Oudoin treffikumppani -kisa!
Kerro oudoimmista treffeistäsi! Pyri pitämään henkilö tunnistamattomana ja välttämään turhaa ilkeilyä. Kerron oman kokemukseni kommenteissa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voinut lähteä treffeille sateella ettei urheiluauto kuraannu, eikä voinut käyttää busseja, koska oli kerran ostanut bussiin vääränlaisen lipun ja tummaihoinen kuski ei ollut ottanut häntä kyytiin -> ei voinut enää koskaan mennä bussiin. Töihin kulki sateen sattuessa taksilla. Ei tullut toisia treffejä.
siis mies kertoi tekosyyn vältelläkseen sinua vai tapasitteko joskus?
en tiedä onko outo, mutta tapasin naisen ja jostain syystä minuutin jälkeen kävelimme käsi kädessä iloisesti jutellen. Teimme näin noin kaksi tuntia. toisia treffejä ei tullut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voinut lähteä treffeille sateella ettei urheiluauto kuraannu, eikä voinut käyttää busseja, koska oli kerran ostanut bussiin vääränlaisen lipun ja tummaihoinen kuski ei ollut ottanut häntä kyytiin -> ei voinut enää koskaan mennä bussiin. Töihin kulki sateen sattuessa taksilla. Ei tullut toisia treffejä.
siis mies kertoi tekosyyn vältelläkseen sinua vai tapasitteko joskus?
Juu siis oltiin tavattu kerran ja miehen aloitteesta näitä toisia treffejä järjestettiin, hän halusi ehdottomasti tavata uudestaan. Oltiin jo sovittu päivä ja aika ja kaikki, mutta sitten hän alkoikin empiä, koska oli luvattu mahdollisesti sadetta. Minä siinä sitten ihmettelemään, että miksi ei voi sateella lähteä treffeille, ja paljastui tämmöistä hauskaa sieltä taustalta :D
Lompakonunohtelijoita ollut pari kappaletta.
Kommentti "näköjää jäi lompakko kotiin, mut onneks sulla on mukana, eiks ni?"
Sitten jossain kohtaa treffejä selvisi että molemmat miehet sattuivat olemaan työttömiä ja MOLEMMAT asuivat vielä vanhempiensa luona. Iät 29 ja 30 vee.
Muuten herttaisilta vaikuttivat mutta ei kiitos.
En ole valmis lähtemään aikuisia miehiä elättämään.
Muutama vuosi aikaisemmin käynyt deitin kanssa että oli laskun maksamisen jälkeen vienyt jättämäni tipit (minä maksoin) kulhosta koska "oli kuulemma liikaa jätetty".
En tiedä mistä näitä luusereita on omalle ovelle sattunut useampi.
Asun ulkomailla ettei suomalaisista puhuta tällä hetkellä.
Selitti koko treffien ajan new age hörhökultista, jonka jäsen oli. Jäi epäselväksi, halusiko tutustua vai vain mainostaa "elämänsä muuttanutta" laukoa. Pakko oli silti kuunnella loppuun, koska vastaavaan tuskin törmäisi uudestaan.
Menin ensitreffeillä miehen kanssa kahville, ja kun päästiin pöytään istumaan, niin mies kysyi ensitöikseen, että olinko huomannut, miten kauniit silmät kahvit myyneellä kassatytöllä oli. Olisi kai pitänyt lähteä jo tuossa kohtaa, mutta ajattelin kai, että yritän nyt tässä olla rento ja hyväitsetuntoinen ihminen, enkä tuollaisesta huomiosta pahastu. Ja seurasin sitten lopputreffien ajan, kun mies loi kaipaavia katseita kassan suuntaan. Okei, en ollut hänen makuunsa, mutta olisi nyt voinut edes käyttäytyä.
Yksi tyyppi vaikutti oikein kunnon herrasmieheltä, kunnes kahvin juotuaan alkoi kaapia sormellaan kahvin jämiä kupin pohjalta ja nuolla sitten sormensa! Treffien jälkeen hän ilmoitti, ettei ole enää kiinnostunut näkemään. No joo, en minäkään.
Toinen outo tyyppi halusi nähdä useamman kerran, mutta oli todella vaivaannuttavaa, kun hän oli uskomaton tuppisuu. Yritin viritellä keskustelua kysymyksillä, mutta lähes aina vastaus oli: "En tiiä." Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Sitten jossain kohtaa treffejä selvisi että molemmat miehet sattuivat olemaan työttömiä ja MOLEMMAT asuivat vielä vanhempiensa luona. Iät 29 ja 30 vee.
