Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua näyttää seksikkäältä ja kauniilta, muita?

Vierailija
02.05.2018 |

Olen onneksi jo 40 vuotias joten suuret ulkonäköpaineet ovat takanpäin. Mitä vanhemmaksi tulen ja rupsahdan, sitä enemmän alan huomioimaan sen etten edes halua näyttää seksikkäältä ja kauniilta. Ottaa päähän jatkuvat ulkonäköön liityvät asiat ja olen lopettanut esim meikkaamisen kokonaan. Olen isorintainen (65 j) ja mies ihmettelee kun käytän vain löysiä neuleapaitoja. Olen saanut aina huomioita rintojen takia ja olen kyllästynyt, en tosiaan halua käyttää avokaulaisia asuja niitä esitelläkseni.

Kyllästyminen on totaalista että en halua näyttää kauniilta edes mieheni silmissä, ja käytän mahdolisimman peittäviä vaatteita, hiukset nutturalla. Onko muita ulkonäkökeskeiseen maailmaan kyllästyneitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani haluan näyttää tyhmältä ja sivistymättömältä.

Olen kyllästynyt tähän älykkyyttä ja kulttuuria arvostavaan maailmaan.

Vierailija
2/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. En halunnut näyttää seksikkäältä edes nuorena, sellanen ajattelu ällöttää minua, että pitäisi olla seksikäs. Hyi hitto. Pukeuduin mahdollisimman epäseksikkäästi, mutta silti sai kourimista ja huorittelua osakseen nuorena.

Onneksi aika parantaa ja seksikkyys on tiessään, tätä olen aina halunnutkin.

Ihanaa olla näkymätön ja "ruma".

Minusta elämän ruhjomat ihmiset on mielenkiintosemman näkösiä kuin virheettömät ja kauniit, eikä ne ole suinkaan nuoria. Taidan itsekin jo olla aika rujon näköinen, joku voisi jopa pelästyä, se antaa itsetuntoa sopivalla tavalla.  Silmilleni on turha hyppiä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. mulla on ikää 47.

t.2

Vierailija
4/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. En tajua miksi pitäisi olla "seksikäs", ellei halua eoätoivosesti että joku panee.

Mua ei kiinnosta seksikään, joten ei oo tarvetta houkutella kenenkään himoja hyrräämään.

Haluan että mut nähdään ihmisenä, eikä reikänä.

Vierailija
5/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teitä suomalaisia pygmejä edes saa näyttämään seksikkäältä

Vierailija
6/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten rupsuilette. Kyllä se ap:n ukkokin sitten äänestää jaloillaan. Sillä kolmannellakin.

Vierailija
7/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän sitten rupsuilette. Kyllä se ap:n ukkokin sitten äänestää jaloillaan. Sillä kolmannellakin.

Ei liene suurikaan menetys. 

Vierailija
8/8 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen. En halunnut näyttää seksikkäältä edes nuorena, sellanen ajattelu ällöttää minua, että pitäisi olla seksikäs. Hyi hitto. Pukeuduin mahdollisimman epäseksikkäästi, mutta silti sai kourimista ja huorittelua osakseen nuorena.

Onneksi aika parantaa ja seksikkyys on tiessään, tätä olen aina halunnutkin.

Ihanaa olla näkymätön ja "ruma".

Minusta elämän ruhjomat ihmiset on mielenkiintosemman näkösiä kuin virheettömät ja kauniit, eikä ne ole suinkaan nuoria. Taidan itsekin jo olla aika rujon näköinen, joku voisi jopa pelästyä, se antaa itsetuntoa sopivalla tavalla.  Silmilleni on turha hyppiä. ;)

Sellainen räväkkä, temperamenttinen ja suorapuheinen (= vittumainen ihminen) täti tällä kertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä