Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako teidän alle 12 v pelata fortnitea?

Vierailija
01.05.2018 |

Minkäikäinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen?

Meillä 9 v saa pelata

Vierailija
2/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä annan sillä on paljon parempi että pelaa sitä kuin että olisi kylällä ryyppäämässä tupakoimassa ja paneskelemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä annan sillä on paljon parempi että pelaa sitä kuin että olisi kylällä ryyppäämässä tupakoimassa ja paneskelemassa.

Sarkasmia, oletan?

Meidän 8v ei saa, kinuaa kyllä kun muka kaikki muutkin saa.

Vierailija
4/5 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 13 -v saa pelata mutta pikku veli 10-v ei saa. Käytännössä on aika mahdotonta saada 10-v uskomaan ettei peli ole hänelle. Onneksi isoveli pitää huolta ettei päästä toista pelaamaan just sitä peliä aina kun on itse kotona. Ja tietysti 10-v ilmoittaa aina että kaikki muut hänen kaverinsa pelaavat paitsi hän. En tiedä onko näin ehkä mutta mä olenkin tiukkis. Aika koukuttava peli se kyllä on, meillä on muutaman kerran vahingossa 3-v ehtinyt istumaan isoveljen viereen ja katsomaan peliä ja sen jälkeen hän on ampumassa kaikkia ja kaikkea. Meillä pelaavat pleikalla joka on sijoitettu niin ettei pienemmät pääse sinne salaa.

Vierailija
5/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pikkuveljeni on 7 vuotias ja saa pelata,välillä myös pelaa isän kanssa. Mun mielestä siinä fortinessä ei ole mitään järkeä mutta veri ei lennä eikä ole edes aidon näkönen. Olen itse 12 pelaan välillä veljeni kanssa mutta ei ole mikään lempi peli.