Muuten herttaisilta vaikuttivat mutta ei kiitos.
En ole valmis lähtemään aikuisia miehiä elättämään.
Siis onko sulla tapana käydä jollain kimppatreffeillä vai miksi tapasit kaksi miestä yhtä aikaa?
Sellainen ihme pingviinimies, joka lähtöä tehdessä hypähteli omituisesti kesken kaiken.
Seisoimme siis hyvästelemässä treffien päätteeksi, jotka loppuivat lyhyeen. Katselin vain vaivaantuneena ympärilleni, kun tämä kesken lauseen vaihtoi jalkaa ja pompahti.
Vierailija kirjoitti:
Menin ensitreffeillä miehen kanssa kahville, ja kun päästiin pöytään istumaan, niin mies kysyi ensitöikseen, että olinko huomannut, miten kauniit silmät kahvit myyneellä kassatytöllä oli. Olisi kai pitänyt lähteä jo tuossa kohtaa, mutta ajattelin kai, että yritän nyt tässä olla rento ja hyväitsetuntoinen ihminen, enkä tuollaisesta huomiosta pahastu. Ja seurasin sitten lopputreffien ajan, kun mies loi kaipaavia katseita kassan suuntaan. Okei, en ollut hänen makuunsa, mutta olisi nyt voinut edes käyttäytyä.
Olisin ihan pokkana kannustanut miestä kysymään kassatytön puhelinnumeroa ja nauttinut reaktiosta. Jos mies olisikin ihan vilpittömin mielin ihastunut siihen kassaan niin sittenhän olisin vain saattanut kaksi ihmistä onnellisesti yhteen :)
Mies kertoi olevansa aktiivinen ja liikunnallinen. Terveellinen ruokavalio.
Olin ( tyhmyyttäni) ihastunut jo ennen ensitreffejä, koska kuulosti puhelimessakin tosi hyvältä.
Ensivaikutelma oli sitten järkytys: paikalle tuli mies joka ei ollut urheilullista nähnytkään. Maharöllykkä kuin raskaana olevalla... croksit ja sukat niissä, tottakai. Silmälasejakin näkyi käyttävän vaikkei yhdessäkään lähettämässään kuvassa niitä ollut. Haisi hyttysmyrkylle. Tarrasi halatessa kuin hukkuvaan, kiusallista....
Halusi mäkkärille syömään. En lähtenyt.
Vielä uudestaan ehdotti pikaruokalaa myöhemmin päivällä....tukka sojotti päässä ( ne pari haiventa) oli kuulemma oikein lakkaa käyttänyt aamulla. Kertoi ettei oikein jaksa syödä paljon kerralla ja ihmetteli minun ruokahalua... hän oli meistä ylipainoinen minä en lähelläkään.
Tässä tätä nyt jo oli....
Ai nii, yritti päivän päätteeksi myöhästyttää junasta että joutuisin jäämään luokseen yöksi.
Suuteli väkisin loppuun limaisesti.
Kun sanoin ettei nähdä enää koskaan toiste, haukkui läskiksi ja lähetti omasta mahastaan kuvan, on kuulemma pienempi rasvaprosentti hänellä kuin minulla.nii en tiiä, ehkä se uskotteli itselleen niin kun maha ei edestä näyttänyt ihan niin isolta mitä sivusta....
Ai niin, kulki kävelyllä takanani ja kehui persettäni vuolaasti. 
Tyyppi, joka puheidensa perusteella oli oikein valaistunut ja moraalisesti ylevä vegaanihippi. Ajattelin, että vähän erikoista... mutta mikäs siinä. Juteltiin puhelimessa ja oli ihan kivaa jutella. Kun nähtiin, mun ulkonäkö ei ilmeisesti miellyttänyt, sillä ei osannut käyttäytyä ollenkaan. Aivan kuin olisi ollut loukkaantunut. Jälkikäteen lähetti vielä viestin, kuinka pettynyt oli ja kuinka olen vienyt uskonsa nettitreffailuun :'D Ja siis olen ihan tavallisen näköinen nainen. Mun mielestä pitää osata käyttäytyä vaikka deittikumppani ei olisikaan juuri sellainen, mistä on päähänsä kuvan luonut. Huvittavinta oli tuo lapsellinen käytös yhdistettynä lapselliseen moralismiin - aikuinen, päälle kolmekymppinen mies, mutta aika monella mittarilla jäänyt lapsen tasolle...
Vierailija kirjoitti:
Olin ( tyhmyyttäni) ihastunut jo ennen ensitreffejä, koska kuulosti puhelimessakin tosi hyvältä.
Ensivaikutelma oli sitten järkytys: paikalle tuli mies joka ei ollut urheilullista nähnytkään. Maharöllykkä kuin raskaana olevalla... croksit ja sukat niissä, tottakai. Silmälasejakin näkyi käyttävän vaikkei yhdessäkään lähettämässään kuvassa niitä ollut. Haisi hyttysmyrkylle. Tarrasi halatessa kuin hukkuvaan, kiusallista....
Vielä uudestaan ehdotti pikaruokalaa myöhemmin päivällä....tukka sojotti päässä ( ne pari haiventa) oli kuulemma oikein lakkaa käyttänyt aamulla. Kertoi ettei oikein jaksa syödä paljon kerralla ja ihmetteli minun ruokahalua... hän oli meistä ylipainoinen minä en lähelläkään.
Ai nii, yritti päivän päätteeksi myöhästyttää junasta että joutuisin jäämään luokseen yöksi.
Kun sanoin ettei nähdä enää koskaan toiste, haukkui läskiksi ja lähetti omasta mahastaan kuvan, on kuulemma pienempi rasvaprosentti hänellä kuin minulla.nii en tiiä, ehkä se uskotteli itselleen niin kun maha ei edestä näyttänyt ihan niin isolta mitä sivusta....
Augh, tämä on jo kammottavan kuuloinen! MITEN on mahdollista kuulostaa hyvältä puhelimessa, ja ollakin oikeasti aivan kammottava tapaus? :D
En tiiä.. siis oikeasti se yritti kusettaa kaikessa.  Ja onnistuikin, tapaamiseen asti. Eka ja vika kerta kun kenenkään kuvatuksen takia matkustan mihinkään.
Ai moi, unohdin mm sen että kehui korjaavansa kaikki: auton, talon, jne....
Ja sitten se kuskasi minua rämällään jonka ilmastointi oli rikki....:D helle ja hyttysmyrkyn haju yhdessä aiheutti päänsäryn. 
Yksi oli valehdellut pituutensa n 10 cm ylöspäin.... ihan kuin sitä ei huomais onko 190 vai 180
Yksi tuli lähes 30 min myöhässä paikalle. Oli lihonut kuvan ottamisen jälkeen vähintään 20 kiloo.... kysyi vielä huomasko sitä... juu ei tietenkään :(
Vierailija kirjoitti:
Ja meillä on täällä voittaja!
No nii... hienoa saada tämä kyseenalainen kunnia  ..... En olekaan ennen voittanut mitään. Mut nyt siis karmeimman treffikumppanin ansiosta tämä....
Mä todella Toivon että tämä ukko on sittemmin lopettanut tahallisen naisten harhaanjohtamisen! 
Tapahtui villissä nuoruudessa: Olin 18-19-vuotias ja kaipasin vipinää viikonloppuun. Teksti-tv:n(!) kautta löysin treffikumppanin ja sovittiin tapaaminen kotikaupunkini keskustaan julkiselle paikalle. Mies oli minua vanhempi ja kuulemma rockhenkinen ulkonäöltään. Kuulosti puhelimessa oikein fiksulta ja ääni oli jopa seksikäs.
Sovittua paikkaa lähestyessäni eräästä autosta nousi noin 170-senttinen, nelikymppinen, pyylevä farkkuihin ja susi-printtipaitaan pukeutunut silmälasipäinen nahkaliivimies kiiltävine kaljuineen ja ohuine, liehuvine takatukkineen.
Kävelin pokkana ohi ja pian mieheltä alkoi tulla puheluita ja vihaisia viestejä, olinko sen ja sen näköinen tyttö ja nyt tulet tänne auton kyytiin(!) kun kerran Mäntsälästä asti tänne ajoin! Ajeli kuulemma ympäriinsä ja etsi minua. Silloin vähän kuumotti :-D! Sammutin puhelimen loppuillaksi ja hipsin hiljaa kotiin, tiedä minkälaiset treffit sitten menetin.