Onko koirapuisto hyvä paikka lähestyä naista?
Tuli mieleen toisesta ketjusta, moni nainen sanoi että hänen koirapuistossa ihmiset eivät juttele keskenään. Käyn usein koirapuistossa koirani kanssa ja siellä on monesti yksi herkkupeppu samaan aikaan keneen olen iskenyt silmänit. Olisiko hyvä paikka lähestyä häntä? Ei ole sormusta ainakaan ja luulisin että on sinkku. Voisin aluksi naurattaa häntä koirapuistossa, sen jälkeen pyytää luokseni lämpimälle teekupille, tai vaikka kahville.
M31
Kommentit (32)
Minä ainakin alkaisin välttää koko koirapuistoa, jos siellä tultaisiin suoraan kyselemään kotiin kahville. Normaalilla jutustelulla kannattaa aloittaa, ja jättää nimittämättä naisia herkkupepuiksi.
Jos teidän koirat tulee hyvin toimeen keskenään, niin ihan hyvä paikka. Muussa tapauksessahan suhteellanne ei ole tulevaisuutta... :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla kun ei ole koiraa, niin voisinkohan ottaa sellaisen paristokäyttöisen kävelevän leikkikoiran ja taluttaa sitä koirapuistossa. Sitten lähestyä neitiä: "Hei, kiva ilma tänään. Sinulla on kyllä todella herkulli... eikun leikkisä koira."
Mitä luulette naiset. Toimisiko tämä?
Ei muuta ku kokeilemaan rohkeasti! Tuu sit kertoon, miten kävi.
Riippuis ihan tyypistä kyllä. Nuorempana ois voinu toimiakin... ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos lähdetään siitä ettet kutsu naisia "herkkupepuiksi".
Sehän on kehu!
Runkkaamaan koirapuistoon jeee jee!
Musta olisi kiva jos joku tulisi koirapuistossa juttelemaan. Ja sekin olisi mukavaa jos kahville pyydettäisiin, mutta ei miehen kotiin 😅 Ei kai kukaan täysijärkinen nainen nyt lähtisikään vieraan miehen kotiin? Mutta yleiselle paikalle, kahvilaan, puistoon, ravintolaan yms. Kyllä lähtisin!
Sehän on todistettu kokeissa että naiset kiihottuvat jopa apinoiden tai koirien rakastelun katselusta? Siinä mielessä voisi olla hyväkin paikka, monet koirathan siellä nylkyttävät toisiaan.
Monet herkkupeput tykkäävät olla kontillaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos teidän koirat tulee hyvin toimeen keskenään, niin ihan hyvä paikka. Muussa tapauksessahan suhteellanne ei ole tulevaisuutta... :D
Jos uroskoirasi nylkyttää naisen narttua niin se on varmasti hyvä merkki.
Ei ole. Nainen on siellä ulkoiluttamassa koiraansa, ei random hyypiöiden ahdisteltavana.
Koirapuistossa on ihan ok jutella koira-asioista. Ei ole mitään syytä "naurattaa naista". Laajennatte sitten juttelua muihin asioihin kerta kerran jälkeen jos molemmat olette kiinnostuneita. Pitää muistaa, että koirapuisto muuttuu ahdistavaksi jos siellä aletaan vonkaamaan, ahdistelemaan ja iskemään. Jutella voi, mutta ole tarkkana, ettet muuta paikkaa ahdistavaksi niin että nainen sieltä kaikkoaa.
Minulla kun ei ole koiraa, niin voisinkohan ottaa sellaisen paristokäyttöisen kävelevän leikkikoiran ja taluttaa sitä koirapuistossa. Sitten lähestyä neitiä: "Hei, kiva ilma tänään. Sinulla on kyllä todella herkulli... eikun leikkisä koira."
Mitä luulette naiset. Toimisiko tämä?