Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko koirapuisto hyvä paikka lähestyä naista?

Vierailija
01.05.2018 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, moni nainen sanoi että hänen koirapuistossa ihmiset eivät juttele keskenään. Käyn usein koirapuistossa koirani kanssa ja siellä on monesti yksi herkkupeppu samaan aikaan keneen olen iskenyt silmänit. Olisiko hyvä paikka lähestyä häntä? Ei ole sormusta ainakaan ja luulisin että on sinkku. Voisin aluksi naurattaa häntä koirapuistossa, sen jälkeen pyytää luokseni lämpimälle teekupille, tai vaikka kahville.

M31

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Kannattaa varata mukaan kloroformilla kasteltu rätti, köyttä, saha ja jätesäkkejä.

Vierailija
2/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei mikään paikka ole hyvä lähestyä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat ahdistelusyytteen? Miksi?

Vierailija
4/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa että nainen pysähtyy suklaapuotiin tai kahvilaan.

Vierailija
5/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
6/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdetään siitä ettet kutsu naisia "herkkupepuiksi".

Vierailija
7/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
8/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä noin suorasukainen toiminta kannata, mikäli ei ole ihan sellaista hyvää päivää kirves vartta juttua heitetty jo pitempään.

Vierailija
9/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, plussaa siitä, että sinulla oli koira etkä meinannut mennä sinne pelkästään naisia iskemään. Oikein pitkä miinus siitä, että tosiaan kutsut naisia herkkupepuiksi. Mutta edes harrastus- tai muista ympyröistä tutuille ihmisille ei kannata ensimmäisenä ehdotella treffejä omaan kotiin. 99 % kieltäytyy oman turvallisuutensa vuoksi. Jos haluat tejdä aloitteen, kysy ennemmin haluaisiko hän joskus lähteä kahville (kahvilaan). Tai jos tässä vielä kesä tulee, koiralenkki yhdessä jonnekin läheiselle jätskikioskille.

Vierailija
10/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koirapuistossa käy kans yksi nainen kenellä on todella mehukas peppu ja sinkku vaikuttaisi olevan. Sellainen iloinen ja lämpimän oloinen, hymyilee ja tervehtii. :)

Mulla kyllä on jo tyttis, eli en ole iskemässä sitä.

M28

Vierailija
11/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei noin. Ei yhtäkkiä kutsua kotiin tai edes treffeille. Seuraava askel on mainita puolihuolimattomasti, että olet menossa (koirasi kanssa tai ilman) johonkin tiettyyn paikkaan tai tapahtumaan lähiaikoina, ja kysyt ohimennen kiinnostaisiko häntä lähteä mukaan.

Vierailija
12/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noin voisi toimia? itse iskin oman nykyisen miesystäväni koirapuistosta. Ei sitä mitään menetäkään kokeilemalla. Jos usein satutte samaan aikaan paikalle ja nainen vaikuttaa itsekin keskustelevan kanssasi eikä vain kohteliaisuudesta naurahtele/vastaa, niin siitä vain. 

Vierailija
13/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit vaan tuota herkkupeppua, ei tule onnistumaan. 

Vierailija
14/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas tajua miksi monet takertuvat tuohon herkkupeppuun, mutta sen vaan muistuttaisin ap:lle että ethän ole unohtanut #metoota? Eli olepa oikein varovainen siinä miten katsot naista, puhumattakaan siitä jos yrität ottaa lähikontaktia.

Vierailija
15/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirapuistossa on luonnollista keskustella koirista. "Minun koirani on sellainen .. "

Vierailija
16/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taas tajua miksi monet takertuvat tuohon herkkupeppuun, mutta sen vaan muistuttaisin ap:lle että ethän ole unohtanut #metoota? Eli olepa oikein varovainen siinä miten katsot naista, puhumattakaan siitä jos yrität ottaa lähikontaktia.

Koska se on esineellistävää ja "monet" eivät halua tulla esineellistetyiksi.

Vierailija
17/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirapuistossa on luonnollista keskustella koirista. "Minun koirani on sellainen .. "

Ja koiratyylistä, kontallaan olosta.

Vierailija
18/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä idea! Pukeudu koirapukuun ja käy nylkyttämässä naisen jalkaa. Varmasti tykkäävät tästä lähestymistavasta.

Vierailija
19/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt läpi varmaan jokaisen koirapuistoni sinkkunaisen (ja pari varattuakin). Koiranaiset ovat yleensä vähän päästään vonksallaan.

Vierailija
20/32 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin varmaan kannattaisi vaikka kysyä, haluaisiko "herkkupeppu" lähteä lenkille koirien kanssa joku päivä.

Tosin asenteesi naisiin kuulostaa sen verran esineellistävältä, että pakkien mahdollisuudet taitavat olla suuret joka tapauksessa. Joten ehkä sinänsä sama, vaikka suoraan pyytäisit kotiisi (mistä nainen 98% todennäköisyydellä kieltäytyy joka tapauksessa). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä