Nostetaan syntyvyyttä!!!
Nykysuomessa syntyvyys lähenee nälkävuosien tasoa ja jotta kansantalous ei romahda ja huoltosuhde pysyy edullisena on syntyvyyttä nostettava
itselläni on tähän erittäin hieno ratkaisu: kunniamerkki seitsemän lasta synnyttäneille naisille samanlainen systeemi oli käytössä natsi saksassa ja sen ansiosta syntyneet lapset kasvoivat lopulta hyväksi tykinruuaksi kolmannen valtakunnan armeijaan
te varmasti kysytte miksi kukaan synnyttäisin seitsemän lasta saadakseen kunniamerkin?
no minä kerron teille että nykynainen on aina kiiltävän perään jos se on trendikästä joten aloittakaamme uusi trendi trendi joka pelastaa suomen
Kommentit (16)
Voi olla naisen kroppa hyvässä kunnossa seitsemän synnytyksen jälkeen. Ei kiitos edes sitä yhtä joka pilaa kropan.
Meinasin tulla sanomaan, että ei jaksa enää, kun olen oman osani jo hoitanut, kun viisi lasta olen synnyttänyt, mutta tokihan se kaksi pitää vielä maailmaan tekaista ihan vain prenikan toiveissa... Mutta kun en jaksaisi millään, saisiko viidestä edes jonkun pienemmän diplomin?
Jos asia oikeasti kiinnostaisi poliitikkoja, kolmesta ja sitä useammasta lapsesta saisi kunnon verovähennykset. Mutta kun ei kiinnosta. Ongelmat räjähtävät silmille vasta 20-30 vuoden kuluttua. Vaalikausi on neljä vuotta. Ja puolet nykyisistä äänestäjistä on 20 vuoden päästä haudassa.
Nälkävuosina oli korkea syntyvyys, joka olikin yksi syy nälänhätään.
muistakaa, että ilman ulkomaankauppaa suomessa pärjää miljoona ihmistä eli sodan ja kauppasaarron aikana 5 hengen perheestä yksi selviää :)
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että lisääntyminen ei kiinnosta kaikkia. Ei varmaan kiinnostanut aiemminkaan, mutta nälkävuosina ei ollut ehkäisyä.
Tämä nationalistinen propaganda puree pelottavan paljon ihmisiin. Mitään syntyvyysongelmaa ei ole. Maapallolla on väestöongelma. Kansallisuudella ei ole mitään erityissijaa tai ylempää tavoitetta tällä palllolla.
Päinvastoin, jotain etuja lapsettomille. Suomi ja Japani ovat edelläkävijöitä syntyvyyden laskussa. Täysin oikea suunta. Miksi lisää ihmisiä, kun ei nykyisistäkään huolta osata pitää.
Syntyvyyshullu. Luuletko, että joka päivä tehtailemasi aloitus nostaa syntyvyyttä? Älä huoli, sinun elinaikanasi eivät suomalaiset lopu.
Kun syntyvyys jatkaa laskuaan, elämästä tulee yhä mukavampaa. Olen innoissani tästä trendistä.
Turhaa vouhotusta, ei ihmiset ole loppumassa, suomestakaan. Pitäisi yli puolet hävittää maapallolta, jotta niillä nyt syntyvillä olisi paikka missä elää.
Vierailija kirjoitti:
Nälkävuosina oli korkea syntyvyys, joka olikin yksi syy nälänhätään.
Nälkävuotena kevät ja kesä olivat viileitä, eli jäät lähtivät Tammerkoskesta viikkoa ennen juhannusta, joka oli agraarimaassa se ratkaiseva syy nälänhätään.
No levitä ihmeessä jalkasi ja kanna kortesi kekoon, jotta minun ei tarvitse!
Ei tulisi mieleenkään. Toimeentulo on liian epävarma ja hallitus tekee tulevaisuudesta koko ajan synkemmän.
Lastentekohaaveet saa ilman muuta odottaa yli kolmekymppiseksi, jos sittenkään, riippuu onko turvallinen työpaikka.
Kun suomella ei ole varaa huolehia nykyisistäkään. ei tarvita enää yhtäkään kersaa. Lähinnä pitäsi määrätä joku synnytys vero, 500 €/kk / sinappikone.
Miksi tämä on juuri sinulle henkilökohtainen ongelma? Ajattele globaalimmin.
Suomessahan on äitienpäivänä jaettu kunniamerkkejä suurperheiden äideille jo vuosikymmeniä. Silti syntyvyys on laskenut.