Työnantajat jymäyttää nuoria
Ennen luulin, ettei se voi olla totta.
Mutta luettuani tätä palstaa uskon näin olevan.
Tehän olette monet ihan pihalla melkeimpä kaikista elämänhallintaan liittyvistä asioista.
Luulette tietävänne asiat....nutta se on luuloa.
Kommentit (10)
Opettele sä vaikka ensin kirjoittamaan ennen kuin jakelet muille elämänviisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ennen luulin, ettei se voi olla totta.
Mutta luettuani tätä palstaa uskon näin olevan.
Tehän olette monet ihan pihalla melkeimpä kaikista elämänhallintaan liittyvistä asioista.
Luulette tietävänne asiat....nutta se on luuloa.
usko ei ole tiedon väärtti
onnea sinulle uskossasi
jumal antakoon
Palkkaan ei ole varaa. Kaikki rahat menee eläkkeisiin. Eläkeläiset pitävät ainoina maksukykyisinä taloutta yllä.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esimerkkiä miten? Voi meinaan olla, että et sinäkään tiedä kaikkea vaikka yhden asian tiedätkin.
Ei tarvitse muuta kuin lukea muutamia aloituksia...ja vastauksia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko esimerkkiä miten? Voi meinaan olla, että et sinäkään tiedä kaikkea vaikka yhden asian tiedätkin.
Kansakoulun käynyt eläkeläinenkö se siellä tekee kirjoitusvirheitä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansakoulun käynyt eläkeläinenkö se siellä tekee kirjoitusvirheitä? ;)
Totaa...alle 30v olen. En ole kansakoulua käynyt..YMK, olet varmaan kuullut?
Kun palkkaan ei ole varaa, mutta töitä on tehtäväksi, niin yhteiskunta opettaa hakeutumaan sosiaalipalvelujen suurkuluttajaksi! Vain hullu alkaa tekemään töitä ilman, että olisi toivokaan asiallisesta palkasta!
Itse olen aikuinen ja valton omistama suuri firma maksoi minulle sunnuntaista vaan normaalia palkkaa. Jymäytetään muitakin.
Nuorilla pitäisi ehdottomasti olla joku, joka tietää nuo työkuviot.
Jäätelönmyyjillä tuntuu olevan aika outoja soppareita.