Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedättääkö mies minua? Pitääkö näyttelyesineenä. Intuitio alkanut huutamaan.

Vierailija
01.05.2018 |

Kertokaa rehellinen mielipiteenne, ei tarvitse kaunistella.

Vähän taustaa: mies on hyvin menestynyt, vaikuttaa luotettavalta, on antanut ymmärtää, että hänellä on hyvä sydän mutta on sitoutumiskammoinen.
Aivan kuten minäkin. Kammoksun sitoutumista mutta myöskin osaan sanoa suoraan ei jos en näe mitään mahdollisuutta, siinä että suhteeseen pystyisin.

Olemme olleet ystäviä ja alkuun mies yllätti, oli todella positiivinen uusi tuttavuus,
jonka seurasta nautin ihan kaverina ja seura tuntui luontevalta.
Vaikka kyseessä onkin minua jonkin verran vanhempi (yli 10v.) ei se haitannut tai sitä edes ajatellut.
Ei ollut minkäänlaista seksuaalista virittyneisyyttä ilmassa ja hän tuntui enemmän veljelliseltä henkilöltä.
Näimme useita kertoja viikossa yhteisen mielenkiinnon kohteen äärellä.
Kaveruuteen tuli luottavainen tunnelma joka alkoi muuttumaan ystävyydeksi ja kerroin hänelle paljon itsestäni.
Tätä jatkui kuukausia.

Sitten yksi ilta hän oli kavereidensa kanssa viettämässä iltaa. Pyysi minutkin ja näytti heti, että minä olen ns. hänen omaisuuttaan.
En oikein ymmärtänyt asiaa silloin miten nyt olen alkanut asioita miettimään.
Lähdin mukaan juttuun.
Ystävyytemme syventyessä minulla alkoi olemaan hieman tunteita sillä maailmankuva meillä oli yllättävän samankaltainen.
Pidin kuitenkin sen omana tietonani kunnes hän teki aloitteen tuona iltana.
Päädyin hänen luokseen yöksi ja harrastimme seksiä.

Hävettää, että edes kuvittelin silloin, että etenimme mihinkään. Näimme kyllä yhtä usein kuin aikasemmin, vähän oli ilmassa enemmän flirttailua, koskettelua jne. Hän myös ehdotteli omasta aloitteestaan kaikenlaista.
Elokuviin menoa, ravintola- iltoja, shoppailua ym. Mutta koskaan mikään ei ole toteutunut.
Olen kyllä ollut pari kertaa yötä hänen luonaan. Emme ole harrastaneet seksiä, sillä ahdistuin kun en tiennyt mikä meidän juttu on ja sanoin, etten seksisuhdetta hae.
Hänelle se on ollut ok ja sanonut, että katsotaan rauhassa.

No kuitenkin hän lupailee vaikka mitä, jopa nyt hän on luvannut auttaa minulle todella tärkeässä asiassa(joka on kyllä aikaa vievä) mutta kun kuukausia on kulunut eikä mitään ole tapahtunut..
Pelkkiä sanoja olen oikeastaan kuullut.
Viimeksi mies taas pyysi minut hänen luokseen yöksi kun hänen ystävänsä oli käymässä.
Näytti taas että olisin hänen omaisuuttaan ja käyttäytyi jotenkin oudosti. Oli ihan kiinni minussa ja puristeli persettä ym, jos kaveri oli näkemässä ja oli turhankin avoin seksin liittyvissä asioista meidän välillämme.
Haluaisi myös että ostaisin seksikkäitä asuja ja hän voisi ne maksaa.
Hän voisi kuulemma maksaa paljon muitakin asioita ja tukee minua.

Mutta nyt kun olen alkanut olemaan rehellinen itselleni niin eikö tässä ole jotain aika pimeetä vai olenko itse sekaisin?

Hän pitää minut etäällä mutta silti lupailee kaikkea, haluaa olla niin kovin avulias minua kohtaan.
On hän minua kyllä auttanut akuuteissa tilanteissa mutta jotenkin vain vaisto varoittelee.
On vaikuttanut kyllä todella ihanalta ja rehelliseltä ihmiseltä, en ymmärrä miksi hän valehtelisi minulle kun en vaadi häneltä mitään mutta sen verran olen sanonut, että turhat lupaukset voi jättää sikseen.
Ei tarvitse luvata mitään, en oikein voi luottaa häneen enää.

Joudun kyllä lähes aina hyväksikäytön kohteeksi miesten keskuudessa. Varmaan tämäkin on sellainen tapaus taas tai sitten luulen vain.
Kyseessä ei edes ole mitenkään naistenmies tai hänen ulkonäkönsä ei ole kummoinen, itse siitä en välitäkään sillä luonne ratkaisee mutta silti sitä ajautuu jotenkin ikäviin syleilyihin. Ehkä se on minussa vika..

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen nimikirjaimet on HH, niin anna kenkää.

Vierailija
22/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo sinulle juuri ne asiat, jotka haluat häneltä kuulla. Olet kertonut paljon itsestäsi, ja hän käyttää sitä pikku peliinsä. Kokeneempana hän osaa myös lukea sinua. Pelimies. Selvästi pönkittää egoaan esittelemällä nuorempaa naista kavereilleen. Skippaa.

Vierailija
24/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pöydälle. Puhukaa.

