Jenkkilän Maitokahvi-miekkonen :)
Olen netti-ihastunut Maitokahviin, joka asuu Jenkeissä ja on x maalainen, puoliksi tai kokonaan, en muista. Miekkonen on maitokahvin värinen. Juttelemme joka päivä ja olemme nyt puhuneet kaksi kertaa puhelimessa :) Viime yönä (Jenkeissä oli päivä) hän soitti minulle ja puhuimme noin tunnin.
Tapaamme noin puolen vuoden päästä eikä se tunnu ollenkaan liian pitkältä ajalta :) Suomimiekkoset ovat p*rseenreikiä. Kyllä minä olisin ottanut oikein iloiten Suomimiekkosen, mutta huono käytös ajoi Maitokahvin suuntaan.
Maitokahvi-miekkonen puhuu usein parisuhteesta ja sanoo minua tulevaksi vaimokseen XD. Hän on aika ihana :) Netissä ainakin! Toivottavasti myös livenä.
Kommentit (10)
Hänen kanssaan tuntuu niin tutulta jutella :) Aina jos olen huonolla tuulella, kerron Maitokahville ja hän saa minut taas hyvälle tuulelle ja unohtamaan huonot asiat. :) Hih!
Hevostallissa joku luuli, etten minä ole minä XD. Kyllä minä olen, terkut!
Ihana homma. Lähetä hänelle rahaa kun hänelle tulee taloudellisia vaikeuksia.
Pidä vaan varasi ettei herra Maitokahvi oikeasti viestittele Nigeriasta ammatikseen, eikä Jenkkilästä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana homma. Lähetä hänelle rahaa kun hänelle tulee taloudellisia vaikeuksia.
Pidä vaan varasi ettei herra Maitokahvi oikeasti viestittele Nigeriasta ammatikseen, eikä Jenkkilästä.
XDDD Kyllä minä tiedän kenelle juttelen.
Niin?