Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä miestilanteesta?

Vierailija
02.05.2018 |

Tapailin siis miestä muutaman kuukauden. Mies opiskeli samalla ja siksi oli toisinaan todella kiireinen. Nähtiin yleensä kaksi tai kolme kertaa viikossa ja tehtiin siis muutakin kuin harrastettiin seksiä.

Minua vaivasti se, että suhde ei tuntunut etenevän mihinkään ja mies oli paljon viikonloppuja pois. Mies ei hirveesti puhunut mitä haluaa, mutta suunnitteli välillä mitä tehtäisiin esim. kesällä. Katkaisin lopulta tapailun, kun minua ahdisti se, että aikaa tuntui olevan niin vähän ja suhde ei edennyt. Mies myönsi sen, että on ollut kiireinen. Laittoi kuitenkin myöhemmin viestiä, että hän oli nähnyt, että minulla on puhelimessa Tinder ja olen tapaillut muita. Hänelle asia on ollut ok, mutta ei ole siksi jaksanut vaivata päätään, että suhde ei etene ja aina emme ehdi näkemään usein.

Mä tykkään tuosta miehestä todella paljon ja mietin teinkö virheen kun katkaisin jutun. Onko sitä aikaa tulevaisuudessakaan ja miks mies ei puhunut koskaan mitä itse haluaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan olla yksin. Mut jos mies ei ehdi näkemään koko viikolla niin tulee kyllä mieleen, että ei voi olla kovin kiinnostunut. 

Vierailija
22/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt suoraan seurustelusta. En itsekään puhunut mitään mitä haluan. Kysyin vaan miksi ei ehdi näkemään ja sanoi ettei vika ole minussa, mutta opiskelu vie paljon aikaa. Ja kysyin suoraan että halusiko minusta vain seksiä ja sanoi, että ei vaan olisi rauhallisesti edennyt ja katsonut mihin suuntaan mennään. Häntä ilmeisesti hieman vaivasi se, että näki mulla olevan Tinder. Mutta olihan mulla, kun tapailu oli niin hataralla pohjalla. Mutta mua ahdisti tuo että ei ehtinyt näkemään, mutta oli usein viikonloppuja kuitenkin kavereidensa kanssa. 

Oletko kenties lähesriippuvainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti mut leimataan joksikin läheisriippuvaiseksi. :D Mähän sanoin et kerrankin ei nähty yli viikkoon. Eka miehellä oli koulua ja töitä ja sit kuitenkin lähti reissuun. 

Vierailija
24/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta mitään tule. Ette ole kumpikaan puhuneet tunteistanne mitään, miehellä on omat kuvionsa ja itse selaat Tinderiä. 

Vierailija
25/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti mut leimataan joksikin läheisriippuvaiseksi. :D Mähän sanoin et kerrankin ei nähty yli viikkoon. Eka miehellä oli koulua ja töitä ja sit kuitenkin lähti reissuun. 

Niin, entä sitten? Kyllähän tuossa on yhteensovittamista ja hänhän halusi edetä rauhassa koska tiedosti haasteet. 

Vierailija
26/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- sinulla on kiire suhteesen

- tapailet muita, jos yhden kanssa ei etene suhteeseen

- mies ei ehdi näkemään viikkoon

Mitä se sitten on ellei läheisriipuvaisuutta?

Vierailija
27/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on puhelimessa tinder ja mies on sen nähnyt niin kai se haluaakin pitää teidän tapailun vaan rentona.

Jos olisit itse halunnut suhteesta jotain niin tinder pois ja oisit keskittynyt vaan yhteen.

Ihme touhua, että itse ei sitoudu mutta vaaditaan sitä toiselta,jos nyt 2kk tapailua voi sitoutumiseksi sanoa.

Vierailija
28/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutkaan tinder miehet ei ole kosineet, jos nyt sitten tämä kuitenkin?

Vierailija
29/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kiire ole mutta kyllä nyt muutamassa kuukaudessa pitää tietää haluaako toisesta enemmänkin. 

Vierailija
30/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei rakastunut mies sano, ettei ole järkevää väsyneenä tulla, ja ei haittaa, jos ei viikkoon nähdä. Oma mieheni seurustellessa halusi nähdä joka päivä. Ja tosiaan heti tiesi, että haluaa seurustella. Ja pitkään on meillä liitto kestänyt. En ymmärrä tuollaisia tapailua, ja kuukausien seksiä ilman, että edes puhutaan, onko suhdetta vai ei.

Vierailija
31/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei rakastunut mies sano, ettei ole järkevää väsyneenä tulla, ja ei haittaa, jos ei viikkoon nähdä. Oma mieheni seurustellessa halusi nähdä joka päivä. Ja tosiaan heti tiesi, että haluaa seurustella. Ja pitkään on meillä liitto kestänyt. En ymmärrä tuollaisia tapailua, ja kuukausien seksiä ilman, että edes puhutaan, onko suhdetta vai ei.

Oon samaa mieltä. Tosin mies kyllä sanoi, että harmittaa kun ei ehdi näkemään. Kuitenkin lähti kaverin luo viikonlopuksi johonkin tapahtumaan. Tuli mieleen, että onko sillä joku nainen siellä. 

Vierailija
32/32 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaikki aina sanoo, että kyllä muutamassa kuukaudessa pitäisi tietää seurustellaanko vai ei. Miks jos minäkin oon sitä mieltä, niin oon heti lähesiriippuvainen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi