittaa kiltisti hyllylle hetkeksi.
Niin. Eli ap in maahanmuuttajaksi tekeytynyt angstinen mamma.
Sori vaan mutta työkyvyttömyyshakemusten käsittely on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on turha valittaa jos ei ole itse valmis tekemään mitään. Jos tarpeeksi nälkä on niin ihminen edistää kyllä omaa asiaansa ja pärjäämistään. Siinä saa ideologiansa laittaa kiltisti hyllylle hetkeksi.
Miksi minä tekisin mitään? Olen arvokas yksilö. Kyllä te itämäiset ei-suomalaiset hyvin minun arvokkaan elämän maksatte. Menkää takasin aasiaan jos ei kiinnosta.
Surullisen sivistymätöntä, kapea-alaista ja niin kovin säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Surullisen sivistymätöntä, kapea-alaista ja niin kovin säälittävää.
+1. Nää saastaset ansiotyöntekijät voisi kyllä mennä Suomen ulkopuolelle. Tää paikka kuuluu meille. Aasiaan vaan lääkäreiksi.
+1. Nää ansiotyöntekijät voisi kyllä mennä Suomen ulkopuolelle. Pois meidän maastamme. Tää paikka kuuluu meille. Aasiaan vaan lääkäreiksi.