Vierailija
25/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
26/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä siitä, että mies ei ole oikeasti kiinnostunut, pitää sinua näyttelyesineenä. Olisko bi/varattu, jos seksikään ei niin paljo kiinnosta ja kulissi tärkeää. Sinuna jättäisin miehen, olet vielä nuori ja ehdit kyllä rakastumaan hyväänkin mieheen.

Vierailija
27/44 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on piilohomo.

Vierailija
28/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
29/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
31/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kaksi vuotta saman tyyppistä miestä. Puhui kauniita asioita ja rakensi mielikuvaa seurustelusta minulle, mutta mitään niistä asioista ei tapahtunut. Oli puheen tasolla.

Sai kyllä kaksi vuotta pidettyä minut koukussa sillä pelillä. Hyvin vedetty.

Kun tapasin nykyisen aviomieheni niin tajusin että miten homma menee.

Kun mies on kiinnostunut naisesta niin hän haluaa olla naisen kanssa paljon. Ei halua että nainen tapaa jonkun muun.

Mies joka on kiinnostunut niin ei pidä kuukausien taukoa yhteyden pidossa. Päiväkin on liikaa ihastuneelta miehelle.

Tuollaisia miehiä on pilvin pimein jotka pitävät peliä naisten kanssa joista ei tosissaan ole kiinnostuneita.

Varakkaat miehet varsinkin ovat usein tuolla ajatusmaailmalla varustettuja kun eivät ole omasta mielestään tavanneet oikeaa/vertaistaan naista.

Raaka totuus oikeasta elämästä.

Vierailija
32/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksestasi ^

Vierailija
33/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin kaksi vuotta saman tyyppistä miestä. Puhui kauniita asioita ja rakensi mielikuvaa seurustelusta minulle, mutta mitään niistä asioista ei tapahtunut. Oli puheen tasolla.

Sai kyllä kaksi vuotta pidettyä minut koukussa sillä pelillä. Hyvin vedetty.

Kun tapasin nykyisen aviomieheni niin tajusin että miten homma menee.

Kun mies on kiinnostunut naisesta niin hän haluaa olla naisen kanssa paljon. Ei halua että nainen tapaa jonkun muun.

Mies joka on kiinnostunut niin ei pidä kuukausien taukoa yhteyden pidossa. Päiväkin on liikaa ihastuneelta miehelle.

Tuollaisia miehiä on pilvin pimein jotka pitävät peliä naisten kanssa joista ei tosissaan ole kiinnostuneita.

Varakkaat miehet varsinkin ovat usein tuolla ajatusmaailmalla varustettuja kun eivät ole omasta mielestään tavanneet oikeaa/vertaistaan naista.

Raaka totuus oikeasta elämästä.

Kiitos vastauksesta.

Minulla kuitenkin on kyllä tietoa tästä raa'asta elämästä.

Olen joutunut koko lapsuuteni pelkäämään päihderiippuvuuksien keskellä.

Väkivaltaa, hylkäämistä ja väheksyntää.

Myöskin väkivaltaisia miehiä ja musertavia hetkiä kun luottamus särkyy. Oli sitten perhe tai mies.

Jälleen kerran petyin, kun todella luulin löytäneen ystävän.

No sinänsä olen tottunut kaikkeen tällaiseen mutta joka kerta kun itse olen kehittynyt ihmisenä ja mennyt kovaa vauhtia eteenpäin henkisellä tasolla mutta kuitenkin taas joudun myöntämään tavanneeni epärehellisen ihmisen, niin se sattuu ja eristäydyn yhä enemmän.

Ikävää mutta jostain syystä minä joudun kärsimään näistä vaikka koskaan mitään pahaa en kenellekään tahdo.

Ap

Vierailija
34/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan oikeasti. Kuuntele vaistoasi ja intuitiotasi.

Itse yritin aikoinaan vaimentaa ne, todistelin jotain ihan toista minkä näin ja tiesin ja löysin itseni tilanteesta, että minulla oli kaksi lasta hänen kanssaan ja hän teki itsarin.

Vierailija
35/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
36/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bee good OR be gone

Vierailija
37/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
39/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa täysin epätoivoisrlta, mies voi lidäksi olla jopa homokin tai naimisissa . Ainakaan hän ei oikeasti välitä sinusta. Tuosta ei tule yhtään mitään.

Muista vastaisuuden varalta yksi neuvo - suhteen ei pitäisi olla työtä ja tuntua vaikealta. Kun se oikea tulee vastaan, niin kaikki menee päinvastoin helposti, kaikki sujuu kuin itsestään, eikä tarvitse miettiä toisen motiiveja ja pelisiirtoja tms. Siitä sen oikean juuri tunnistaa.

Nyt tulee kesä, on hyvä aika olla villi ja vapaa sinkku!

Vierailija
40/44 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni on perusasia se että miehen sanat ja käytös kohtaisivat. Jos sitä ei tapahtu niin se ei ole oikea ja miestä ei kiinnosta, hän vaan leikki sun kaa :(  Sanoit että ootte ollut yhteyksissä kuukausi sun aloitteella eli ajattele itte. Kyllä kiinnostunut mies ottaa yhteyttä itse ja ei puhu vaan paskaa, hän tekee. Unohda se mies koska siitä ei tuu mitään. Kyllä tulee semmonen mies joku on sun arvoinen :) Tsemppiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi