Ai jai jai! En ikinä ottaisi sisäkoiraa!
Pentu on nyt oppinut sisäsiistiksi ja tästä lähtien se saa alkaa olemaan enemmän ja enemmän pihalla. Siis heti, kun ilmat vähän lämpenevät, on yötkin pihalla. Vaikka koirankoppi onkin lämmitetty. Pentu saisi paljon tuhoa ja sotkua aikaiseksi, jos sen jättäisi kotiin yksin. Kohta loppuu jatkuva vahtiminen ja pissatus!
Kommentit (14)
Koira on laumaeläin ja ihminen on sen lauma. Omalla koirallani on oikeus olla sisällä.
Pystykorva viihtyy hyvin pihavahtina ja on osa perhettä! En ikinä pitäisi koiraa sisällä aiheuttamassa lisäduunia! Koira oppii kyllä tavoille ja tulee mielellään sisälle ruoka-aikoina!
ap
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi koskaan koiraa.
En minäkään. Hirveä vaiva ja rahanmeno. Mihinkään ei pääsisi menemään ilman, että miettii mistä hoitaja koiralle. Päivät kun olen töissä se ulisisi ja haukkuisi sisällä ja naapurit kärsisi. En osaisi kasvattaa sitä ja se purisi häntään kaikki toisia koiria.
Eli ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Pystykorva viihtyy hyvin pihavahtina ja on osa perhettä! En ikinä pitäisi koiraa sisällä aiheuttamassa lisäduunia! Koira oppii kyllä tavoille ja tulee mielellään sisälle ruoka-aikoina!
ap
Noi huutomerkit joka lauseen perässä saa tuon muistuttamaan pystykorvan räksytystä.
Vierailija kirjoitti:
Koira on laumaeläin ja ihminen on sen lauma. Omalla koirallani on oikeus olla sisällä.
Kaikki koirat eivät edes viihdy sisällä.
Meillä on 2 suomenpystykorvaa ulkokoirina. Eivät viihdy sisällä kuin maks puoli tuntia,sitten haluavat jo takaisin ulos. Niillä on niin paksu karva.
Miksi ottaa seuraeläimen, jos pitää sitä ulkona kun itse on sisällä? Joku puutarhatonttu ajais saman asian iisimmin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa seuraeläimen, jos pitää sitä ulkona kun itse on sisällä? Joku puutarhatonttu ajais saman asian iisimmin.
Edes kaikki koirat eivät ole niin seuraeläimiä, että viihtyisivät sisällä ihmisten kans 24/7.
Ei meidän koirat tee tuhoa työpäivän aikana.
Miks pitää ottaa koira joka on sitten jossain pihan perällä yksin ?
Pentua ei saa pitää pelkästään pihakoirana lain mukaan. Enkä muutenkaan ymmärrä, miksi pitää ottaa laumaeläin lemmikiksi ja pitää sitä yksin kärsimässä pihalla. Mikä idea ottaa koiraa yksin ulos häkkiin??
En ikinä ottaisi ulkokoiraa.